Zmiana sposobu rozliczania nie jest dostępna na terenie wybranego regionu.

Wiele spraw załatwisz bez wychodzenia z domu w serwisie Mój TAURON!

Nie masz konta w serwisie Mój TAURON?

Przekonaj się, jak wiele spraw załatwisz, siedząc wygodnie w domu z kubkiem ulubionej kawy. Co załatwisz w Moim TAURONIE?

Sprawdzisz swoje rozliczenia

Opłacisz rachunki za prąd i gaz

Podasz odczyt licznika

Przepiszesz licznik/umowę na inną osobę

Przedłużysz umowę

Przejdź do Mojego TAURONA

Rozliczenie rzeczywiste

Płacisz za energię, którą zużyjesz

Inkasent odczytuje stan Twojego licznika co miesiąc lub dwa miesiące.

Wysokość Twojego rachunku za prąd jest różna w każdym miesiącu. Przykładowo, jeżeli ogrzewasz dom prądem – w zimie Twoje rachunki za prąd będą zdecydowanie wyższe niż latem.

Możesz wybrać między rozliczeniem
1- lub 2-miesięcznym.

Rozliczenie prognozowane

Płacisz za energię prognozowaną na podstawie Twojego dotychczasowego zużycia.

Masz z góry określoną wysokość rachunku za prąd przez cały okres rozliczeniowy.

Inkasent odczytuje stan Twojego licznika raz lub dwa razy w roku.

Możesz wnioskować o zwiększenie lub zmniejszenie prognozy.

Prognozy wystawiamy raz lub dwa razy na rok - dlatego gdy Twoje zużycie się zwiększy lub zmienią się ceny energii, na rachunku rozliczeniowym może pojawić się niedopłata.

WAŻNE! Możesz dostosować wysokość rachunków do cen zgodnych z rozwiązaniami osłonowymi. Żeby to zrobić, wypełnij formularz Dostosowanie prognozy do ceny ustawowej dostępny na stronie, w aplikacji lub serwisie Mój TAURON.

Sposoby rozliczenia za prąd

Zobacz, jakie masz możliwości!

Rozliczenie 1 miesięczne

Rozliczasz się na bieżąco

Inkasent odczytuje stan licznika co miesiąc

Opłata 5,61 zł brutto (za każdy miesiąc) - zgodnie z taryfą dystrybucyjną

Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej.
Zaznacz w części “wybierz rodzaj rozliczenia” - inne i wpisz rozliczenie 1 miesięczne.

Pobierz wniosek

Rozliczenie 2 miesięczne

Rozliczasz się na bieżąco

Inkasent odczytuje stan licznika co 2 miesiące

Opłata 2,80 zł brutto (za każdy miesiąc) - zgodnie z taryfą dystrybucyjną

Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej.
Zaznacz w części “wybierz rodzaj rozliczenia” - inne i wpisz rozliczenie 2 miesięczne.

Pobierz wniosek

Prognoza

Raz na pół roku nasz pracownik odczytuje stan Twojego licznika

Otrzymasz 5 blankietów wpłat, które będziesz opłacać co miesiąc

Raz na 6 miesięcy wysyłamy Ci fakturę rozliczeniową (możesz mieć wtedy nadpłatę lub niedopłatę)

Opłata 0,93 zł brutto (za każdy miesiąc) - zgodnie z taryfą dystrybucyjną

Zmiana wysokości prognozy wypełnij wniosek online, aby zmienić wysokość aktualnej prognozy

Zmiana terminu płatności wypełnij wniosek online, aby wybrać inny termin płatności

Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej.
Zaznacz w części “wybierz rodzaj rozliczenia” - prognoza.

Pobierz wniosek

Najczęściej zadawane pytania dotyczące sposobu rozliczania za zużyty prąd

Rozliczenie za rzeczywiste zużycie prądu

Rozliczenie rzeczywiste - jak to działa?
Rozwiń
Zwiń

Masz możliwość wyboru rozliczenie co 1 lub 2 miesiące. Nasz pracownik odczytuje licznik zgodnie z wybraną opcją.

Rozliczenie rzeczywiste - dla kogo?
Rozwiń
Zwiń

Rozliczenie rzeczywiste to dobre rozwiązanie zarówno dla osób, które wynajmują mieszkanie, jak i dla tych, którzy lubią mieć kontrolę nad swoimi wydatkami. Dzięki tej usłudze osoba wynajmująca, jak i właściciel mogą rozliczać na bieżąco rachunki za prąd. Jeśli lubisz mieć kontrolę nad rachunkami i nie chcesz mieć nadpłat lub niedopłat za prąd to Rozliczenie rzeczywiste jest rozwiązaniem dla Ciebie.

