elektroniczne Biuro Obsługi Klienta 

eBOK TAURON Dystrybucja to internetowy serwis samoobsługowy dla naszych klientów, który jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Zobaczysz parametry twoich umów
  • Zmienisz swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail, adres do korespondencji)
  • Zgłosisz awarię lub wyszukasz planowane wyłączenie
  • Włączysz opcję
    e-faktury
  • Wyślesz i odbierzesz wiadomości
  • Zrealizujesz płatności online - pojedynczo lub koszykowo
  • Pobierzesz obraz dokumentów finansowych
  • Sprawdzisz twoje zużycie energii elektrycznej
  • Uruchomisz powiadomienie o nowej fakturze, terminie płatności, wpłacie lub
    o nowej wiadomości
  • Przełączysz się do innych naszych serwisów w ramach sesji (np. eLicznik lub Przyłączenia)

Skorzystaj z serwisu eBOK!


Zaloguj się w serwisie eBOK i korzystaj z jego wielu zalet. 


Nie masz konta? Przygotuj numer płatnika i załóż konto w serwisie.


Regulamin eBOK 

Najczęściej zadawane pytania

  • To banalnie proste. Przygotuj ostatnią fakturę za dostawę prądu oraz numer PESEL (NIP w przypadku działalności gospodarczej) i wejdź na stronę rejestracji. Wypełnij formularz rejestracji, a następnie aktywuj konto klikając w link, który otrzymasz na swój adres e-mail. Gotowe! Teraz już możesz zalogować się do eBOK korzystając z loginu i hasła podanych w procesie rejestracji.
  • Wejdź na stronę główną. Rozwiń pole „Logowanie” i wybierz serwis eBOK. Wpisz swój adres e-mail i hasło, które podałeś w procesie rejestracji i kliknij przycisk „Zaloguj”.
  • Jeśli zapomniałeś hasła, przejdź do strony Przypomnienia hasła.

    Następnie:

    Wpisz adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Przepisz kod z obrazka zamieszczonego na stronie. Na Twój adres e-mail wyślemy link. Kliknij w niego i ustal nowe hasło na stronie. Teraz możesz się zalogować, używając nowego hasła.
  • Twoim loginem jest adres e-mail, który podałeś w rejestracji. Jeżeli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z nami.
  • Skontaktuj się z nami, podaj swoje dane i poproś o sprawdzenie przyczyny odmowy rejestracji.
  • Po dziesiątej nieudanej próbie, aby zabezpieczyć Twoje dane, zablokujemy dostęp do systemu. Na górze strony zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat. Postępuj zgodnie z nim.
  • Możesz mieć pewność, że Twoje dane są w pełni chronione. Połączenie z eBOK odbywa się w sesji zaszyfrowanej bezpiecznym 256-bitowym kodem, co zabezpiecza przed nieautoryzowanym dostępem do danych użytkowników eBOK.
  • Każde mieszkanie lub dom ma przypisane konto bankowe. Wpłacasz na nie należności za prąd oraz usługi dystrybucyjne. Numer znajdziesz na każdej fakturze za dostawę prądu. Możesz go również sprawdzić na swoim koncie eBOK. W tytule przelewu podaj swój numer płatnika. Znajdziesz go na rachunku za dostawę prądu.
  • Jeśli opłacasz rachunki za dostawę prądu, zwróć uwagę, czy podajesz odpowiedni numer konta bankowego. Mieszkanie, dom czy garaż mają przypisane odrębne numery kont. Przykładowo: jeśli się pomylisz i zapłacisz przy użyciu konta przypisanego do garażu za dostawę prądu zużytego w domu, Twoja wpłata wpłynie na konto garażu. Podobnie , jeśli zsumujesz kilka rachunków i wpłacisz je na jedno konto, Wtedy na tym koncie pojawi się nadpłata, a na pozostałych będzie zadłużenie.
  • 1. Zaloguj się do eBOK.
    2. Wybierz e-fakturę.
    3. Kliknij "Zapłać".
    4. Wybierz „Zrób przelew online”.
    5. Wybierz preferowaną opcję płatności – przelew online.
    6. Dane do przelewu zostaną wypełnione automatycznie.
    7. Po wykonaniu przelewu otrzymasz informację o statusie transakcji a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem płatności.
     
  • Uruchomienie usługi jest bezpłatne.