Prosument PLUS - Twój zwrot za energię

Posiadasz instalację fotowoltaiczną lub planujesz jej montaż? Zamów usługę Prosument PLUS i rozlicz energię elektryczną w postaci zwrotu za prąd.

Prosument PLUS - Twój zwrot za energię

Zamów

Usługa Prosument PLUS

Twój zwrot za energię!

Dzięki usłudze Prosument PLUS, niezależnie od Twojej grupy taryfowej
otrzymasz rozliczenie energii elektrycznej w postaci zwrotu za prąd**.

Zyskaj nawet 2000 zł

Otrzymasz nawet 2000 zł zwrotu za prąd w ciągu roku**. Kwota zwrotu będzie
naliczana przy wystawieniu przez Sprzedawcę faktury rozliczeniowej
według Twojego okresu rozliczeniowego.

Zadbaj o swój komfort z Serwisantem 24H

Zepsuta pralka albo lodówka? Spokojnie, skorzystaj z usługi Serwisant 24H
– profesjonalnego wsparcia w przypadku awarii: urządzeń elektrycznych
(RTV, AGD, PC), wewnętrznej instalacji elektrycznej
 w Twoim domu.

Sprawdź, co zyskujesz

Zbilansowaną energię elektryczną
Zbilansowaną energię elektryczną

Zrównoważysz wytworzoną przez siebie energię elektryczną.

Krótszy czas zwrotu inwestycji
Krótszy czas zwrotu inwestycji

Potencjalnie zmniejszy się czas zwrotu Twojej inwestycji.

Tańszy prąd

Obniżysz cenę za prąd o nie mniej niż 5% od taryfy sprzedawcy*.

Zwrot opłat handlowych
Zwrot opłat za usługę

Jeśli wybierzesz usługę Prosument PLUS z bonusem zwrócimy Ci koszty dwunastu opłat za usługę w TAURONIE.

Dlaczego wsparcie serwisanta warto wybrać w TAURONIE?

Szybko rozwiążemy Twój problem!

Wystarczy jeden telefon, a pojawi się u Ciebie:
- elektryk (w ciągu 4 godzin, przez 24h, 7 dni w tygodniu i święta)
- albo odpowiedni fachowiec (w ciągu 24h, w dni robocze)
Fachowcy postawią diagnozę i błyskawicznie zajmą się naprawą
uszkodzonego sprzętu domowego oraz instalacji elektrycznej

Pokrycie kosztów
Pokrycie kosztów

Pokrywamy wszelkie koszty (do kwoty 500 zł) związane z dojazdem
fachowca, ekspertyzą, naprawą i częściami zamiennymi.
Natomiast
w przypadku, gdy naprawa na miejscu jest niemożliwa, zajmujemy się
również opłatą za transport urządzenia z oraz do serwisu.

Oszczędność pieniędzy
Oszczędność pieniędzy

Zanim spiszesz swój uszkodzony sprzęt na straty, zamów wsparcie fachowca! Specjalista zajmie się naprawą, dzięki czemu możesz zaoszczędzić aż 3000 zł w okresie trwania umowy (6 napraw o wartoścido 500 zł każda).

Opieka nad sprzętem objętym gwarancją
Opieka nad sprzętem objętym gwarancją

Zakres usługi obejmuje również transport sprzętu na gwarancji, po który przyjeżdżamy do Ciebie i całkowicie za darmo transportujemy do oraz z autoryzowanego serwisu.

Wybierz ofertę

Prosument PLUS

Dla klientów TAURONA, którzy są prosumentami

Zamów ofertę w serwisie Mój TAURON jeśli jesteś już klientem TAURONA.

cennik 2-letni

rozliczenie energii elektrycznej w postaci zwrotu za prąd**

usługa Serwisant 24H

nie mniej niż 5% rabatu na prąd

Zamów

Prosument PLUS z bonusem

Dla klientów TAURONA, którzy planują zakup instalacji fotowoltaicznej od TAURONA lub Partnera TAURONA i zostaną prosumentami.

Wypełnij formularz kontaktowy i zamów kontakt jeśli planujesz zostać prosumentem!

zwrot opłat za usługę nawet do 708 zł***

cennik 2-letni

rozliczenie energii elektrycznej w postaci zwrotu za prąd**

usługa Serwisant 24H

nie mniej niż 5% rabatu na prąd

Przejdź do formularza

Wpisz nazwę miejscowości lub kod pocztowy, aby zobaczyć dokumenty dla tej oferty

Najczęściej zadawane pytania

  • Klient, którego łączy ze sprzedawcą umowa, w ramach której rozliczenia odbywają się na podstawie Taryfy Sprzedawcy lub Cennika.

    Jeśli jesteś prosumentem i kupujesz prąd u innego sprzedawcy, lub masz z nami zawartą umowę sprzedaży rezerwowej i jesteś zainteresowany naszym produktem - skontaktuj się z naszą infolinią**** , lub punktami obsługi klienta*****.