Rozliczenie rzeczywiste - ile kosztuje usługa?
Rozwiń
Zwiń

Opłata za usługę Rozliczenie rzeczywiste to jedyne:

• 5,61 zł miesięcznie dla opcji 1 miesięcznych

• 2,80 zł miesięcznie dla opcji 2 miesięcznych

Rozliczenie rzeczywiste - co zyskujesz?
Rozwiń
Zwiń

• Wygodę – odczyt wykonuje nasz pracownik zgodnie z wybraną opcją (co 1 miesiąc lub co 2 miesiące)

• Kontrolę nad rozliczeniami – rozliczasz się na bieżąco na podstawie rzeczywistego zużycia prądu

Rozliczenie rzeczywiste - jak zamówić usługę?
Rozwiń
Zwiń

Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej i zaznacz w części „wybierz rodzaj rozliczenia” – inne i wpisz wybrane rozliczenie (1 miesięczne lub 2 miesięczne).

Rozliczenie według prognoz zużycia prądu na podstawie Twoich dotychczasowych potrzeb

Prognozowane zużycie - jak to działa?
Rozwiń
Zwiń

Prognozowane zużycie prądu ustalamy na podstawie zużytych kWh w analogicznym okresie z uwzględnieniem sezonowości.


Zasady rozliczenia prognozowanego:

• Raz na pół roku odczyt licznika robi nasz pracownik, a ilość zużytego prądu prognozujemy wg Twojego zużycia

• Po odczycie licznika dostaniesz 5 blankietów wpłat, które płacisz co miesiąc

• Na koniec okresu rozliczeniowego wysyłamy Ci fakturę rozliczeniową (możesz mieć wtedy nadpłatę lub niedopłatę)

Prognozowane zużycie - dla kogo?
Rozwiń
Zwiń

Jeśli wolisz z góry znać wysokość opłat w danym miesiącu, to opcja dla Ciebie.

Prognozowane zużycie - ile kosztuje usługa?
Rozwiń
Zwiń

Opłata za usługę prognozowane zużycie prądu to jedyne 0,93 zł miesięcznie.

Prognozowane zużycie - co zyskujesz?
Rozwiń
Zwiń

Z góry określone opłaty przez pół rok niezależnie od zużycia w danym miesiącu.

Prognozowane zużycie - jak zamówić usługę?
Rozwiń
Zwiń

Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej. Zaznacz w części „wybierz rodzaj rozliczenia” – prognoza.

Prognozowane zużycie - jak zmienić aktualną wysokość prognozy?
Rozwiń
Zwiń

Jeżeli zaczynasz korzystać z większej liczby sprzętu, który pobiera prąd, lub radykalnie zmniejszasz zużycie prądu - warto pomyśleć nad zmianą wartości prognoz. Ustrzeżesz się wtedy przed niedopłatami lub nadpłatami na Twoim koncie. Jeżeli chcesz zmienić wysokość prognozy, możesz złożyć wniosek o zmianę wysokości prognozy.

Rozliczenie według prognoz zużycia prądu a ceny 2023

Czy w prognozach zostały ujęte różne ceny prądu w 2023 - poniżej i powyżej limitu zamrożenia cen?
Rozwiń
Zwiń

W chwili, gdy wystawialiśmy dla Ciebie rachunki prognozowane, policzyliśmy je według ceny zamrożonej [1]. Przy rozliczaniu Twoją należność liczymy uwzględniając Twoje rzeczywiste zużycie prądu oraz ceny, które obowiązywały w okresie, za który płacisz rachunki. Jeśli Twoje zużycie prądu wynosiło więcej niż 2000 kWh, to musieliśmy do tej nadwyżki zastosować inną cenę - cenę maksymalną [2]. Cena ta także wynika z Tarczy Solidarnościowej, ale jest wyższa niż cena zamrożona do limitu 3000 kWh.

Twoje zapłacone rachunki były więc wystawione na niższe kwoty niż te, które wynikają z rzeczywistego zużycia prądu i cen maksymalnych. Dlatego w Twoim rozliczeniu mogła powstać niedopłata - tym wyższa, im większe było zużycie prądu w Twoim domu.

[1] Ustawa z 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej

[2] Ustawa z 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku

Jak mogę uniknąć niedopłaty przy kolejnej fakturze rozliczeniowej?
Rozwiń
Zwiń

Jeśli zużywasz więcej prądu niż przyznany limit (3000, 3600 lub 4000 kWh) i większa część Twojego zużycia będzie rozliczona po cenach niezamrożonych, to po zakończeniu okresu rozliczeniowego na fakturze może pojawić się niedopłata. Jeżeli chcesz uniknąć powstania dużej niedopłaty przy kolejnym rozliczeniu, możesz:

• zawnioskować o zwiększenie prognoz

• lub zmienić swoje rozliczenie z prognozowanego na rzeczywiste (1- lub 2-miesięczne)


Zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 32 606 0 606 , gdzie nasi konsultanci pomogą Ci wybrać rozwiązanie najbardziej dopasowane do Twoich potrzeb.

Mam zwiększony limit zamrożenia cen (do 3600 kWh lub 4000 kWh) - czy jest to widoczne w prognozach?
Rozwiń
Zwiń

Termin na złożenie oświadczeń dot. zwiększenia limitów mija 30 czerwca, a oświadczenia, które już do nas wpłynęły, sukcesywnie wprowadzamy do systemu. Dlatego w prognozach nie w każdym przypadku mogliśmy wprowadzić zwiększony limit - uwzględnimy to przy kolejnym rozliczeniu.

Czy i kiedy można zmienić sposób rozliczenia za prąd?

Kiedy mogę zmienić sposób rozliczania?
Rozwiń
Zwiń

Jeśli zawierasz nową umowę, sposób rozliczenia zmienisz po 12 miesiącach od podpisania umowy.

Czy zmiana sposobu rozliczania jest płatna?
Rozwiń
Zwiń

Nie, zmiana sposobu rozliczenia jest bezpłatna.

Jak często mogę zmienić sposób rozliczania w ciągu roku?
Rozwiń
Zwiń

Sposób rozliczenia możesz zmieniać raz w roku.

Gdzie mogę sprawdzić swoje zużycie prądu?

Racjonalne korzystanie ze sprzętów domowych to konkretne oszczędności, które zostaną w Twojej kieszeni.

Zobacz, na co zwracać uwagę, gdzie sprawdzać zużycie.

W serwisie Mój TAURON
w zakładce "Faktury i płatności".

Sprawdź w Moim TAURONIE

aplikacji mobilnej Mój TAURON w zakładce "Faktury".

Sprawdź w aplikacji

Na fakturze papierowej.

Sprawdź jak to zrobić

Zastanawiasz się, ile prądu zużywasz?

Skorzystaj z naszego kalkulatora zużycia energii i porównaj ze średnim zużyciem

01

Kalkulator zużycia energii

02

Średnie zużycie w Polsce

Wybierz urządzenia, których używasz, a następnie wpisz, ile minut dziennie z nich korzystasz:

min.
min.

cała doba

min.
min.
min.
min.
min.
min.
min.
szt.
min.
szt.
min.
min.
min.

Zużycie miesięczne: - kWh

Zużycie roczne: - kWh

Prezentowane wyniki są jedynie szacunkowe, przygotowane na podstawie średniego zużycia energii dla urządzeń domowych.

Średnie zużycie w Polsce dla jednego gospodarstwa domowego wynosi:

1996 kWh / rok

Przykładowe roczne średnie zużycie energii elektrycznej z urządzeń domowych:

Kuchenka elektryczna

Kuchenka elektryczna

1480 kWh/rok
Telewizor

Telewizor

128 kWh/rok
Kuchenka indukcyjna

Kuchenka indukcyjna

1168 kWh/rok
Pralka

Pralka

109 kWh/rok
Czajnik

Czajnik

292 kWh/rok
Laptop

Laptop

84 kWh/rok
Zmywarka

Zmywarka

262 kWh/rok
Odkurzacz

Odkurzacz

27 kWh/rok
Lodówka

Lodówka

252 kWh/rok
Żelazko

Żelazko

104 kWh/rok
Oświetlenie

Oświetlenie energooszczędne

210 kWh/rok
Mikrofalówka

Mikrofalówka

25 kWh/rok

Prezentowane wyniki są jedynie szacunkowe, przygotowane na podstawie średniego zużycia energii dla urządzeń domowych.

