Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Region:Górny Śląsk|zmień

Jakich zmian można dokonać w podpisanej umowie? 

Obawiasz się, że wprowadzenie zmian w umowie spowoduje przerwę w dostawie prądu? Odetchnij z ulgą, nie wpłyną one na ciągłość dostaw energii w Twoim mieszkaniu. Dowiedz się, co i jak możesz zmienić w obowiązującej umowie i przekonaj się jakie to proste.

 
Chcę zmienić adres korespondencyjny
Twoja skrzynka pocztowa jest przepełniona niechcianymi wiadomościami? Zmieniłeś swój adres e-mail?
A może chcesz otrzymywać przesyłki pocztowe na inny adres?
Pamiętaj, aby uaktualnić adres, na który chcesz dostawać od nas powiadomienia.
Chcę zmienić numer kontaktowy
Zmieniłeś numer telefonu? 

Chcesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia SMS o wystawionej fakturze lub przypomnienie o płatności? 

Zaktualizuj swój numer, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować. 

Chcę zmienić nazwisko panieńskie
Zmieniłaś stan cywilny i nazwisko?
Wymieniłaś już dowód oraz inne dokumenty?
Chcesz teraz zaktualizować umowę na zakup energii, ale obawiasz się, że to kolejna strata czasu? 

Zmian tych dokonasz szybko i bez wychodzenia z domu.
eBOK  Formularz online  Pobierz plik  Infolinia
eBOK Pobierz plik Infolinia  eBOK  Pobierz plik 

Sprawdź, jak to załatwić:  


Dymek eBOK 
 

Zrób to w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta

Sprawę załatwisz szybko i łatwo, oszczędzając swój czas.

Zaloguj się do eBOK 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie.

eBOK to wiele korzyści:

  • eFaktura
  • dostęp do rachunków
  •  odczyt licznika online
i wiele innych. Sprawdź sam!

Dymek online 

Wypełnij formularz online

Złóż wniosek przez formularz umieszczony na naszej stronie.
Wypełnij online
 

 
Dymek pobierz 
 

Pobierz i wypełnij formularz

Wypełnij formularz zaznaczając w nim pole "Zmiana adresu do korespondencji" lub "Inne" - gdy zmieniasz nazwisko panieńskie.
Pobierz formularz
Wydrukuj i podpisz formularz, a następnie wyślij go do nas w jeden z poniższych sposobów:

Ikona email 


e-mailem, jako skan:
indywidualni@tauron.pl

Ikona poczta 


pocztą na adres:
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice​

Ważne

Zmieniasz nazwisko panieńskie?
Na adres korespondencyjny podany
w formularzu, wyślemy podpisany egzemplarz umowy wraz z Twoim nowym kompletem dokumentów.

 
 

 

Dymek infolinia 

 

Wolisz zadzwonić?

Przygotuj swój numer PESEL oraz numer ewidencyjny i skontaktuj się
z Telefoniczną Obsługą Klienta, dzwoniąc pod numer +48 32 606 0 606.

Czekamy na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18.

(koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora).

 

IkonkaChcę zmienić licznik jednostrefowy na dwustrefowy. Jak to zrobić?

Jeżeli chcesz rozliczać się według innej grupy taryfowej, jedno lub dwustrefowej złóż Wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej.

Wypełnij wniosek swoimi danymi oraz zaznacz odpowiednie pole przy Grupie taryfowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

Nie wiesz czym różnią się grupy taryfowe? Przeczytaj o nich więcej.

Podczas zmiany stref licznika możesz wybrać jeden z naszych produktów, wybierając go z oferty TAURON. Poznaj nasze produkty i zdecyduj, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Ważne:

Zmiany stref licznika możesz dokonać nieodpłatnie raz do roku.

IkonkaChcę przepisać umowę po zmarłej osobie

 

Poprzedni właściciel mieszkania (osoba, na którą była podpisana umowa na energię elektryczną) zmarła i teraz chcesz przepisać licznik na siebie?

Zobacz, co należy zrobić w takiej sytuacji.

IkonkaChcę przepisać licznik na siebie

 

Jeżeli chcesz przepisać licznik na siebie np. w sytuacji gdy przejmujesz mieszkanie i chcesz, aby umowa i rachunki za prąd były na Ciebie.

Zobacz, co należy zrobić w takiej sytuacji.


 
 

Szukasz innych informacji? Wybierz, to czego szukasz:

Chcę podpisać nową umowę - jak to zrobić?

Sprawdź, jakie dokumenty będą Ci potrzebne. Załatw wszystko szybko i wygodnie przez internet.

Czy można zmienić okres rozliczeniowy?

Przeczytaj co to jest okres rozliczeniowy i w jaki sposób możesz go zmienić.

Jak rozwiązać umowę na energię?

Wyprowadzasz się i chcesz rozwiązać umowę na energię? Sprawdź, jak to zrobić skutecznie.

W jaki sposób przyłączyć dom do sieci?

Jeżeli Twój dom nie jest jeszcze przyłączony do sieci energetycznej, dowiedz się, co powinieneś zrobić.

 


 

Jakich zmian można dokonać w podpisanej umowie? 

Obawiasz się, że wprowadzenie zmian w umowie spowoduje przerwę w dostawie prądu? Odetchnij z ulgą, nie wpłyną one na ciągłość dostaw energii w Twoim mieszkaniu. Dowiedz się, co i jak możesz zmienić w obowiązującej umowie i przekonaj się jakie to proste.