    **** - czynna od 7 do 20 od poniedziałku do piątku, koszt polaczenia zgodnie z taryfą sprzedawcy
    ***** - ich pełna lista znajduje się tutaj
  • Klienci, którzy kupią instalację fotowoltaiczną od TAURONA lub Partnera TAURONA i staną się prosumentami.
  • Wartość bonusu wylicza się jako iloczyn Energii do dyspozycji Sprzedawcy (kWh) w ilości wskazanej na fakturze VAT rozliczeniowej za energię elektryczną i usługi dystrybucji oraz sumy cen jednostkowych za energię czynną (stawkę zmienną) wg stawek z cennika i stawek opłat za dystrybucję energii elektrycznej wg zasad i stawek z Taryfy OSD. Przykładowa faktura
  • Przyznanie bonusu odbywa się poprzez przekazanie przez sprzedawcę kwoty bonusu na konto rozliczeniowe klienta nie później niż w ciągu 90 dni od daty wystawienia faktury za sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, w okresach rozliczeniowych wybranych przez klienta.
  • Maksymalny okres, w którym klient może skorzystać z usługi w ramach danego punktu poboru energii nie może być dłuższy niż 8 lat łącznie.
  • Maksymalna wartość bonusów należnych klientowi z tytułu korzystania z usługi
    Prosument PLUS nie może przekroczyć 2000 zł brutto w danym roku kalendarzowym.
  • Energia do dyspozycji Sprzedawcy jest to ilość energii elektrycznej, wynikająca z zastosowanego
    współczynnika ilościowego, który pozostaje do dyspozycji Sprzedawcy. w przypadku współczynnika:

    - 0,8 do dyspozycji Sprzedawcy pozostaje 0,2 ilości energii wprowadzonej, wynikającej z odczytu

    - 0,7 do dyspozycji Sprzedawcy pozostaje 0,3 ilości energii wprowadzonej, wynikającej z odczytu
  • W TAURONIE każdy Klient niezależnie od grupy taryfowej (G11 , G12, G12w, G13) może skorzystać z oferty Prosument PLUS.
  • Zawsze kiedy w Twoim domu zdarzy się awaria, możesz liczyć na wsparcie naszych fachowców:

    - elektryka – jeśli zepsuje się np. instalacja elektryczna

    - serwisanta – jeśli w domu zepsuje się sprzęt RTV, AGD, PC np. telewizor, lodówka czy laptop
  • Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

    - PC: komputer stacjonarny wraz z monitorem, tablet, laptop, notebook, system operacyjny

    - RTV: urządzenia audio-video zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej, telewizor, odtwarzacz i nagrywarka DVD, zestaw HiFi

    - AGD: pralka i pralka z suszarką, zmywarka, lodówka i zamrażarka, kuchenka gazowo-elektryczna, kuchenka mikrofalowa płyta indukcyjna, wyciąg i okap, piekarnik i robot kuchenny, ciśnieniowy ekspres do kawy
  • Jeśli kwota naprawy będzie wyższa niż limit 500zł, masz dwie możliwości:

    - wystarczy, że pokryjesz różnice między kwotą naprawy a limitem 500zł.
    Przykład: łączny koszt naprawy wyniósł 550zł - wystarczy, że dopłacisz tylko 50zł

    - jeśli nie zdecydujesz się na dopłatę, zostanie Ci wypłacona kwota w wysokości limitu, pomniejszona o koszty dojazdu, przeprowadzonej ekspertyzy oraz transportu
  • Usługa świadczona jest od daty zawarcia umowy z Cennikiem Prosument PLUS.
* Udziel nam zgód marketingowych, zaktualizuj dane kontaktowe i wybierz e-fakturę, a Twoja cena energii elektrycznej będzie niższa o nie mniej niż 5% w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż lub Twoja stawka zmienna ceny energii elektrycznej netto będzie niższa o nie mniej niż 5% w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE. Rabat będzie obowiązywać w okresie obowiązywania cennika - bez względu na zmianę cen w taryfie.

Jeśli nie udzielisz zgód albo gdy je cofniesz, nie wybierzesz e-faktury albo z niej zrezygnujesz - otrzymasz rabat nie mniejszy niż 0,2% od ww. cen energii elektrycznej netto wynikającej z taryfy TAURON Sprzedaż lub od ww. stawki zmiennej ceny energii elektrycznej wynikającej z taryfy TAURON Sprzedaż GZE. Szczegółowe informacje znajdziesz w dziale dokumenty

** Rozliczeniu podlega całość energii elektrycznej wyprodukowanej w mikroinstalacji i przesłanej do sieci elektroenergetycznej:
- 80% energii zostanie rozliczona zgodnie z Ustawą o Odnawialnym Źródłach Energii
- równowartość pozostałych 20% przekażemy na konto rozliczeniowe w formie zwrotu za dostarczony przez nas prąd.
Kwota zwrotu będzie naliczana przy wystawieniu przez Sprzedawcę faktury rozliczeniowej według Twojego okresu rozliczeniowego.

Możesz otrzymać nawet 1500 zł zwrotu za prąd w ciągu roku, jeśli skorzystasz z oferty Prosument PLUS lub możesz otrzymać nawet 2000 zł zwrotu za prąd, jeśli wybierzesz ofertę Prosument PLUS z bonusem.

*** Aby otrzymać bonus zarejestruj zakup w Programie Klienckim na www.tauron.pl/zwrotzaprad