Chcę wrócić do TAURONA

Podpisałeś umowę z innym sprzedawcą i chcesz wrócić do TAURONA?
Zobacz jak możesz to zrobić. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób.
  • 1. Pobierz wniosek

    2. Wypełnij i podpisz

    Wypełnienie wniosku jest bardzo proste i zajmie Ci do 5 minut .

    Aby wypełnić wniosek przygotuj sobie swoją aktualną fakturę za usługi dystrybucji i/lub sprzedaży energii.

    Po wypełnieniu pamiętaj o złożeniu podpisów we wszystkich wymaganych miejscach.

    3. Wyślij

    Wypełniony i podpisany wniosek prosimy przesłać na adres:

    Tauron Obsługa Klienta
    Ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice

    Co się stanie potem?
    Na podstawie wypełnionego Wniosku przygotujemy i odeślemy Ci Umowę. Komplet dokumentów, który otrzymasz zachowaj dla siebie - nie musisz nic odsyłać. My zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu – wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie. 
  • 1. Przygotuj aktualną ofertę

    Przed rozmową z konsultantem przygotuj aktualną fakturę za usługi dystrybucji i/lub sprzedaży energii, oraz informacje o dacie obowiązywania umowy u dotychczasowego sprzedawcy. Taką informację znajdziesz na swojej Umowie i/lub Cenniku. Możesz ją także pozyskać na infolinii swojego dotychczasowego sprzedawcy. Konsultant zapyta Cię o kilka danych z tego dokumentu.

    2. Zadzwoń do nas

    Zadzwoń na numer: 
    555 444 555

    3. Zamów kontakt

    Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy do Ciebie.

    Podczas rozmowy konsultant przedstawi Ci ofertę i sporządzi umowę. Będzie ona do Ciebie wysłana kurierem.

    Zamów kontakt
  • 1. Sprawdź najbliższy POK

    Jeżeli wolisz załatwiać sprawy osobiście – przyjdź do najbliższego Punktu Obsługi Klienta, w którym nasz pracownik zajmie się formalnościami w Twoim imieniu.

    Wyszukaj najbliższy POK

    2. Przyjdź do POK i podpisz umowę

    Pamiętaj, aby zabrać ze sobą aktualną fakturę za usługę dystrybucji i/lub sprzedaży energii, oraz informacje o dacie obowiązywania umowy o dotychczasowego sprzedawcy. Taką informację znajdziesz na swojej Umowie i/lub w Cenniku. Możesz ją także pozyskać na infolinii swojego dotychczasowego sprzedawcy.
  • Czy te informacje były pomocne?