Szanowni Państwo!

Wiemy, że w biznesie liczy się czas, partnerstwo i komfort korzystania z usług. Właśnie dlatego wprowadziliśmy ostatnio rozwiązania, które podniosą jakość i wygodę Państwa obsługi:

  • stanowiska dedykowane Klientom MSP w Punkcie Obsługi Klienta (POK) – zapewniamy Państwu priorytetową obsługę

  • kanał chat na stronach internetowych (www.tauron.pl/dla-firm/obsluga-i-pomoc), umożliwiający Państwu bezpośredni kontakt z naszymi Konsultantami on-line

  • możliwość umówienia wizyty w dowolnym oddziale POK lub zamówienia rozmowy z Konsultantem  Infolinii przez stronę internetową (www.tauron.pl/dla- firm/obsluga-i-pomoc)

  • nowoczesne Konto Klienta, co oznacza, że:
    • wszystkie Państwa umowy z TAURONEM zostaną zebrane w jednym miejscu
    • będą Państwo mogli opłacać faktury również zbiorczo
    • będą Państwo otrzymywać spersonalizowaną ofertę
    • Konto Klienta jest dostosowane do urządzeń mobilnych

Jak zaktualizować dane kontaktowe oraz zgody marketingowe?

Przez internet

Wystarczy wypełnić kwestionariusz z danymi oraz zaznaczyć swój wybór dotyczący zgód. Aktualizacja jest dobrowolna.

Listownie

Prosimy odpowiedzieć na pytania i podpisać kwestionariusz na ostatniej stronie. Prosimy odesłać go w załączonej kopercie. Znaczek nie jest wymagany. Aktualizacja jest dobrowolna.

Dokumenty dodatkowe do akcji