Rejestracja
Logowanie
W Moim TAURONIE najLEPIEJ
Wszystkie nowości w zasięgu ręki!
Załóż konto w serwisie Mój TAURON
Łatwo opłacaj rachunki
Załatwiaj sprawy przez Internet
Otrzymuj ekstra bonusy
Numer ewidencyjny i numer płatnika możesz znaleźć na swojej fakturze za prąd. Przygotuj numer ewidencyjny lub numer płatnika
Zarejestruj sięDowiedz się więcej
o Moim
TAURONIE
Jak założyć konto w Moim TAURONIE?
Co zyskujesz z serwisem obsługowym Mój TAURON
Dostęp do wszystkich danych i dokumentów w jednym miejscu
Możesz edytować swoje dane kontaktowe, zmieniać sposób rozliczania oraz masz szybki dostęp do formularzy i wniosków.

Opłacasz rachunki za prąd łatwo, bezpiecznie i tak jak Ci wygodnie – osobno lub zbiorczo.

kiedy chcesz
Odczyt licznika możesz podać w dowolnym, wygodnym dla Ciebie momencie.

Masz stały i aktualny podgląd swoich faktur, dokumentów oraz dokonanych płatności.

Gdziekolwiek jesteś - korzystasz łatwo i bezpiecznie, również na urządzeniach mobilnych.

Szybko sprawdzisz stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur.
Powiadomienia SMS
Masz możliwość uruchomienia powiadomień SMS, które przypomną Ci o zbliżającym się terminie płatności.
Dlaczego jeszcze warto korzystać z Mojego TAURONA

Specjalna oferta
Otrzymujesz personalizowaną ofertę naszych produktów i usług. Znajdź produkt dopasowany do Twoich potrzeb!

Przepisanie licznika online
Złożysz protokół zdawczo-odbiorczy i przepiszesz licznik prądu wygodnie, bez wychodzenia z domu.

Szybki kontakt
Kontaktujesz się z nami szybko i wygodnie za pomocą formularza! Masz dostęp do historii korespondencji.

Możesz też skorzystać
z aplikacji mobilnej Mój TAURON
Najczęściej zadawane pytania - serwis obsługowy
Jak mogę opłacić rachunek?
Na stronie Formy płatności znajdziesz informację o dostępnych sposobach płatności. Pamiętaj, że najwygodniejszy sposób to płacenie rachunków w serwisie Mój TAURON. Jak to zrobić?
Po zalogowaniu do serwisu Mój TAURON znajdziesz swoje faktury do zapłaty. Znajdziesz je także w zakładce Faktury i płatności/Faktury bieżące.

Zaznacz te faktury, które chcesz zapłacić

Kliknij przycisk Zapłać

Przekierujemy Cię do bramki płatniczej Blue Media. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.
Jak zacząć korzystać z e-faktury?
Najszybciej aktywujesz e-fakturę w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się na swoje konto Mój TAURON i wybierz opcję Przejdź na e-fakturę, widoczną przy Twoich podstawowych danych na głównym ekranie konta.

Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę. Formularz jest także dostępny w menu głównym w zakładce Załatw online.
Jak podać odczyt licznika?
Najszybciej i najwygodniej zrobisz to w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się do serwisu Mój TAURON.
Link do podawania odczytu licznika znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

Przejdziesz do formularza Odczyt licznika - wypełnij go i wyślij.
Nie chcesz się logować? Skorzystaj z dedykowanego formularza online.
Jeśli wolisz, podaj odczyt w aplikacji mobilnej Mój TAURON. Dowiedz się więcej o naszej aplikacji i pobierz ją ze sklepów.
Możesz także zadzwonić do nas:
32 606 0 606 (pn.-pt., 7:00 - 20:00, koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora)
Jaki jest numer rachunku bankowego i co należy wpisać w tytule przelewu?
Numer znajdziesz na każdej fakturze za prąd. Możesz go również sprawdzić na swoim koncie Mój TAURON.
Wejdź w zakładkę Faktury i płatności - faktury bieżące. Rozwiń informacje przy wybranej umowie a następnie kliknij opcję Numery kont do wpłat.
Tam znajdziesz wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu.

W tytule przelewu podaj swój numer płatnika. Znajdziesz go na rachunku za prąd. Pamiętaj, że każde mieszkanie lub dom ma przypisane konto bankowe. Wpłacasz na nie należności za prąd oraz usługi dystrybucyjne.
Mój TAURON | Gdzie mogę zmienić swoje dane?
Wszystkie swoje dane znajdziesz w zakładce Umowa i dane, tam też możesz przejść do zmiany danych.

Inne zmiany w umowie (jak np. zmiana danych, zmiana sposobu rozliczania, zwrot nadpłaty) możesz zlecić poprzez nasze formularze dostępne w menu głównym w zakładce Załatw online.
