Ostrzeżenie

UWAGA, otrzymaliśmy informację, że ktoś podszywając się pod naszą firmę rozsyła fałszywe SMS-y!

więcej

Chcę wrócić do TAURON

Przejąłeś lokal po poprzednim właścicielu, który zmienił sprzedawcę, a Ty chcesz wrócić do TAURONA? Zobacz jak możesz to zrobić. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób. 
  • 1. Wypełnij i podpisz

    Wypełnienie protokołu jest bardzo proste i zajmie Ci do 5 minut .

    Po wypełnieniu pamiętaj o złożeniu podpisów we wszystkich wymaganych miejscach.

    2. Pobierz protokół

    Niezależnie od tego, czy masz kontakt z osobą, która zdała lokal czy nie - pobierz protokół.

    Pobierz

    3. Wyślij

    Wypełniony i podpisany protokół prosimy przesłać na adres:

    Tauron Obsługa Klienta
    Ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice

    Co się stanie potem?
    Na podstawie wypełnionego Protokołu przygotujemy i odeślemy Ci Umowę. Komplet dokumentów, który otrzymasz zachowaj dla siebie - nie musisz nic odsyłać. My zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu – wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie. 

    Pamiętaj, żę strona zdająca musi samodzielnie uregulować kwestie rozwiązania umowy u dotychczasowego sprzedawcy.
  • 1. Sprawdź numer licznika

    Jeżeli masz kontakt z osobą, od której przejąłeś lokal – możesz poprosić ją o aktualną fakturę za prąd. Jeżeli to możliwe – spisz z niej numer licznika i/lub numer Punktu Poboru Energii (PPE).
    Poproś również o informacje o dacie obowiązywania umowy u dotychczasowego sprzedawcy. Taką informację znajdziesz na swojej Umowie i/lub w Cenniku. Możesz ją także pozyskać na infolinii swojego dotychczasowego sprzedawcy.
     Jeżeli nie masz możliwości pozyskania tych danych – sprawdź numer licznika z Twojej umowy najmu/zakupu lokalu, lub po prostu przyjrzyj się swojemu licznikowi – na nim znajduje się numer licznika
    Kiedy konsultant zapyta Cię o dane do umowy - łatwiej będzie Ci je podać. Jeśli masz problem z pozyskaniem numeru licznika – nie przejmuj się! Nasz konsultant Ci pomoże.

    2. Zadzwoń do nas

    Zadzwoń na numer: 
    555 444 555
    iInfolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 18:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora

    3. Zostaw kontakt

    Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy do Ciebie.

    Podczas rozmowy konsultant przedstawi Ci ofertę i sporządzi umowę. Będzie ona do Ciebie wysłana kurierem 

    Zamów kontakt
  • 1. Sprawdź najbliższy POK

    Jeżeli wolisz załatwiać sprawy osobiście – przyjdź do najbliższego Punktu Obsługi Klienta, w którym nasz pracownik zajmie się formalnościami w Twoim imieniu.

    Wyszukaj najbliższy POK

    Jeśli masz kontakt ze zdającym lokal – możecie razem udać się do naszej placówki.
    Pamiętaj, żeby zdający zabrał ze sobą aktualną fakturę.
     Jeżeli osoba zdająca Ci lokal nie może udać się z Tobą do naszej placówki – spisz z nią wcześniej nasz protokół zgodnie z wytycznymi (powyżej), lub przynieś do POK protokół na takim formularzu, na jakim już go spisaliście. 
     Jeśli przejąłeś lokal po osobie z którą nie masz kontaktu – pracownik POK przekaże Ci na miejscu wszelkie potrzebne dokumenty.
    Jeśli przejąłeś lokal po osobie zmarłej, zabierz ze sobą akt zgonu.

    2. Przyjdź do POK i podpisz umowę

    Pracownik przedstawi Ci ofertę i sporządzi umowę.
  • Czy te informacje były pomocne?