Zlokalizowaliśmy Cię tutaj:

Jak przepisać licznik prądu na siebie?

Kupiłeś mieszkanie? A może wynajmujesz mieszkanie ale chcesz się rozliczać bezpośrednio z TAURONEM?

Jeśli w mieszkaniu jest już zainstalowany licznik, możesz podpisać z nami nową umowę i tym samym przepisać licznik na siebie.

W ciągu 10 min.

Możesz wypełnić i wysłać wniosek z domu.

Do pobrania:

Protokół zdawczo-odbiorczy

Przejdź do protokołu

Pobierz protokół zdawczo-odbiorczy

Nie wiesz, jak uzupełnić niektóre rubryki? Zobacz, jak poprawnie wypełnić protokół.

Wypełnij protokół

Pierwszą stronę protokołu wypełnia osoba, która do tej pory miała umowę  z TAURONEM. Ważne, aby w części „dyspozycja polecenia wypłaty” określiła co  chce zrobić z ewentualną nadpłatą.  Taka nadpłata może być zwrócona na konto, lub przekazana na poczet przyszłych rachunków za prąd w innym mieszkaniu lub domu.

Podaj dokładny odczyt licznika w momencie przejęcia mieszkania lub domu, dzięki temu rozliczymy się za energię z poprzednikiem.

Ty (jako osoba przejmująca licznik) wypełniasz drugą i trzecią stronę dokumentu. Jeżeli w Twoim imieniu wypełnia go inna osoba, przekaż jej swoje pisemne pełnomocnictwo.

W protokole wskazujesz grupę taryfową oraz interesujący Cię produkt.

Poznaj ofertę


Dla własnej wygody w protokole wybierz opcję e-faktura i otrzymuj faktury elektronicznie w eBOK.

Nie wiesz, którą ofertę wybrać? Sprawdź nasze propozycje i zdecyduj się na produkt dopasowany do Twoich potrzeb.
W protokole podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. Nie umiesz jej oszacować? Skorzystaj z kalkulatora energii elektrycznej, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.
Wylicz swoje roczne zużycie. Kalkulator energii.

Podpisz protokół

Protokół podpisujesz Ty i osoba zdająca licznik. Jeśli udzieliłeś pełnomocnictwa - protokół podpisuje pełnomocnik.

Sprawdź czy wszystko masz

Do załatwienia wszelkich formalności wystarczy, że dostarczysz odpowiednie dokumenty - dzięki nim wcześniejsza umowa na dostawę energii zostanie rozwiązana, a Ty zawrzesz nową.

Przeslij elektronicznie w klika sekund

 

Przez poniższy formularz

(załącz skany wypełnionych dokumentów) 

Zachęcamy do wyboru opcji e-mail. Dzięki temu zaoszczędzisz czas.
   

lub dostarcz w inny sposób

Przez e-mail

indywidualni@tauron.pl
(załącz skany wypełnionych dokumentów)

Poczta tradycyjna

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice

Przynieś do Punktu Obsługi Klienta

Zobacz listę POK

Wyślemy do Ciebie umowę

Na adres korespondencyjny, który wskazałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów. Są dla Ciebie – zachowaj je. Nic nie musisz już odsyłać.

Monter sprawdzi działanie licznika

W międzyczasie monter sprawdzi działanie licznika. Na wskazany w dokumencie numer, zadzwonimy do Ciebie, aby uzgodnić termin wizyty.

Swoją umowę możesz też znaleźć w eBOK

Chcesz załatwiać wszystko i wygodnie? Zarejestruj się w eBOK
  • Podgląd wystawionych rachunków
  • Szybkie płatności elektroniczne (Ta funkcja jest dostępna dla klientów, którzy posiadają pakiet KOMFORT. Dowiedz się więcej o pakiecie KOMFORT.)
  • Możliwość podania odczytu licznika przez internet
  • Edycja danych adresowych i podgląd najważniejszych dokumentów
  • Szybki kontakt z TAURON
Zaloguj się do eBOK Zarejestruj się

To koniec całego procesu.

Czy informacje były pomocne?
Jeśli masz uwagi dotyczące procesu, możesz podzielić się nimi przez poniższy formularz.
Masz pytania? Przejdź do kontaktu

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

Potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na ten temat?

eBOK

eBOK jest serwisem internetowym, dzięki któremu zyskujesz łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.