Dla domu Obsługa i pomoc Aplikacja mobilna Mój TAURON

A Mój TAURON w smartfonie masz? Pobierz naszą nową, darmową aplikację.

Co zyskujesz z naszą aplikacją

WYGODNE PŁATNOŚCI

płacisz za prąd i gaz
zbiorczo lub osobno

ODCZYT LICZNIKA

podajesz odczyt licznika
wygodnie w aplikacji

RACHUNKI POD RĘKĄ

Wybierasz e-fakturę i masz
pogląd faktur, gdziekolwiek jesteś

BEZPIECZEŃSTWO

korzystasz bezpiecznie
gdziekolwiek jesteś

Aplikacja mobilna Mój TAURON

Nasz serwis obsługowy teraz dostępny także jako aplikacja mobilna. Dzięki temu swoje płatności, rachunki i dokumenty za prąd i gaz masz pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, w aplikacji korzystasz
z tych samych danych do zalogowania.

Dowiedz się więcej o aplikacji

Poznaj wszystkie
funkcjonalności aplikacji

Zobacz krótki przewodnik i dowiedz się, jakie opcje będziesz mieć zawsze pod ręką.

Inne możliwości, które da Ci aplikacja:

podgląd faktur bieżących

sprawdzanie zużycia prądu

możliwość edycji danych kontaktowych

możliwość przeglądania archiwalnych wpłat

Zobacz naszą aplikację

01

Płać za rachunki jednym kliknięciem

02

Wszystkie umowy dostępne pod ręką

03

Szybki i prosty odczyt licznika prądu

Co warto wiedzieć

Dla kogo jest przeznaczona aplikacja?

Rozwiń
Zwiń
Aplikacja przeznaczona jest dla naszych klientów indywidualnych, którzy mają z nami podpisaną umowę na prąd lub/i gaz (za wyjątkiem klientów, którzy mają z nami podpisaną tylko umowę dystrybucyjną).

Jak założyć konto w aplikacji mobilnej Mój TAURON?

Rozwiń
Zwiń
Po ściągnięciu i zainstalowaniu aplikacji mobilnej Mój TAURON na swoim urządzeniu mobilnym, możesz samodzielnie założyć konto, korzystając z dostępnego formularza rejestracyjnego "Zarejestruj się". Rejestracja konta z poziomu aplikacji jest równoznaczna z założeniem konta w serwisie Mój TAURON dostępnym z poziomu strony internetowej.

Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, aplikacji mobilnej korzystasz z tych samych danych do zalogowania.

Czy za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój TAURON mogę zapłacić online (e-płatność)?

Rozwiń
Zwiń
Tak. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój TAURON możesz dokonać płatności online (e-płatność) wybranych przez siebie faktur. Możesz zapłacić za pojedynczą fakturę lub zbiorczo (np. jeden przelew za prąd i gaz lub kilka wybranych płatności za prąd). Płatności online realizuje nasz partner zewnętrzny.

Płatność online dostępna jest dla naszych wszystkich klientów. Dla klientów, którzy posiadają produkt z gwarancją ceny oraz e-fakturę usługa jest bezpłatna, natomiast dla pozostałych klientów usługa jest płatna. Opłata zgodna jest z cennikiem operatora płatności.

Link do e-płatności jest dostępny oddzielnie dla każdego dokumentu finansowego.

Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja mobilna Mój TAURON?

Rozwiń
Zwiń
Nasza aplikacja dostępna jest dla telefonów z systemem operacyjnym: Android (od wersji 5.0) – w sklepie Google Play, iOS (od wersji 11) – w sklepie App Store.

Aplikacja jest darmowa. Po jej pobraniu, zainstaluj ją na swoim telefonie. Jeżeli Twoje urządzenie mobilne nie spełnia warunków pojawi się komunikat „Twoje urządzenie nie spełnia wymagań aplikacji”.

