Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Region:Górny Śląsk|zmień
Drukuj
A A A
 
 
 
 

Rachunki i płatności

Każdy Klient TAURON posiada indywidualny 26 – cyfrowy numer konta bankowego, na które wpłaca należność za energię oraz usługi dystrybucyjne. Znajdziesz go na swojej fakturze za prąd.

 

eFaktura za prąd

Chcesz w wygodny i bezpieczny sposób zarządzać swoimi rachunkami? Wybierz eFakturę.

Z tego komfortowego rozwiązania korzysta ponad 286 000 Klientów, tym samym oszczędzając swój czas, a jednocześnie chroniąc środowisko.

Dlaczego warto?

  • Nie szukasz zagubionych przesyłek ani nie czekasz na listonosza
  • Masz dostęp do faktury natychmiast po jej wystawieniu - 24h/7
  • Powiadomienie o wystawieniu faktury otrzymasz na e-mail
  • Oszczędzasz papier i chronisz środowisko

 

Jak to działa? 

eFaktury są dostępne w eBOK i dla zapewnienia bezpieczeństwa są chronione połączeniem szyfrowanym.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

 

Czy to coś kosztuje?

Korzystanie z eFaktury jest bezpłatne.

Szukasz informacji na temat obsługi Klienta?​

Wybierz jeden z poniższych tematów lub skorzystaj z menu.

Znajdź najbliższy Punkt Obsługi Klienta

Moje konto w eBOK

 

Jeżeli masz pytania, zadzwoń:

32 606 0 606 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18, opłata jak za zwykłe połączenie, zgodnie z taryfą operatora)

lub napisz do nas:

komercyjni@tauron.pl 

Dymek Obsługa Klienta