Ostrzeżenie

Informacja o zużyciu prądu: swoje zużycie sprawdzisz w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Faktury i płatności", a następnie wybierz "Faktury archiwalne". Pobierz fakturę za wybrany okres, znajdziesz w niej informację o zużyciu prądu. Zużycie sprawdzisz też w aplikacji mobilnej Mój TAURON w zakładce "Faktury".

Dowiedz się więcej

Chcę zostać klientem

Jak zostać klientem TAURONA?
Jeśli chcesz podpisać z nami umowę na zakup prądu dowiedz się jak to zrobić.

Wybierz jedną z opcji: 

W lokalu jest licznik

Jeśli w Twojej firmie jest już zainstalowany licznik i chcesz go przepisać na siebie, wypełnij protokół zdawczo-odbiorczy. Sprawdź jak to zrobić.

W lokalu nie ma licznika

Jeśli w Twojej firmie nie ma zainstalowanego licznika, wypełnij wniosek o zawarcie umowy kompleksowej. Sprawdź jak to zrobić.

Przyłączenie do sieci 

Jeżeli Twój punkt poboru energii znajduje się na obszarze zasilania TAURON Dystrybucja S.A. i chciałbyś podpisać umowę kompleksową dostarczania energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż sp. z o.o..