Do korzystania z aplikacji potrzebny jest dostęp do Internetu.

Czy mogę zalogować się do aplikacji odciskiem palca?

Rozwiń
Zwiń
Tak. Jeżeli masz telefon z funkcją czytnika linii papilarnych możesz ustawić odcisk palca, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji.

Opcja ta dostępna jest dla urządzeń z systemem Android od wersji 6.0 oraz iOS od wersji 11.

Jak zalogować się do aplikacji?

Rozwiń
Zwiń
Do aplikacji mobilnej Mój TAURON logujesz się wprowadzając login (adres-email) oraz hasło. Zarówno adres e-mail jak i hasło ustawiasz podczas rejestracji do aplikacji. Jeżeli zapomnisz hasła, możesz je zresetować zarówno z poziomu aplikacji, jak i systemu obsługowego Mój TAURON w przeglądarce internetowej.

Pamiętaj, że jeśli korzystasz z systemu Mój TAURON na komputerze, do naszej aplikacji zalogujesz się tymi samymi danymi, bez potrzeby ponownej rejestracji.

Do korzystania z aplikacji potrzebujemy także Twojej akceptacji regulaminu.

Aby było Ci jeszcze łatwiej, do naszej aplikacji możesz zalogować się 4-cyfrowym PIN-em. PIN nadajesz samodzielnie po pierwszym zalogowaniu do aplikacji.

Jeżeli masz telefon z funkcją czytnika linii papilarnych możesz ustawić odcisk palca, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji. Opcja ta dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS od wersji 11 oraz Android od wersji 6.0.

Do zalogowania się do aplikacji nigdy nie poprosimy Cię o dane typu PESEL czy numer płatnika.

Jeśli mam już konto w systemie Mój TAURON, to czy muszę rejestrować się ponownie?

Rozwiń
Zwiń
Nie. Jeśli korzystasz z systemu Mój TAURON na komputerze, do naszej aplikacji zalogujesz się tymi samymi danymi, bez potrzeby ponownej rejestracji.

Czy za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój TAURON mogę podać odczyt licznika?

Rozwiń
Zwiń
Tak. Z poziomu aplikacji mobilnej Mój TAURON możesz podać nam odczyt licznika prądu.

Dla naszych klientów, którzy korzystają z usługi Telerachunek, przyjmiemy odczyt licznika jako rozliczeniowy (tylko w miesiącu rozliczeniowym) oraz podamy kwotę do zapłaty.

Od pozostałych klientów odczyt przyjmiemy jako kontrolny.

Czy w aplikacji zobaczę wszystkie moje umowy?

Rozwiń
Zwiń
Dostęp do umów w aplikacji posiadają klienci indywidualni, którzy mają z nami podpisaną umowę sprzedażową/kompleksową na prąd i/lub gaz. Klienci, którzy na dany numer PESEL mają podpisaną umowę dystrybucyjną nie będą mieli do niej dostępu za pośrednictwem aplikacji.

W jaki sposób mogę usunąć konto w aplikacji?

Rozwiń
Zwiń
Obecnie samodzielnie nie usuniesz konta. Jeśli chcesz usunąć konto, prosimy skontaktuj się z nami przez formularz napisz do nas lub pod numerem 32 606 0 606 .

Pobierz darmową aplikację mobilną

Komfort, wygoda, bezpieczeństwo – zobacz ile możesz zyskać z naszą
aplikacją. Pobierz aplikację z Google Play, App Store i AppGallery już dziś i korzystaj
z możliwości jakie daje.

Po pobraniu aplikacji, prosimy – aktywuj ją. Żeby to zrobić, otwórz aplikację,
zarejestruj się oraz zaakceptuj regulamin. Jeśli już korzystasz z naszego
systemu obsługowego Mój TAURON, zaloguj się tymi samymi danymi,
zaakceptuj regulamin aplikacji i używaj jej z przyjemnością.