Chcesz więcej? Przejdź na e-fakturę

Rozliczenie rzeczywiste

Płacisz za energię, którą zużyjesz.

Podajesz nam odczyt licznika co miesiąc lub dwa miesiące.

Podajesz odczyt telefonicznie lub przez internet, gdy korzystasz z usługi Telerachunek, tylko przez Internet gdy korzystasz z usługi eOdczyt.

Wysokość Twojego rachunku za prąd jest różna w każdym miesiącu. Przykładowo, jeżeli ogrzewasz dom prądem – w zimie Twoje rachunki za prąd będą zdecydowanie wyższe niż latem.

Możesz wybrać między rozliczeniem
1- lub 2-miesięcznym.

Rozliczenie prognozowane

Płacisz za energię prognozowaną na podstawie Twojego dotychczasowego zużycia.

Masz z góry określoną wysokość rachunku za prąd przez cały okres rozliczeniowy.

Inkasent odczytuje stan Twojego licznika raz w roku.

Możesz wnioskować o zwiększenie lub zmniejszenie prognozy.

Prognozy wystawiamy raz na rok - dlatego gdy Twoje zużycie się zwiększy lub zmienią się ceny energii, na rachunku rozliczeniowym może pojawić się niedopłata.

WAŻNE! Możesz dostosować wysokość rachunków do cen zgodnych z rozwiązaniami osłonowymi. Żeby to zrobić, wypełnij formularz Dostosowanie prognozy do ceny ustawowej dostępny na stronie, w aplikacji lub serwisie Mój TAURON.

Sposoby rozliczenia za prąd

Zobacz, jakie masz możliwości!

Telerachunek

Rozliczasz się na bieżąco

Podajesz nam odczyt licznika telefonicznie lub przez internet

Samodzielnie wybierasz termin rozliczenia - co 1 lub co 2 miesiące

Podajesz odczyt do 22 dnia miesiąca planowanego rozliczenia

Opłata 7,50 zł* (do każdego rachunku)

Zamów usługę

E-odczyt

Rozliczasz się na bieżąco

Podajesz nam odczyt licznika przez internet

Samodzielnie wybierasz termin rozliczenia - co 1 lub co 2 miesiące

Podajesz odczyt do 22. dnia miesiąca planowanego rozliczenia

Opłata 7,50 zł* (do każdego rachunku)

Zamów usługę

Prognoza

Raz w roku nasz pracownik odczytuje stan Twojego licznika

Otrzymasz 6 blankietów wpłat, które będziesz opłacać co 2 miesiące

Wybierasz dogodny termin płatności: w 5, 10, 15 lub 20 dniu miesiąca

Na koniec okresu rozliczeniowego wysyłamy Ci fakturę rozliczeniową (możesz mieć wtedy nadpłatę lub niedopłatę)

Zmiana wysokości prognozy wypełnij wniosek online, aby zmienić wysokość aktualnej prognozy

Zmiana terminu płatności wypełnij wniosek online, aby wybrać inny termin płatności

Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej i zaznacz w części “wybierz rodzaj rozliczenia” - prognoza

Pobierz wniosek

* Opłata nie będzie pobierana w 2024 roku w przypadku umów rozliczanych na podstawie taryfy i cenników z gwarancją rabatu.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące sposobu rozliczania za zużyty prąd

Rozliczenie za rzeczywiste zużycie prądu

Telerachunek - jak to działa?
Rozwiń
Zwiń

• Podajesz odczyt w dogodny dla Ciebie sposób - przez Internet - przez formularz w serwisie Mój TAURON lub formularz online lub telefon 32 606 0 606.

• Kontrolujesz zużycie prądu. Dzięki temu nie masz nadpłat lub niedopłat

• Masz możliwość wyboru terminu rozliczenia - co 1 lub 2 miesiące

• WAŻNE! Należy podać odczyt licznika do 22 dnia miesiąca. Jeśli nie podasz odczytu oszacujemy Twoje zużycie prądu na podstawie wcześniejszych miesięcy

• Nasz pracownik dokonuje kontrolnie odczytu raz w roku

Telerachunek - dla kogo?
Rozwiń
Zwiń
Telerachunek to dobre rozwiązanie zarówno dla osób, które wynajmują mieszkanie, jak i dla tych, którzy lubią mieć kontrolę nad swoimi wydatkami.

