Kierownik/ Kierowniczka Sekcji Doradców Klientów Rynku Biznesowego

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Wrocław, Kraków, Bielsko-Biała, Katowice

Oferta ważna do:

2026-01-11

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01460


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    <!--StartFragment -->

    Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu rozproszonym zespołem obsługi klienta w branży energetycznej lub telekomunikacyjnej
    Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację i rozwój pracowników oraz ich zaangażowanie
    Umiejętności oraz konsekwencji w realizacji ustalonych standardów
    Dokładności, rzetelności oraz umiejętność analitycznego myślenia rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na kliencie oraz celach biznesowych
    Skutecznego nadzorowania i odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
    Umiejętności zarządzania zmianą, podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    Proaktywnej postawy we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
    Umiejętności sprawnej obsługi pakietu MS Office: Excel, PowerPoint, Word
    Prawa jazdy kat. B i gotowości do częstych wyjazdów służbowych

    <!--EndFragment -->

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość pakietu Microsoft O365

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    <!--StartFragment -->

    Motywowanie i rozwijanie kompetencji podległych pracowników
    Planowanie, organizowanie pracy i odpowiedzialność za efektywność zespołu
    Nadzór i kontrolowanie prawidłowej oraz terminowej obsługi wniosków oraz reklamacji klientów rynku biznesowego
    Odpowiedzialność za skuteczną realizację celów operacyjnych oraz kluczowych wskaźników efektywności w Zespole
    Zapewnienie doradztwa i wsparcia merytorycznego dla podległych pracowników w rozwiązywaniu złożonych spraw
    Inicjowanie usprawnień w realizowanych procesach

    <!--EndFragment -->

Oferujemy:

  • <!--StartFragment -->

    Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900 - 12 200 brutto
    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią

    <!--EndFragment -->