Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Gliwice
-
Oferta ważna do:
-
2025-09-05
-
Spółka:
-
TAURON Dystrybucja S.A.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TD/OGL/52/2025
Wymagania:
Wykształcenie średnie
Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym, energetycznym lub zarządzania nieruchomościami
Znajomość zasad sporządzania umów oraz wymagań prawnych w zakresie utrzymania nieruchomości
Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się
Mile widziane
Wykształcenie wyższe o kierunku prawnym, administracyjnym, ekonomicznym bądź technicznym
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym, energetycznym lub zarządzania nieruchomościami
Prawo jazdy kat. B
Znajomość zasad kosztorysowania, prowadzenia odbiorów zadań remontowych lub inwestycyjnych
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego oraz prawa budowlanego
Podstawowa znajomość systemu SAP Classic oraz języka angielskiego
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału
Realizowanie działań związanych z obsługą korporacyjną w Oddziale, w tym obsługą radców prawnych i obsługą sekretariatu Dyrektora Oddziału
Prowadzenie Książki Kontroli Zewnętrznych oraz dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi
Prowadzenie rejestru i realizacja zamówień pieczęci w Oddziale oraz kasy fiskalnej
Realizowanie zadań na rzecz obronności i bezpieczeństwa Państwa
Udział w opracowywaniu, monitorowanie oraz rozliczanie umów i ustawowo nakazanych obowiązków związanych z zarządzaniem nieruchomościami nieenergetycznymi, w tym gospodarką mieszkaniową
Przygotowywanie danych do opracowania planów remontowych i inwestycyjnych oraz dokumentacji na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości nieenergetycznych Realizowanie działań w zakresie sprzedaży i zakupu środków trwałych i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Dokonywanie aktualizacji elektronicznej bazy danych nieruchomości i rekomendowanie zmian Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Oferujemy:
Umowa o pracę
Premie kwartalne, premia roczna
Ekwiwalent za energię elektryczną
Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Nagroda jubileuszowa
Równoważny czas pracy - w piątki pracujemy 6 godzin
Możliwość pracy hybrydowej
Parking firmowy
Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika
Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne
i ogólnorozwojowe m.in. Excel, Power BI, Power Query, Lean Six Sigma, zarządzanie projektami, komunikacja interpersonalnaPrywatna opieka medyczna w Medicover i możliwość objęcia nią członków rodziny
Grupowe ubezpieczenie na życie (8 wariantów do wyboru)
Pracowniczy Program Emerytalny
Dofinansowanie do wypoczynku (wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego rodziny)
Dofinansowanie do okularów
Dofinansowanie do Karty Multisport
Benefity mogą różnić się w zależności od stanowiska.
Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia.
Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy.