Nadpłaty

Sprawdź, co zrobić, gdy na Twoim rachunku jest nadpłata.
Jeżeli chcesz dostać nadpłatę na swoje konto, wypełnij Wniosek o zwrot nadpłaty.
Wybierz jedną z opcji:
  • Przelew na konto bankowe – podaj numer oraz nazwisko właściciela rachunku bankowego;

  • Zaliczenie na poczet płatności na inny punkt poboru energii elektrycznej. Niezbędne jest podanie adresu oraz numeru płatnika.

Wniosek o zwrot nadpłaty

Zgłoś nam swoją nadpłatę telefonicznie lub dostarcz podpisany wniosek w wygodny dla Ciebie sposób:

Przez telefon

555 444 333
koszt połączenia zgodnie z taryfą Twojego operatora

E-mailem, jako skan: 

Pocztą tradycyjną

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. 
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice

Porady

Świadectwo energetyczne czy audyt energetyczny? Jak oszczędzać energię w firmie? Co trzeba wiedzieć o przyłączach energetycznych? Wybierz odpowiedni dział i dowiedz się więcej.