A Mój TAURON w smartfonie masz?

Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, w aplikacji korzystasz z tych
samych danych do zalogowania.

Pobierz naszą nową, darmową aplikację.
aplikacja

APLIKACJA MOBILNA MÓJ TAURON

Nasz nowy serwis obsługowy teraz dostępny także jako aplikacja mobilna. Dzięki temu swoje płatności, rachunki i dokumenty za prąd i gaz masz pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

CO ZYSKUJESZ Z NASZĄ APLIKACJĄ

  • WYGODNE PŁATNOŚCI
    płacisz za prąd i gaz zbiorczo lub osobno
  • ODCZYT LICZNIKA
    podajesz odczyt licznika wygodnie w aplikacji
  • PEŁNA KONTROLA
    masz powiadomienia o terminach płatności
  • BEZPIECZEŃSTWO
    korzystasz bezpiecznie gdziekolwiek jesteś

ZOBACZ KRÓTKI PRZEWODNIK

CO WARTO WIEDZIEĆ

  • Aplikacja przeznaczona jest dla naszych klientów indywidualnych, którzy mają z nami podpisaną umowę na prąd lub/i gaz (za wyjątkiem klientów, którzy mają z nami podpisaną tylko umowę dystrybucyjną).
  • Po ściągnięciu i zainstalowaniu aplikacji mobilnej Mój TAURON na swoim urządzeniu mobilnym, możesz samodzielnie założyć konto, korzystając z dostępnego formularza rejestracyjnego "Zarejestruj się". Rejestracja konta z poziomu aplikacji jest równoznaczna z założeniem konta w serwisie Mój TAURON dostępnym z poziomu strony internetowej.

    Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, w aplikacji korzystasz z tych samych danych do zalogowania.
  • Tak. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój TAURON możesz dokonać płatności online (e-płatność) wybranych przez siebie faktur. Możesz zapłacić za pojedynczą fakturę lub zbiorczo (np. jeden przelew za prąd i gaz lub kilka wybranych płatności za prąd). Płatności online realizuje nasz partner zewnętrzny. 

    Płatność online dostępna jest dla naszych wszystkich klientów. Dla klientów, którzy posiadają Produkt z gwarancją ceny oraz e-fakturę usługa jest bezpłatna, natomiast dla pozostałych klientów usługa jest płatna. Opłata zgodna jest z cennikiem operatora płatności.

    Link do e-płatności jest dostępny oddzielnie dla każdego dokumentu finansowego.
     
  • Nasza aplikacja dostępna jest dla telefonów z systemem operacyjnym:

    Android (od wersji 5.0) – w sklepie Google Play
    iOS (od wersji 11) – w sklepie App Store

    Aplikacja jest darmowa. Po jej pobraniu, zainstaluj ją na swoim telefonie. Jeżeli Twoje urządzenie mobilne nie spełnia warunków pojawi się komunikat „Twoje urządzenie nie spełnia wymagań aplikacji”.

    Do korzystania z aplikacji potrzebny jest dostęp do Internetu.
  • Tak. Jeżeli masz telefon z funkcją czytnika linii papilarnych możesz ustawić odcisk palca, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji.

    Opcja ta dostępna jest dla urządzeń z systemem Android od wersji 6.0 oraz iOS od wersji 11.
  • Do aplikacji mobilnej Mój TAURON logujesz się wprowadzając login (adres-email) oraz hasło. Zarówno adres e-mail jak i hasło ustawiasz podczas rejestracji do aplikacji. Jeżeli zapomnisz hasła, możesz je zresetować zarówno z poziomu aplikacji, jak i systemu obsługowego Mój TAURON w przeglądarce internetowej.

    Pamiętaj, że jeśli korzystasz z systemu Mój TAURON na komputerze, do naszej aplikacji zalogujesz się tymi samymi danymi, bez potrzeby ponownej rejestracji.
    Do korzystania z aplikacji potrzebujemy także Twojej akceptacji regulaminu.

    Aby było Ci jeszcze łatwiej, do naszej aplikacji możesz zalogować się 4-cyfrowym PIN-em. PIN nadajesz samodzielnie po pierwszym zalogowaniu do aplikacji.
    Jeżeli masz telefon z funkcją czytnika linii papilarnych możesz ustawić odcisk palca, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji. Opcja ta dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS od wersji 11 oraz Android od wersji 6.0.

    Do zalogowania się do aplikacji nigdy nie poprosimy Cię o dane typu PESEL czy numer płatnika.
  • Nie. Jeśli korzystasz z systemu Mój TAURON na komputerze, do naszej aplikacji zalogujesz się tymi samymi danymi, bez potrzeby ponownej rejestracji.
  • Tak. Z poziomu aplikacji mobilnej Mój TAURON możesz podać nam odczyt licznika prądu.

    Dla naszych klientów, którzy korzystają z usługi Telerachunek, przyjmiemy odczyt licznika jako rozliczeniowy (tylko w miesiącu rozliczeniowym) oraz podamy kwotę do zapłaty.
    Od pozostałych klientów odczyt przyjmiemy jako kontrolny. 
  • Dostęp do umów w aplikacji posiadają Klienci indywidualni, którzy mają z nami podpisaną umowę sprzedażową/kompleksową na prąd i/lub gaz. Klienci, którzy na dany numer PESEL mają podpisaną umowę dystrybucyjną nie będą mieli do niej dostępu za pośrednictwem aplikacji.

ZOBACZ NASZĄ APLIKACJĘ

POBIERZ DARMOWĄ APLIKACJĘ MOBILNĄ


Komfort, wygoda, bezpieczeństwo – zobacz ile możesz zyskać z naszą aplikacją.
Pobierz aplikację z Google Play i App Store  już dziś i korzystaj z możliwości jakie daje.


Po pobraniu aplikacji, prosimy – aktywuj ją. Żeby to zrobić, otwórz aplikację, zarejestruj się oraz zaakceptuj regulamin. Jeśli już korzystasz z naszego systemu obsługowego Mój TAURON, zaloguj się tymi samymi danymi, zaakceptuj regulamin aplikacji i używaj jej z przyjemnością.