Mój TAURON

Poznaj
serwis obsługowy
Mój TAURON

Mój TAURON to serwis obsługowy
dostępny dla Ciebie gdziekolwiek jesteś,
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Swoje płatności, rachunki i dokumenty
dotyczące prądu i gazu masz pod kontrolą,
a z serwisu korzystasz równie łatwo
na komputerze stacjonarnym, tablecie
czy dowolnym smartfonie.

Co zyskujesz z serwisem obsługowym Mój TAURON?

  • Pełna kontrola

    Masz stały i aktualny podgląd swoich faktur,
    dokumentów, płatności dla prądu i gazu.

    Sprawdź jak to działa
  • Łatwy dostęp

    Gdziekolwiek jesteś- korzystasz łatwo
    i bezpiecznie, również na urządzeniach
    mobilnych.

  • Wygodne płatności

    Opłacasz rachunki za prąd i gaz łatwo,
    bezpiecznie i tak jak Ci wygodnie
    – osobno lub zbiorczo.

  • Podajesz stan licznika,
    kiedy chcesz

    Odczyt licznika możesz podać w dowolnym,
    wygodnym dla Ciebie momencie.

  • Wszystkie dokumenty
    w jednym miejscu

    Masz wgląd do umów z nami, możesz edytować
    swoje dane, zmieniać sposób rozliczania oraz
    masz szybki dostęp do formularzy i wniosków

  • Target

    Specjalna oferta

    Otrzymujesz dedykowaną ofertę
    naszych produktów i usług

  • Message

    Powiadomienia

    Masz możliwość uruchomienia
    powiadomień SMS np.
    o zbliżającym się terminie
    płatności

  • Contact

    Szybki kontakt

    Kontaktujesz się z nami szybko
    i wygodnie za pomocą formularza
    i masz dostęp do historii
    korespondencji

Co zyskasz?
Jak zapłacić fakturę?
Jak podać stan licznika?
Jak zostawić wiadomość w Mój Tauron?

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak płacić?

    Na stronie głównej oraz w zakładce Faktury i płatności > Faktury zobaczysz pełną listę swoich faktur do zapłaty


    Zaznacz wszystkie faktury, które chcesz opłacić


    I skorzystaj w przycisku Zapłać


    Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej Dotpay. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.

  • Jak zacząć korzystać z e-faktury?

    Skorzystaj z opcji Przejdź na e-fakturę, widocznej przy Twoich podstawowych danych na głównym ekranie konta.


    Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę - wypełnij do kliknij Wyślij. Formularz możesz możesz znaleźć także poprzez menu, klikając Umowa i dane > Załatw online. Znajdziesz tam opcję Dodanie opcji e-faktura.


    Usługa jest aktywowana natychmiastowo, a w przypadku umowy na gaz lub dla prosumenta - następnego dnia. Możesz dodatkowo aktywować powiadomienia o wystawionej fakturze.

  • Jak podać odczyt licznika?

    Link do podawania odczytu licznika znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Dodatkowo, podczas trwania okresu podawania odczytów w każdym miesiącu animuje się, aby przypomnieć Ci o konieczności podania swojego odczytu.


    Przejdziesz do formularza Odczyt licznika – wypełnij go i wyślij.

  • Jak sprawdzić numer kont do wpłat?

    Wejdź w zakładkę Faktury i Płatności > Numery kont do wpłat


    Tam znajdziesz wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu

  • Mam też gaz od TAURONA

    Każdą umowę zawartą z TAURON, oprócz umów dystrybucyjnych, znajdziesz w serwisie Mój TAURON.
    Poszczególne umowy rozróżniają etykiety z ikonkami:

  • Gdzie mogę dokonać zmiany w umowie lub ustawień konta?

    Wszystkie swoje dane znajdziesz w zakładce Umowa i dane, tam też możesz przejść do zmiany danych. Część zmian wykonasz bezpośrednio na koncie Mój TAURON, a część po przekierowaniu w poprzedniej wersji systemu Mój TAURON (w fazie przejściowej niektóre funkcje dostępne są tylko w jednym serwisów).


    Innych zmian w umowie (jak np. zmiana danych, zmiana sposobu rozliczania, zwrot nadpłaty) dokonasz za pomocą naszych formularzy, które znajdziesz w zakładce Umowa i dane > Załatw online