Specjalista ds. organizacyjno-administracyjnych

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Gliwice

Oferta ważna do:

2025-09-05

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TD/OGL/52/2025


Wymagania:

  • Wykształcenie średnie

    Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym, energetycznym lub zarządzania nieruchomościami

    Znajomość zasad sporządzania umów oraz wymagań prawnych w zakresie utrzymania nieruchomości

    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

     

    Mile widziane

    Wykształcenie wyższe o kierunku prawnym, administracyjnym, ekonomicznym bądź technicznym

    Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym, energetycznym lub zarządzania nieruchomościami

    Prawo jazdy kat. B

    Znajomość zasad kosztorysowania, prowadzenia odbiorów zadań remontowych lub inwestycyjnych

    Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego oraz prawa budowlanego

    Podstawowa znajomość systemu SAP Classic oraz języka angielskiego

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału

    Realizowanie działań związanych z obsługą korporacyjną w Oddziale, w tym obsługą radców prawnych i obsługą sekretariatu Dyrektora Oddziału

    Prowadzenie Książki Kontroli Zewnętrznych oraz dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi

    Prowadzenie rejestru i realizacja zamówień pieczęci w Oddziale oraz kasy fiskalnej

    Realizowanie zadań na rzecz obronności i bezpieczeństwa Państwa

    Udział w opracowywaniu, monitorowanie oraz rozliczanie umów i ustawowo nakazanych obowiązków związanych z zarządzaniem nieruchomościami nieenergetycznymi, w tym gospodarką mieszkaniową

    Przygotowywanie danych do opracowania planów remontowych i inwestycyjnych oraz dokumentacji na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości nieenergetycznych Realizowanie działań w zakresie sprzedaży i zakupu środków trwałych i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych

    Dokonywanie aktualizacji elektronicznej bazy danych nieruchomości i rekomendowanie zmian Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

Oferujemy:

  • Umowa o pracę 

    Premie kwartalne, premia roczna 

    Ekwiwalent za energię elektryczną 

    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka  

    Nagroda jubileuszowa 

    Równoważny czas pracy - w piątki pracujemy 6 godzin 

    Możliwość pracy hybrydowej 

    Parking firmowy 

    Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika 

    Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne  
    i ogólnorozwojowe m.in. Excel, Power BI, Power Query, Lean Six Sigma, zarządzanie projektami, komunikacja interpersonalna 

    Prywatna opieka medyczna w Medicover i możliwość objęcia nią członków rodziny 

    Grupowe ubezpieczenie na życie (8 wariantów do wyboru)  

    Pracowniczy Program Emerytalny  

    Dofinansowanie do wypoczynku (wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego rodziny) 

    Dofinansowanie do okularów 

    Dofinansowanie do Karty Multisport  

     

    Benefity mogą różnić się w zależności od stanowiska. 

    Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia.  
    Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy.