Formy płatności

Wybierz formę płatności najwygodniejszą dla Ciebie.

Sprawdź, w jaki sposób możesz zapłacić za prąd

Nie szukaj więcej zagubionych blankietów ani numeru konta do wpłat!
Zaloguj się do serwisu obsługowego Mój TAURON i płać za rachunki wygodnie online.

Pamiętaj, że nasze płatności w serwisie Mój TAURON to najszybsza i najbezpieczniejsza forma robienia opłat za prąd i gaz.
   

Opłać rachunki bez wychodzenia z domu – 

szybko i wygodnie w serwisie Mój TAURON!

Pełna kontrola nad rachunkami bieżącymi, płatności zbiorcze,
faktury pod ręką – wszystko w jednym miejscu!   

Zaloguj się i opłać rachunki
 

Mój TAURON także w aplikacji mobilnej!

Zachęcamy Cię do pobrania naszej darmowej aplikacji mobilnej. Więcej o naszej aplikacji dowiesz się tutaj.
  

Możesz skorzystać z innych form płatności

  • Zgoda na automatyczne obciążanie Twojego rachunku bankowego.

    Jeżeli wybierzesz polecenie zapłaty –  rachunki będą opłacane automatycznie z Twojego konta bankowego. Oznacza to, że nie musisz robić przelewów każdorazowo. Żeby z tego skorzystać, musisz udzielić swojej zgody na stosowanie usługi polecenia zapłaty. Wtedy to Twój bank razem z nami będzie czuwał nad terminowym regulowaniem Twoich płatności.

    Jakie masz z tego korzyści

    Nie musisz się martwić nieterminowymi płatnościami – to my będziemy pamiętali o terminach i kwocie do zapłaty (prześlemy te informacje do Twojego banku), Masz pełną kontrolę nad płatnościami – polecenie zapłaty możesz odwołać w ciągu 56 dni (w przypadku gdy płatnikiem jest firma okres ten wynosi 5 dni), Możesz opłacać faktury nawet jeśli nie jesteś naszym klientem – w zgodzie na włączenie usługi polecenia zapłaty wskazujesz indywidulny identyfikator płatności z faktury naszego klienta, za którego chcesz opłacać rachunki.

    W jaki sposób można złożyć wniosek?

     Złóż wniosek online

    Złóż przez internet zgodę na obciążanie rachunku bankowego.
    Zajmie Ci to tylko 5 minut!  Instrukcję wypełnienia znajdziesz tutaj. Potrzebna Ci będzie ostatnia faktura za prąd  przygotuj ją, a wypełnisz wniosek jeszcze szybciej.

    Wypełnij wniosek online

    Możesz także udzielić zgodę na obciążanie rachunku w inny sposób:

    korespondencyjnie
    Pobierz i wydrukuj wniosek. Wypełniony i podpisany przez Ciebie wniosek, prześlij do nas na adres:

    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice 
    Przejdź na stronę i pobierz wniosek
    osobiście
    Przyjdź do nas osobiście.

    Adresy i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta znajdziesz tutaj.
  • ePłatność to szybka i wygodna forma płatności. Dostępna jest dla użytkowników serwisu i aplikacji mobilnej Mój TAURON.

    Rachunki zapłacisz kartą płatniczą lub przelewem z rachunku bankowego. Nie musisz wypełniać danych do przelewu, numeru rachunku, danych odbiorcy ani wysokości kwoty. Wszystkie dane wypełnione są automatycznie. Wygodnie i bezpiecznie!

    Masz konto w serwisie Mój TAURON?

    Zaloguj się

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

    Zachęcamy także do pobrania aplikacji mobilnej. Wtedy Mój TAURON masz zawsze pod ręką  gdzie chcesz i kiedy chcesz.  
  • To tradycyjne i bezpieczne rozwiązanie. Oto kilka wskazówek, które pomogą zadbać o bezpieczeństwo Twoich rachunków.

