Otrzymaliśmy Twój wniosek i pełnomocnictwo do zmiany sprzedawcy prądu.

Co dalej?

W ciągu najbliższych dni otrzymasz umowę wraz z załącznikami. W ten sposób potwierdzimy, że zawarliśmy umowę. Dokumenty, które od nas otrzymasz zachowaj dla siebie. Otrzymasz je w takiej formie, jaką wybrałeś – pocztą lub e-mailem.

Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt poprzez: 

Wiadomość elektroniczną wysyłaną na adres e-mail: dom@tauron.pl Infolinię Telefonicznej Obsługi Klientów dzwoniąc na numer 555 444 555 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z taryfą operatora), czynną od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00. Korespondencję wysyłaną na adres: TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o. ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice.

Jednocześnie informujemy, że w 2019 roku, zgodnie z ustawą prądową możesz utrzymać ceny z 30 czerwca 2018 roku. Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa zapoznaj się z informacjami zamieszczonymi na stronie WWW: https://www.tauron.pl/dla-domu/komunikat-dla-klientow lub Punktach Obsługi Klientów.


Pozdrawiamy,

Zespół TAURON