Punkty Obsługi Klienta

Umów się na wizytę zanim przyjdziesz do punktu obsługi klienta. Dzięki temu zaplanujesz wizytę w dogodnym dla siebie terminie. Przypomnimy Ci o planowanej wizycie, a jeśli coś Ci wypadnie, łatwo ją odwołasz. Obsługujemy tylko umówionych klientów.

UWAGA!

Jeśli Twoja sprawa dotyczy oświadczeń o zamrożeniu cen lub cenach maksymalnych nie musisz umawiać się na wizytę.

Dla składających Oświadczenia, do 30 listopada, punkty obsługi klienta są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.00 oraz dodatkowo w sobotę 26 listopada w godzinach 7.00-15.00.

Punkty obsługi w centrach handlowych pracują bez zmian (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00, w sobotę w godzinach 9.00-15.00).

Tutaj znajdziesz informacje o zamrożeniu cen i o cenach maksymalnych.

Znajdź najbliższy POK

Próba ustalenia lokalizacji nie powiodła się. Spróbuj wyszukać najbliższy POK.

Wyszukiwanie POK nie powiodło się. Spróbuj zmodyfikować podany adres.

W polu adresowym podaj co najmniej 3 znaki.

Wybierz województwo lub wpisz adres, by wyszukać.

Godziny otwarcia

Przystosowane dla niepełnosprawnych

Infolinia obsługowa

32 606 0 606

pn. - pt. od 7:00 do 20:00

połączenie jest płatne wg. stawek operatora


Aktualności POK

Załatw sprawę bez wychodzenia z domu

Mój TAURON

Mój TAURON to serwis, w którym możesz łatwo i wygodnie zarządzać swoimi rachunkami za prąd i gaz.

Teraz możesz mieć Mój TAURON w telefonie - poznaj naszą aplikację mobilną!