    Jeśli opłacasz fakturę gotówką

    1. Przy opłacie korzystaj z blankietów wpłat. Dołączamy je do każdej faktury.
    2. Zwróć uwagę na daty. Wykorzystaj blankiet, który dotyczy okresu, za który opłacasz rachunek.
    3. Korzystaj z VIA Moje Rachunki oraz Poczty Polskiej – sprawdź adresy miejsc, gdzie możesz opłacać rachunki. To zaufane punkty, które gwarantują bezpieczeństwo transakcji. 
    Sprawdź lokalizację Via Moje Rachunki punktów opłat za prąd

    Bezprowizyjne punkty opłat

    Kraków ul. Starowiślana 99
    czynne:
    poniedziałek - piątek 7:00 - 17:00
    Wrocław ul. Trzebnicka 31
    czynne:
    poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00
    Zabrze ul. Wolności 250
    czynne:
    poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

    Jeśli opłacasz fakturę przelewem

    1. Wpłacaj pieniądze na numer konta bankowego, który wskazaliśmy na fakturze. 
    2.  Każdy punkt poboru, czyli dom, mieszkanie, garaż, ma inny numer konta. Nie sumuj płatności, które dotyczą kilku punktów poboru, (na przykład domu, garażu i mieszkania).
    3. Faktura bieżąca i płatności za odsetki mają inny numer konta bankowego
    4. W tytule przelewu podaj swój numer ewidencyjny. Znajdziesz go na fakturze, z lewej strony pod numerem faktury.
  • Z serwisu „Moje Płatności” możesz korzystać za pośrednictwem komputera oraz aplikacji mobilnej.

    Skorzystaj z aplikacji „Moje płatności”, dzięki niej za pomocą swojego smartfona szybko i wygodnie opłacisz rachunek. Nie musisz wypełniać danych do płatności wystarczy, że zeskanujesz kod kreskowy rachunku, a wszystkie dane do przelewy zostaną automatycznie uzupełnione.
    Sprawdź, jak to zrobić

  • Jeżeli masz zainstalowany licznik przedpłatowy, masz kilka możliwości wykupienia porcji energii.

    Doładuj licznik w Moim TAURONIE – możesz szybko i wygodnie zrealizować transakcję doładowania do licznika na swoim koncie.  Jak to zrobić: 

      Zaloguj się na swoje konto. 
      Wybierz „Kup energię”. 
      Podaj kod licznika i kwotę doładowania. 
      Po zatwierdzeniu podanych danych zostaniesz przekierowany na stroną operatora płatności, gdzie będziesz mógł bezpiecznie dokonać zapłaty wskazanej kwoty. 

      Zakup za gotówkę – usługę tę możesz zrealizować w placówkach sieci VIA Moje Rachunki na terenie całego kraju. 
      Znajdź adresy miejsc gdzie możesz zakupić doładowanie do licznika.
      Sprawdź lokalizacje

      Zakup w serwisie „Moje płatności” – transakcje możesz zrealizować na komputerze lub smartfonie. 
      Jak to zrobić:
      Wybierz opcję „Doładowanie licznika”. 
      Podaj kod licznika i kwotę doładowania. 
      Zrealizuj zakup za pomocą karty płatniczej lub przelewem z rachunku bankowego.
      Zobacz, jak to zrobić

      Zakup w aplikacji mobilnej "SkyCash" – możesz szybko i wygodnie wykupić doładowanie do licznika na swoim smartfonie.
      Jak to zrobić:
      Pobierz aplikację SkyCash. 
      Zarejestruj się i doładuj konto, z którego będziesz realizował usługę doładowania. 
      Wybierz opcję „Doładowania licznika energetycznego”. 
      Podaj kod licznika i kwotę doładowania. 
      Zapłać za pomocą dostępnych środków na koncie w aplikacji SkyCash, karty płatniczej, przelewu bankowego lub dostępnych w aplikacji kanałów płatności.

     

Podoba Ci się nasza strona? A może chcesz coś zmienić?

Wyraź swoją opinię w ankiecie.