Chcę zmienić adres korespondencyjny
Twoja skrzynka pocztowa jest przepełniona niechcianymi wiadomościami? Zmieniłeś swój adres e-mail?
A może chcesz otrzymywać przesyłki pocztowe na inny adres?
Pamiętaj, aby uaktualnić adres, na który chcesz dostawać od nas powiadomienia.
Chcę zmienić numer kontaktowy
Zmieniłeś numer telefonu? 

Chcesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia SMS o wystawionej fakturze lub przypomnienie o płatności? 

Zaktualizuj swój numer, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować. 

Chcę zmienić nazwisko panieńskie
Zmieniłaś stan cywilny i nazwisko?
Wymieniłaś już dowód oraz inne dokumenty?
Chcesz teraz zaktualizować umowę na zakup energii, ale obawiasz się, że to kolejna strata czasu? 

Zmian tych dokonasz szybko i bez wychodzenia z domu.
eBOK  Pobierz plik  Infolinia 
eBOK   Pobierz plik  Infolinia  eBOK   Pobierz plik 
 

Sprawdź, jak to załatwić:  


Dymek eBOK 
 

Zrób to w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta

Sprawę załatwisz szybko i łatwo, oszczędzając swój czas.

Zaloguj się do eBOK 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie.

eBOK to wiele korzyści:

  • eFaktura
  • dostęp do rachunków
  •  odczyt licznika online
i wiele innych. Sprawdź sam!

 


Dymek pobierz plik 
 
 

Pobierz i wypełnij formularz

Wypełnij formularz zaznaczając w nim pole "Zmiana adresu do korespondencji" lub "Inne" - gdy zmieniasz nazwisko panieńskie.
Pobierz formularz
Wydrukuj i podpisz formularz, a następnie wyślij go do nas w jeden z poniższych sposobów:
Ikona email 


e-mailem, jako skan:
tok.indywidualni@tauron.pl

Ikona poczta 


pocztą na adres:
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice​

Ważne

Zmieniasz nazwisko panieńskie?
Na adres korespondencyjny podany
w formularzu, wyślemy podpisany egzemplarz umowy wraz z Twoim nowym kompletem dokumentów. 

 

 

Dymek infolinia 

 

Wolisz zadzwonić?

Przygotuj swój numer PESEL oraz numer ewidencyjny i skontaktuj się
z Telefoniczną Obsługą Klienta, dzwoniąc pod numer +48 32 606 0 606.

Czekamy na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18.

(koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora).

 

IkonkaChcę zmienić licznik jednostrefowy na dwustrefowy. Jak to zrobić?

Jeżeli chcesz rozliczać się według innej grupy taryfowej, jedno lub dwustrefowej złóż Wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej.

Wypełnij wniosek swoimi danymi oraz zaznacz odpowiednie pole przy Grupie taryfowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

Nie wiesz czym różnią się grupy taryfowe? Przeczytaj więcej jak zmienić taryfę.

Podczas zmiany stref licznika możesz wybrać jeden z naszych produktów, wybierając go z oferty TAURON. Poznaj nasze produkty i zdecyduj, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Ważne:

Zmiany stref licznika możesz dokonać nieodpłatnie raz do roku.

IkonkaChcę przepisać umowę po zmarłej osobie

 

Poprzedni właściciel mieszkania (osoba, na którą była podpisana umowa na energię elektryczną) zmarła? Chcesz przepisać licznik na siebie?

Zobacz, co należy zrobić w takiej sytuacji.

IkonkaChcę przepisać licznik na siebie

 

Jeżeli chcesz przepisać licznik na siebie np. w sytuacji gdy przejmujesz mieszkanie i chcesz, aby umowa i rachunki za prąd były na Ciebie.

Zobacz, co należy zrobić w takiej sytuacji.


 
 

Szukasz innych informacji? Wybierz, to czego szukasz:

Chcę podpisać nową umowę - jak to zrobić?

Sprawdź, jakie dokumenty będą Ci potrzebne. Załatw wszystko szybko i wygodnie przez internet.

Czy można zmienić okres rozliczeniowy?

Przeczytaj co to jest okres rozliczeniowy i w jaki sposób możesz go zmienić.

Jak rozwiązać umowę na energię?

Wyprowadzasz się i chcesz rozwiązać umowę na energię? Sprawdź, jak to zrobić skutecznie.

W jaki sposób przyłączyć dom do sieci?

Jeżeli Twój dom nie jest jeszcze przyłączony do sieci energetycznej, dowiedz się, co powinieneś zrobić.

 
 

Szukasz informacji na temat obsługi Klienta?​

Wybierz jeden z poniższych tematów lub skorzystaj z menu.

Podaj odczyt licznika

Znajdź najbliższy Punkt Obsługi Klienta

Moje konto w eBOK

 

Jeżeli masz pytania, zadzwoń:

32 606 0 606 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18, opłata jak za zwykłe połączenie, zgodnie z taryfą operatora)

lub napisz do nas:

indywidualni@tauron.pl 

Dymek Obsługa Klienta

 
 
 

Informacje prawne

Cenimy Twoje prawa, dlatego pamiętaj, że zawierając umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, masz prawo do informacji.

Skorzystaj z niego i przeczytaj więcej na temat warunków zawarcia umowy, sposobie i terminie zapłaty, warunkach odstąpienia od umowy, przedłużenia umowy czy reklamacji.

Czytaj więcej