Nie mam licznika

Jeżeli w siedzibie Twojej firmy nie ma zainstalowanego licznika, potrzebny Ci będzie dokument "Wniosek o zawarcie umowy kompleksowej". Przeczytaj, co zrobić dalej.
  • Pobierz Wniosek o zawarcie lub zmianę umowy kompleksowej

    Wypełnij wniosek

    • Pamiętaj, aby w dokumencie podać numer NIP oraz wypełnić go drukowanymi literami.
    • Wypełniając go, wybierz najkorzystniejszą dla siebie ofertę. 
    Poznaj ofertę
    Jeżeli w siedzibie Twojej firmy był zainstalowany licznik, a od jego demontażu upłynęło już 30 dni wypełnij również Oświadczenie o stanie technicznym instalacji odbiorczej.
    Dokument dołącz do wniosku o zawarcie umowy kompleksowej.
  • Wyślij do nas w jeden ze sposobów:

    Przez formularz kontaktowy
    Wypełnij i podpisz wniosek i prześlij do nas przez formularz kontaktowy.  

    Poczta tradycyjna
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23 
    40-389 Katowice
  • Zadzwonimy do Ciebie, na numer, który podałeś we wniosku i uzgodnimy termin wizyty montera. Zabudowa licznika nastąpi niezwłocznie po odesłaniu do nas umów.

    • Wyślemy Ci podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów. Podpisz je i odeślij do nas.
    • Następnie otrzymasz od nas swój egzemplarz umowy, podpisany przez TAURON - zachowaj go.

    Swoje umowy znajdziesz także w Moim TAURONIE

    Chcesz załatwiać wszystko i wygodnie? Zarejestruj się w Moim TAURONIE
    • Podgląd wystawionych rachunków
    • Szybkie płatności elektroniczne 
    • Możliwość podania odczytu licznika przez internet
    • Edycja danych adresowych i podgląd najważniejszych dokumentów
    • Szybki kontakt z TAURON
    Zaloguj się Zarejestruj się

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

Mój TAURON

Mój TAURON to miejsce, w którym możesz łatwo i wygodnie zarządzać swoimi rachunkami za prąd, podać odczyt licznika czy załatwić różne sprawy w TAURONIE bez wychodzenia z domu.