Dzięki usłudze Telerachunek osoba wynajmująca, jak i właściciel mogą rozliczać na bieżąco rachunki za prąd. Jeśli lubisz mieć kontrolę nad rachunkami i nie chcesz mieć nadpłat lub niedopłat za prąd to Telerachunek jest rozwiązaniem dla Ciebie.
Telerachunek – ile kosztuje usługa?
Rozwiń
Zwiń
Opłata za Telerachunek to tylko 7,50 zł do każdego rachunku.
Telerachunek – co zyskujesz?
Rozwiń
Zwiń

• Wygodę – podajesz odczyt w dogodny dla Ciebie sposób – przez telefon lub Internet. Masz możliwość wyboru terminu rozliczenia – co 1 lub 2 miesiące przy podaniu odczytu licznika do 22 dnia miesiąca

• Kontrolę nad rozliczeniami – rozliczasz się na bieżąco na podstawie rzeczywistego zużycia prądu

Telerachunek – jak zamówić usługę?
Rozwiń
Zwiń
Możesz zamówić Telerachunek w wygodny dla Ciebie sposób: wypełnij formularz online na tej stronie, formularz w Moim TAURONIE lub skontaktuj się telefonicznie 32 606 0 606.
Mam już telerachunek – jak mogę podać stan licznika?
Rozwiń
Zwiń

Podajesz odczyt w dogodny dla Ciebie sposób

• telefonicznie 32 606 0 606.

• internetowo - formularz w serwisie Mój TAURON lub formularz online

eOdczyt – jak to działa?
Rozwiń
Zwiń
Podajesz odczyt przez Internet - przez formularz w serwisie Mój TAURON lub formularz online
eOdczyt - dla kogo?
Rozwiń
Zwiń
eOdczyt to dobre rozwiązanie dla osób, które większość spraw załatwiają online. Usługa dostępna zarówno dla klientów z umową taryfową oraz cennikiem z produktem.
eOdczyt - ile kosztuje usługa?
Rozwiń
Zwiń
Opłata za eOdczyt to jedyne 7,50 zł do każdego rachunku.
eOdczyt – co zyskujesz?
Rozwiń
Zwiń

• Wygodę – podajesz odczyt w ulubiony przez Ciebie sposób – przez Internet. Masz możliwość wyboru terminu rozliczenia – co 1 lub 2 miesiące przy podaniu odczytu licznika do 22 dnia miesiąca.

• Kontrolę nad rozliczeniami – rozliczasz się na bieżąco na podstawie rzeczywistego zużycia prądu

eOdczyt - jak zamówić usługę?
Rozwiń
Zwiń
Możesz zamówić eOdczyt w wygodny dla Ciebie sposób: wypełnij formularz online lub formularz w Moim TAURONIE.
Mam już usługę eOdczyt - jak mogę podać stan licznika?
Rozwiń
Zwiń
Stan licznika możesz podać przez formularz w serwisie Mój TAURON lub formularz online.

Rozliczenie według prognoz zużycia prądu na podstawie Twoich dotychczasowych potrzeb

Prognozowane zużycie - jak to działa?
Rozwiń
Zwiń
Prognozowane zużycie prądu ustalamy na podstawie zużytych kWh w analogicznym okresie z uwzględnieniem sezonowości.

Zasady rozliczenia prognozowanego:

• Raz w roku nasz pracownik odczytuje licznik, a ilość zużytego prądu prognozujemy wg Twojego zużycia

• Po odczycie licznika dostaniesz 6 blankietów wpłat, które płacisz co 2 miesiące

• Wybierasz dogodny termin płatności: w 5, 10, 15 lub 20 dniu danego miesiąca

• Na koniec okresu rozliczeniowego wysyłamy Ci fakturę rozliczeniową (możesz mieć wtedy nadpłatę lub niedopłatę)

Prognozowane zużycie - dla kogo?
Rozwiń
Zwiń
Jeśli wolisz z góry znać wysokość opłat w danym miesiącu, to opcja dla Ciebie.
Prognozowane zużycie - ile kosztuje usługa?
Rozwiń
Zwiń
Prognozowane zużycie jest usługą bezpłatną.
Prognozowane zużycie - co zyskujesz?
Rozwiń
Zwiń
Z góry określone opłaty przez rok niezależnie od zużycia w danym miesiącu.
Prognozowane zużycie - jak zamówić usługę?
Rozwiń
Zwiń
Wypełnij wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy kompleksowej. Zaznacz w części „wybierz rodzaj rozliczenia” – prognoza.
Prognozowane zużycie - jak zmienić aktualną wysokość prognozy?
Rozwiń
Zwiń
Jeżeli zaczynasz korzystać z większej liczby sprzętu, który pobiera prąd, lub radykalnie zmniejszasz zużycie prądu - warto pomyśleć nad zmianą wartości prognoz. Ustrzeżesz się wtedy przed nie dopłatami lub nadpłatami na Twoim koncie. Jeżeli chcesz zmienić wysokość prognozy, możesz złożyć wniosek o zmianę wysokości prognozy

