Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Brzeszcze
-
Oferta ważna do:
-
2025-08-30
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/01003
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia w instalacji, konfiguracji i naprawie sprzętu IT
• Doświadczenia w instalacji, konfiguracji i diagnostyce systemów operacyjnych MS Windows (pracujących w usłudze Active Directory)
• Dobrej znajomości pakietu MS Office pod kątem użytkowym i technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów)
• Znajomości systemu Android i IOS w zakresie konfiguracji i instalacji aplikacji na smartfonach
• Czynnego prawa jazdy kat. B
• Umiejętności pracy w oparciu o katalog usług SLA i system zgłoszeń
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadańMiło, jeśli posiadasz:
• Znajomość aplikacji M365
• Podstawową znajomość zagadnień w zakresie sieci komputerowych LAN/WAN, TCP/IP
• Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną
• Wiedzę z obszaru nowych technologii i IT
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania na stanowiskach użytkowników
• Utrzymanie w sprawności wykorzystywanych przez użytkowników narzędzi IT (sprzętu i oprogramowania)
• Przygotowywanie i wydawanie sprzętu komputerowego oraz telefonów GSM do użytkownikowi zgodnie z zapotrzebowaniem i wytycznymi w Grupie TAURON
• Realizacja zgłoszeń użytkowników (tym: diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów)
• Wsparcie użytkowników w zakresie świadczonych przez Biuro usług IT
• Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu realizacji usług IT
• Bieżąca aktualizacja statusu zgłoszeń w bazach i ewidencjach
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Udział w projektach IT na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia terenowego
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią