Nadpłaty

Sprawdź, co zrobić, gdy na Twoim rachunku jest nadpłata.

Prace serwisowe

Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi do 22 września mogą wystąpić opóźnienia w zakresie przyjmowania i obsługi zgłoszeń dokonanych przez formularze www.

Jeżeli to możliwe, prosimy o kontakt po zakończeniu prac serwisowych. W pilnych sprawach zapraszamy do kontaktu z Infolinią 32 606 0 606 lub najbliższym Punktem Obsługi Klienta (czynne zgodnie z informacją na stronie www). 

Za utrudnienia przepraszamy.

Informacje dotyczące nadpłat są zależne od regionu.

Wpisz nazwę miejscowości lub kod pocztowy w pole po prawej stronie, aby zobaczyć dokumenty dla Twojego regionu.

Bądź z nami w kontakcie

Infolinia obsługowa

Zadzwoń do nas

555 444 333

pn - pt od 7.00 do 20.00

Połączenie płatne wg stawek operatora

A Mój TAURON masz?

Zapewnij sobie dostęp do wszystkich faktur
i płatności. Kontroluj swoje rozliczenia za prąd
i gaz.