W lokalu jest licznik

Jeśli w Twojej firmie jest już zainstalowany licznik i chcesz go przepisać na siebie, wypełnij protokół zdawczo-odbiorczy. Uzupełnij go razem z osobą, która  miała do tej pory podpisaną z nami umowę na prąd w tym lokalu.

Do pobrania:

Protokół zdawczo-odbiorczy

Przejdź do protokołu

Wypełnij protokół 

Razem z osobą, która miała do tej pory podpisaną z nami umowę na prąd. Protokołu potrzebujemy, aby przepisać licznik na Twoją umowę. 
  • Pobierz protokół zdawczo-odbiorczy

    Zobacz, jak poprawnie wypełnić protokół.

    Wypełnij protokół 

    • Pierwszą stronę protokołu uzupełnia klient, który do tej pory miał z nami podpisaną umowę. W części „Dyspozycja polecenia wypłaty” dotychczasowy klient określa, co chce zrobić z ewentualną nadpłatą. 
    • Ty wypełnij drugą i trzecią stronę dokumentu. Podaj dokładny odczyt licznika przy przejęciu mieszkania lub domu. Dzięki temu rozliczymy się za prąd z poprzednikiem. Pamiętaj, że protokół zdawczo-odbiorczy musi być podpisany przez Ciebie i osobę, która miała z nami umowę. 

      Jeżeli w Twoim imieniu protokół wypełnia inna osoba, przekaż jej pisemne pełnomocnictwo.

    Aby otrzymywać faktury szybko, wygodnie i całkowicie online wybierz w protokole opcję e-faktura

    W protokole wskaż grupę taryfową oraz wybierz ofertę. 

    W protokole podaj przewidywaną wielkość zużycia prądu w ciągu roku. To ważna informacja, od niej zależy wysokość Twojej faktury. Aby oszacować zużycie prądu skorzystaj z kalkulatora prądu. Oblicz swoje roczne zużycie.

    Poznaj ofertę.
    Co to jest grupa taryfowa?
    Jeśli nie wiesz, którą ofertę wybrać zobacz nasze propozycje i wybierz najlepszą dla siebie.
  • Dostarcz do nas wypełniony protokół. Wcześniejszą umowę na dostawę prądu rozwiążemy, a my podpiszemy nową. Został ostatni krok – wyślij dokumenty w jeden ze sposobów:

    Prześlij elektronicznie w kilka sekund

    Przez poniższy formularz (załącz skany wypełnionych dokumentów)  

    lub dostarcz w inny sposób

    Przez e-mail
    tok.komercyjni@tauron.pl
    (załącz skany lub zdjęcie wypełnionych dokumentów)
    Poczta tradycyjna
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23 
    40-389 Katowice

    Co mam zrobić, jeśli poprzedni właściciel albo najemca lokalu zmarł lub nie mam z nim kontaktu?

    Pobierz Wniosek o zawarcie umowy kompleksowej dostarczania energii elektrycznej. Wydrukuj go i wypełnij. We wniosku wskaż wybraną ofertę oraz zaznacz jaki masz tytuł prawny do lokalu (prawo własności, umowa najmu). 

    Przejdź do wniosku
    Jeżeli poprzedni właściciel nie żyje, dostarcz do nas kopię aktu zgonu albo oświadczenie, które to potwierdza, razem z wnioskiem o zawarcie umowy.
  • Zadzwonimy do Ciebie, na numer, który podałeś we wniosku i uzgodnimy termin wizyty pracownika. Sprawdzi on działanie licznika.

    • Wyślemy Ci podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów. Podpisz je i odeślij do nas.
    • Następnie otrzymasz od nas swój egzemplarz umowy, podpisany przez TAURON - zachowaj go.

    Swoje umowy znajdziesz także w eBOK

    Chcesz załatwiać wszystko i wygodnie? Zarejestruj się w eBOK
    • Podgląd wystawionych rachunków
    • Szybkie płatności elektroniczne (Ta funkcja jest dostępna dla klientów, którzy posiadają pakiet KOMFORT. Dowiedz się więcej o pakiecie KOMFORT.)
    • Możliwość podania odczytu licznika przez internet
    • Edycja danych adresowych i podgląd najważniejszych dokumentów
    • Szybki kontakt z TAURON
    Zaloguj się do eBOK Zarejestruj się
  • To koniec całego procesu

    Czy informacje były pomocne?
    Jeśli masz uwagi dotyczące procesu, możesz podzielić się nimi przez poniższy formularz.
    Masz pytania? Przejdź do kontaktu

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

eBOK

eBOK jest serwisem internetowym, dzięki któremu zyskujesz łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.