Skontaktuj się z nami

Większość spraw załatwisz wygodnie przez internet w serwisie Mój TAURON, bez potrzeby wychodzenia z biura lub dzwonienia na infolinię.

Zanim napiszesz, zadzwonisz lub odwiedzisz POK

Załatw szybko swoją sprawę bez wychodzenia z biura
– skontaktuj się z nami przez internet!

Serwis obsługowy Mój TAURON

Załóż konto w Moim TAURONIE, aby szybko m.in. podać odczyt licznika czy przedłużyć umowę, a to wszystko zdalnie!

Zamów rozmowę

Rozmawiaj z naszym konsultantem – zamów rozmowę telefoniczną, a my oddzwonimy do Ciebie w dogodnym terminie. 

Kontakt

Zanim zadzwonisz lub napiszesz w sprawie awarii prądu,
sprawdź planowane wyłączenia.

Infolinia Obsługowa

Zadzwoń: 32 606 0 606

poniedziałek-piątek 7:00-20:00

Połączenia płatne wg stawek operatora

Infolinia Sprzedażowa

Zadzwoń: 555 444 555

poniedziałek-piątek 7:00-20:00

Połączenia płatne wg stawek operatora

Pogotowie Energetyczne – zgłoś awarię prądu lub uzyskaj informację o wyłączeniach

Zadzwoń: 991

Tu zgłosisz awarię lub uszkodzenie sieci i urządzeń energetycznych oraz uzyskasz informację o planowanych i awaryjnych wyłączeniach energii elektrycznej.

Dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.

Połączenia bezpłatne, całodobowo

Dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.

Zadzwoń: 32 303 0 991

Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń.

Połączenia bezpłatne, całodobowo

Pogotowie Gazowe – zgłoś awarię

Zadzwoń: 992

Połączenie całodobowe

Połączenia bezpłatne, całodobowo

Przyjdź do nas

Adres do korespondencji

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice

Znajdziesz nas również na:

Nie masz konta w serwisie Mój TAURON?

Przekonaj się, jak wiele spraw załatwisz zdalnie, siedząc wygodnie w swoim biurze. Co załatwisz w Moim TAURONIE?

Przejdź do Mojego TAURONA