Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia terenowego IT

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Brzeszcze

Oferta ważna do:

2025-08-30

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01003


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Doświadczenia w instalacji, konfiguracji i naprawie sprzętu IT
    • Doświadczenia w instalacji, konfiguracji i diagnostyce systemów operacyjnych MS Windows (pracujących w usłudze Active Directory)
    • Dobrej znajomości pakietu MS Office pod kątem użytkowym i technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów)
    • Znajomości systemu Android i IOS w zakresie konfiguracji i instalacji aplikacji na smartfonach
    • Czynnego prawa jazdy kat. B
    • Umiejętności pracy w oparciu o katalog usług SLA i system zgłoszeń
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość aplikacji M365
    • Podstawową znajomość zagadnień w zakresie sieci komputerowych LAN/WAN, TCP/IP
    • Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną
    • Wiedzę z obszaru nowych technologii i IT

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?
    • Instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania na stanowiskach użytkowników
    • Utrzymanie w sprawności wykorzystywanych przez użytkowników narzędzi IT (sprzętu i oprogramowania)
    • Przygotowywanie i wydawanie sprzętu komputerowego oraz telefonów GSM do użytkownikowi zgodnie z zapotrzebowaniem i wytycznymi w Grupie TAURON
    • Realizacja zgłoszeń użytkowników (tym: diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów)
    • Wsparcie użytkowników w zakresie świadczonych przez Biuro usług IT
    • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu realizacji usług IT
    • Bieżąca aktualizacja statusu zgłoszeń w bazach i ewidencjach

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia​​
    • Udział w projektach IT na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024​
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia terenowego​
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne​​
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią