Car-sharing

Chcesz zmieniać samochód co parę miesięcy? Mamy na to sposób.
Z naszą usługą car-sharingu będziesz miał dostęp do czterech różnych marek samochodów. Wystarczy tylko zarejestrować się za pomocą aplikacji, zarezerwować pojazd i rozpocząć jazdę.
Jak to działa
Nasze auta
Mapa stacji ładowania
FAQ
Kontakt

Jak to działa

Aplikacja umożliwi rezerwację samochodu, jego otworzenie, rozpoczęcie i zakończenie jazdy za pomocą paru kliknięć. Dzięki aplikacji dokonasz także bezpiecznej płatności za przejazd. 
GooglePlay
wypozycz na stronie

Funkcjonalności aplikacji obejmować będą:

Proste wyszukiwanie samochodów

Aplikacja umożliwi wyszukiwanie dostępnych samochodów znajdujących się w  pobliżu. Dostępna będzie również opcja nawigacji do samochodu, tak abyś wiedział, jak dotrzeć do wybranego pojazdu.

Wgląd w historię transakcji

W każdej chwili będziesz mógł przejrzeć historię odbytych przejazdów. Aplikacja będzie zachowywać takie dane jak miejsce rezerwacji pojazdu, czas przejazdu oraz opłaty.

Rejestracja i opłata online

Ładowanie pojazdów elektrycznych będzie możliwe po zarejestrowaniu  konta za pomocą aplikacji.



Nasze auta

Wybrany film
Wybrany film
Wybrany film
Wybrany film

Mapa stacji ładowania

mapa

Najczęściej zadawane pytania

    • Aby dokonać rezerwacji pojazdu należy najpierw zarejestrować się w dedykowanej aplikacji, następnie uruchomić ją na smartfonie.
    • W celu skorzystania z carsharingu należy zarezerwować samochód. Możesz to zrobić nawet stojąc przed pojazdem.
    • Staramy się, aby pojazdy były w dobrym stanie technicznym. Jeżeli samochód nie nadaje się do użytkowania, odłóż kluczyki na miejsce, zamknij drzwi i kliknij „Anuluj wynajem”. Zostaniesz poproszony o podanie powodu – zgłoś wówczas zastrzeżenia co do stanu technicznego pojazdu. Nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami. W przypadku braku możliwości zgłoszenia usterki przez aplikację – prośba o kontakt z infolinią pod numerem telefonu:
      572 886 552
    • Tylko w przypadku e-Golf kluczyk znajduje się w schowku. Otwórz schowek i wyjmij go. Pamiętaj, aby kończąc wynajem odłożyć kluczyk w to samo miejsce. Metalowy brelok dołączony do kluczyka powinien być przypięty do magnetycznego gniazda w schowku. Do rozpoczęcia jazdy w pozostałych samochodach nie jest wymagany kluczyk. Zwolnij hamulec ręczny i naciśnij przycisk koło kierownicy.
    • Wszystkie pojazdy są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów.
    • Nie ma takiej potrzeby, aczkolwiek zachęcamy do zostawiania pojazdów podłączonych do stacji ładowania pojazdów na dedykowanych miejscach parkingowych.
    • Nie ma wydzielonych miejsc parkingowych. Po zakończeniu wypożyczenia prosimy o zaparkowanie w dowolnym publicznie dostępnym miejscu parkingowym na terenie miasta Katowice. Wybór miejsca zależy od Ciebie – pamiętaj jednak, że zaparkowanie pojazdu w miejscu niedozwolonym lub na zamkniętym parkingu może się wiązać z tym, że będziesz musiał ponieść koszty z tym związane – np. mandat drogowy, opłatę parkingową, opłatę za holowanie pojazdu itp. Uważnie wybieraj więc miejsce zaparkowania pojazdu, tak aby unikać ewentualnych dodatkowych kosztów oraz, aby inni użytkownicy Wypożyczalni mogli swobodnie korzystać z pozostawionego przez Ciebie pojazdu.
    • Cennik wynajmu jest dostępny w aplikacji.
    • W przypadku kiedy samochód się nie uruchamia, zapoznaj się z instrukcją znajdującą się w każdym z pojazdów. Jeżeli robisz wszystko zgodnie z procedurą uruchomienia, a samochód nadal nie reaguje  – prosimy wówczas o kontakt pod numerem telefonu:  572 886 552
    • Zachęcamy do ściągnięcia zarówno aplikacji do carsharingu jak i do wyszukiwania stacji ładowania pojazdów elektrycznych na telefon z systemem Android.
    • Zweryfikuj czy podajesz poprawny adres e-mail. Możesz zresetować hasło do konta poprzez przejście do zakładki “Zaloguj” następnie “Nie pamiętam hasła” na stronie w aplikacji.
    • Przed rozpoczęciem jazdy prosimy o zapoznanie się z instrukcją użytkowania samochodu. Jest w niej opisany „krok po kroku” sposób postępowania użytkowania samochodu od momentu wypożyczenia do zakończenia jazdy.
    • Proces otwarcia/zamknięcia pojazdu następuje za pomocą aplikacji mobilnej.
    • Nie ponosisz kosztów parkowania samochodu elektrycznego w płatnej strefie parkowania. Możesz korzystać z parkingów w strefie parkowania zarówno w trakcie postoju pojazdu, jak i wtedy gdy chcesz zakończyć wypożyczenie.
    • Zachęcamy do zapoznania się z mapą stacji ładowania.
    • Jeżeli w jakikolwiek sposób uszkodzisz pojazd, powinieneś niezwłocznie powiadomić nas o tym pod numerem telefonu: 572 886 552.
      Brak powiadomienia o uszkodzeniu może spowodować naliczenie dodatkowych opłat, zgodnych z regulaminem!
    • Kontrola policyjna w samochodzie z wynajmu nie różni się niczym w stosunku do kontroli policyjnej podczas jazdy własnym samochodem. Wszystkie wymagane prawem dokumenty są dostępne w samochodzie, kierujący pojazdem jest zobowiązany do przestrzegania zasad obowiązującego prawa w aspekcie ruchu drogowego. W przypadku braku możliwości kontynuowania jazdy pojazdem po kontroli policyjnej prosimy o niezwłoczną informację pod numerem telefonu: 572 886 552.
    • Jeżeli chcesz przewieźć swojego pupila, musisz to zrobić w specjalnie przystosowanym pojemniku (którego nie zapewniamy) – takim, by zwierzę nie zabrudziło ani nie zniszczyło pojazdu. Dzięki temu wszyscy użytkownicy będą mogli w pełnym komforcie korzystać z naszych samochodów.
    • Z uwagi na specyfikę carsharing nie jesteśmy w stanie na bieżąco weryfikować, czy klienci zostawili w nich swoje prywatne przedmioty. Skontaktuj się z naszą infolinią, która przekaże informację naszym serwisantom. Jeśli znajdziemy w pojeździe poszukiwany przez Ciebie przedmiot skontaktujemy się z Tobą.
    • Wszystkie samochody są wyposażone w całoroczne opony.
    • Staramy się, aby wszystkie samochody były w stanie technicznym umożliwiającym rozpoczęcie jazdy. W przypadku drobnych uszkodzeń (np. rysy) prosimy o zrobienie zdjęć, upload do aplikacji, tak, aby nie zostać obciążonym ewentualnymi kosztami pokrycia szkody. W przypadku poważniejszych uszkodzeń (np. wgniecenia) prosimy o niezwłoczny kontakt pod numerem telefonu: 572 886 552.
    • Tylko niektóre modele samochodów posiadają czujniki cofania, są to: Nissan Leaf, VW e-Golf.
    • Rozumiemy, że planujesz dłuższą podróż. Cieszymy się, aczkolwiek upewnij się, że po jeździe pozostawisz samochód w wyznaczonej strefie.
    • Możesz zrobić postój poza strefą – pamiętaj tylko, aby zakończyć najem pojazdu w wyznaczonej strefie.
    • Dziękujemy za zainteresowanie naszą usługą. Aby zarejestrować się należy w pierwszym kroku wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie www. Już niedługo będzie można ściągnąć aplikację na telefon komórkowy, w której również będziesz mógł się zarejestrować.  Następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając wszystkie wymagane formularzem dane. Ostatnim krokiem jest zalogowanie się, wybór samochodu i cieszenie się z jazdy samochodem.
    • Należy zeskanować prawo jazdy.
    • Po nowelizacji przepisów o ruchu drogowym nie ma konieczności posiadania dowodu rejestracyjnego przy sobie w trakcie jazdy pojazdem. W związku z tym – dowód rejestracyjny nie znajduje się w samochodzie.

Kontakt

Masz pytania?

Napisz do nas:
carsharing: ecar@tauron.pl
stacje ładowania: emap@tauron.pl

W razie awarii bądź stłuczki

Zadzwoń:

572 886 552