Szanowni Państwo!
Wiemy, że w biznesie liczy się czas, partnerstwo i komfort korzystania z usług. Właśnie dlatego wprowadziliśmy ostatnio rozwiązania, które podniosą jakość i wygodę Państwa obsługi:
stanowiska dedykowane Klientom MSP w Punkcie Obsługi Klienta (POK) – zapewniamy Państwu priorytetową obsługę
kanał chat na stronach internetowych (www.tauron.pl/dla-firm/obsluga-i-pomoc), umożliwiający Państwu bezpośredni kontakt z naszymi Konsultantami on-line
możliwość umówienia wizyty w dowolnym oddziale POK lub zamówienia rozmowy z Konsultantem Infolinii przez stronę internetową (www.tauron.pl/dla- firm/obsluga-i-pomoc)
nowoczesne Konto Klienta, co oznacza, że:
-
- • wszystkie Państwa umowy z TAURONEM zostaną zebrane w jednym miejscu
- • będą Państwo mogli opłacać faktury również zbiorczo
- • będą Państwo otrzymywać spersonalizowaną ofertę
- • Konto Klienta jest dostosowane do urządzeń mobilnych
Jak zaktualizować dane kontaktowe oraz zgody marketingowe?
Jak zaktualizować dane kontaktowe oraz zgody marketingowe?
Przez internet
Wystarczy wypełnić kwestionariusz z danymi oraz zaznaczyć swój wybór dotyczący zgód. Aktualizacja jest dobrowolna.
Listownie
Prosimy odpowiedzieć na pytania i podpisać kwestionariusz na ostatniej stronie. Prosimy odesłać go w załączonej kopercie. Znaczek nie jest wymagany. Aktualizacja jest dobrowolna.