Rozliczenie według prognoz zużycia prądu a ceny 2023

Czy w prognozach zostały ujęte różne ceny prądu w 2023 – poniżej i powyżej limitu zamrożenia cen?
Rozwiń
Zwiń
W chwili, gdy wystawialiśmy dla Ciebie rachunki prognozowane, policzyliśmy je według ceny zamrożonej [1]. Przy rozliczaniu Twoją należność liczymy uwzględniając Twoje rzeczywiste zużycie prądu oraz ceny, które obowiązywały w okresie, za który płacisz rachunki. Jeśli Twoje zużycie prądu wynosiło więcej niż 2000 kWh, to musieliśmy do tej nadwyżki zastosować inną cenę - cenę maksymalną [2]. Cena ta także wynika z Tarczy Solidarnościowej, ale jest wyższa niż cena zamrożona do limitu 3000 kWh.

Twoje zapłacone rachunki były więc wystawione na niższe kwoty niż te, które wynikają z rzeczywistego zużycia prądu i cen maksymalnych. Dlatego w Twoim rozliczeniu mogła powstać niedopłata - tym wyższa, im większe było zużycie prądu w Twoim domu.

[1] Ustawa z 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej [2] Ustawa z 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku
Jak mogę uniknąć niedopłaty przy kolejnej fakturze rozliczeniowej?
Rozwiń
Zwiń
Jeśli zużywasz więcej prądu niż przyznany limit (3000, 3600 lub 4000 kWh) i większa część Twojego zużycia będzie rozliczona po cenach niezamrożonych, to po zakończeniu okresu rozliczeniowego na fakturze może pojawić się niedopłata. Jeżeli chcesz uniknąć powstania dużej niedopłaty przy kolejnym rozliczeniu, możesz:

• zawnioskować o zwiększenie prognoz

• lub zmienić swoje rozliczenie z prognozowanego na rzeczywiste (1- lub 2-miesięczne)


Zapraszamy do kontaktu z infolinią pod numerem 32 606 0 606 , gdzie nasi konsultanci pomogą Ci wybrać rozwiązanie najbardziej dopasowane do Twoich potrzeb.

Mam zwiększony limit zamrożenia cen (do 3600 kWh lub 4000 kWh) – czy jest to widoczne w prognozach?
Rozwiń
Zwiń
Termin na złożenie oświadczeń dot. zwiększenia limitów mija 30 czerwca, a oświadczenia, które już do nas wpłynęły, sukcesywnie wprowadzamy do systemu. Dlatego w prognozach nie w każdym przypadku mogliśmy wprowadzić zwiększony limit – uwzględnimy to przy kolejnym rozliczeniu.

Czy i kiedy można zmienić sposób rozliczenia za prąd?

Kiedy mogę zmienić sposób rozliczania?
Rozwiń
Zwiń
Zawsze możesz zmienić okres rozliczeniowy.
Czy zmiana sposobu rozliczania jest płatna?
Rozwiń
Zwiń
Zmiana sposobu rozliczenia jest bezpłatna.
Jak często mogę zmienić sposób rozliczania w ciągu roku?
Rozwiń
Zwiń
Zawsze możesz zmienić okres rozliczeniowy.

Gdzie mogę sprawdzić swoje zużycie prądu?

Racjonalne korzystanie ze sprzętów domowych to konkretne oszczędności, które zostaną w Twojej kieszeni.

Zobacz, na co zwracać uwagę, gdzie sprawdzać zużycie.

W serwisie Mój TAURON
w zakładce "Faktury i płatności".

Sprawdź w Moim TAURONIE

aplikacji mobilnej Mój TAURON w zakładce "Faktury".

Sprawdź w aplikacji

Na fakturze papierowej.

Sprawdź jak to zrobić

Chcesz więcej? Przejdź na e-fakturę