Mój TAURON. Zawsze w kontakcie!

Mój TAURON – nowy serwis obsługowy, który zastąpił dotychczasowe elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Wprowadziliśmy dla Was usprawnienia i nowy wygląd.

Zakończyliśmy proces przenoszenia kont z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) do nowego serwisu obsługowego Mój TAURON. Mamy już ponad milion użytkowników.

Co się zmieniło?

Masz pod kontrolą swoje rachunki na dowolnym urządzeniu – telefonie, tablecie czy laptopie 

Łatwiej zarządzasz swoimi fakturami, płatnościami i danymi dzięki nowym funkcjom 

Szybko odnajdujesz potrzebne informacje 

Otrzymujesz dedykowaną ofertę naszych produktów i usług
 
Kontaktujesz się z nami łatwo, szybko i tak jak chcesz – telefonicznie i internetowo

Zaloguj się w serwisie Mój TAURON

Opłać rachunki / Zmień dane w umowie / Przepisz licznik na inną osobę / Przedłuż umowę / Otrzymaj ekstra bonusy

Dbamy o Twoje konto

Wszystkie Twoje dane i dokumenty, takie jak faktury, historia wpłat czy umowy, zachowaliśmy i przenieśliśmy z eBOK do serwisu obsługowego Mój TAURON.

Logowanie pozostaje bez zmian

Do Mojego TAURONA logujesz się w ten sam sposób, jak do eBOK.
Nie zmieniły się dane logowania
(e-mail i hasło).

Twoje dane są u nas bezpieczne

Wszystkie dane i informacje z Twojego konta eBOK przenieśliśmy zachowując najwyższe normy bezpieczeństwa.

Kiedy zyskasz dostęp do serwisu Mój TAURON?

Proces przenoszenia kont już się rozpoczął i potrwa do końca września. Gdy Mój TAURON będzie dla Ciebie aktywny, poinformujemy Cię o tym e-mailem. Wszystkie funkcjonalności i informacje z eBOK znajdziesz w Moim TAURONIE.

Najważniejsze pytania i odpowiedzi

  • Na stronie głównej oraz w zakładce Faktury i płatności > Faktury zobaczysz pełną listę swoich faktur do zapłaty


    Zaznacz wszystkie faktury, które chcesz opłacić


    I skorzystaj w przycisku Zapłać


    Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej Dotpay. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.
  • Skorzystaj z opcji Przejdź na e-fakturę, widocznej przy Twoich podstawowych danych na głównym ekranie konta.


    Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę - wypełnij do kliknij Wyślij. Formularz możesz możesz znaleźć także poprzez menu, klikając Umowa i dane > Załatw online. Znajdziesz tam opcję Dodanie opcji e-faktura.


    Usługa jest aktywowana natychmiastowo, a w przypadku umowy na gaz lub dla prosumenta - następnego dnia. Możesz dodatkowo aktywować powiadomienia o wystawionej fakturze.
  • Link do podawania odczytu licznika znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Dodatkowo, podczas trwania okresu podawania odczytów w każdym miesiącu animuje się, aby przypomnieć Ci o konieczności podania swojego odczytu.


    Przejdziesz do formularza Odczyt licznika – wypełnij go i wyślij.
  • Wejdź w zakładkę Faktury i Płatności > Numery kont do wpłat


    Tam znajdziesz wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu
  • Każdą umowę zawartą z TAURON, oprócz umów dystrybucyjnych, znajdziesz w serwisie Mój TAURON.
    Poszczególne umowy rozróżniają etykiety z ikonkami:
  • Wszystkie swoje dane znajdziesz w zakładce Umowa i dane, tam też możesz przejść do zmiany danych. Część zmian wykonasz bezpośrednio na koncie Mój TAURON, a część po przekierowaniu w poprzedniej wersji systemu Mój TAURON (w fazie przejściowej niektóre funkcje dostępne są tylko w jednym serwisów).


    Innych zmian w umowie (jak np. zmiana danych, zmiana sposobu rozliczania, zwrot nadpłaty) dokonasz za pomocą naszych formularzy, które znajdziesz w zakładce Umowa i dane > Załatw online