Zamów
wizytę w POK

Jak przepisać licznik prądu na siebie?

Kupiłeś mieszkanie? A może wynajmujesz mieszkanie i chcesz się rozliczać bezpośrednio z TAURONEM?
Jeśli w mieszkaniu jest już zainstalowany licznik, możesz podpisać z nami swoją umowę. My nazywamy to "przepisaniem licznika".

W ciągu 10 min.

Możesz wypełnić i wysłać wniosek z domu.
  • Pobierz protokół zdawczo-odbiorczy test

    Nie wiesz, jak uzupełnić niektóre rubryki? Zobacz wzór, jak poprawnie wypełnić protokół.

    Wypełnij protokół test

    Pierwszą stronę protokołu wypełnia osoba, która do tej pory miała umowę  z TAURONEM. Ważne, aby w części „dyspozycja polecenia wypłaty” określiła co  chce zrobić z ewentualną nadpłatą. Taką nadpłatę możemy zwrócić na konto, lub przekazać na poczet przyszłych rachunków za prąd w innym mieszkaniu lub domu.

    Podaj dokładny odczyt licznika z dnia, kiedy przejąłeś mieszkanie lub dom. Będziemy wtedy mogli rozliczyć się z poprzednikiem. 

    Ty (jako osoba przejmująca licznik) wypełniasz drugą i trzecią stronę dokumentu. Jeżeli w Twoim imieniu wypełnia go inna osoba, przekaż jej swoje pisemne pełnomocnictwo.

    W protokole wskaż grupę taryfową oraz interesujący Cię produkt.

    Poznaj ofertę


    Dla własnej wygody w protokole wybierz opcję e-faktura i otrzymuj faktury elektronicznie w eBOK.

    Nie wiesz, którą ofertę wybrać? Sprawdź nasze propozycje i zdecyduj się na produkt dopasowany do Twoich potrzeb.
    W protokole podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. Nie umiesz jej oszacować? Skorzystaj z kalkulatora energii, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.
    Wylicz swoje roczne zużycie. Kalkulator energii.

    Podpisz protokół test

    Protokół podpisujesz Ty i osoba zdająca licznik. Jeśli udzieliłeś pełnomocnictwa - protokół podpisuje pełnomocnik.

    Sprawdź, czy wszystko masz test

  • Przez poniższy formularz

    (załącz skany wypełnionych dokumentów) 

    Zachęcamy do skorzystania z formularza. Dzięki temu zaoszczędzisz czas.
       

    lub dostarcz w inny sposób

    Przez e-mail
    dom@tauron.pl
    (załącz skany wypełnionych dokumentów)
    Poczta tradycyjna
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice
    Przynieś do Punktu Obsługi Klienta
  • Wyślemy do Ciebie umowę test

    Na adres korespondencyjny, który wskazałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów. Są dla Ciebie – zachowaj je. Nic nie musisz już odsyłać.

    Monter sprawdzi działanie licznika test

    W międzyczasie nasz monter sprawdzi działanie Twojego licznika. Na wskazany w dokumencie numer, zadzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić termin wizyty.

    Swoją umowę możesz też znaleźć w eBOK test

    Chcesz załatwiać szybko i wygodnie? Zarejestruj się w eBOK i korzystaj z:
    • Podglądu wystawionych rachunków
    • Szybkich płatności elektroniczne
    • Możliwości podania odczytu licznika przez internet
    • Edycji danych adresowych i podglądu najważniejszych dokumentów
    • Szybkiego kontaktu z nami
    Zarejestruj się
    lub
    Zaloguj się do eBOK
  • To koniec całego procesu.

    Czy informacje były pomocne?
    Jeśli masz uwagi dotyczące procesu, możesz podzielić się nimi przez poniższy formularz.
    Masz pytania? Przejdź do kontaktu

Podoba Ci się nasza strona? A może chcesz coś zmienić?

Wyraź swoją opinię w ankiecie.

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

Potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na ten temat?

eBOK

eBOK jest serwisem internetowym, dzięki któremu zyskujesz łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.