Ostrzeżenie

Informacja o zużyciu prądu: swoje zużycie sprawdzisz w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Faktury i płatności", a następnie wybierz "Faktury archiwalne". Pobierz fakturę za wybrany okres, znajdziesz w niej informację o zużyciu prądu. Zużycie sprawdzisz też w aplikacji mobilnej Mój TAURON w zakładce "Faktury".

Dowiedz się więcej

Jesteś starszą osobą?

Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych Punktach Obsługi Klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.

Punkty obsługi klienta

Punkty obsługi klienta

Seniorzy stanowią obecnie ok. 25% społeczeństwa. Dlatego w 2021 roku przeprowadziliśmy badania, których wyniki pomogły nam udoskonalić obsługę skierowaną do osób starszych. Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować: 
miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia, podjazdy zamiast schodów, swobodny dostęp i poruszanie się po budynku, pomoc przy czytaniu dokumentów, dostarczenie dokumentów do Twojego domu, możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich masz pierwszeństwo obsługi, jeśli jesteś seniorem 75 lat+, osobą z niepełnosprawnością wzroku albo jesteś w ciąży. 

Sprawdź, jakie udogodnienia oferuje punkt obsługi klienta w Twojej okolicy.
Sprawdź

Infolinia

Nasi konsultanci na infolinii są przygotowani do tego, żeby jak najlepiej pomóc rozwiązać problem osobom starszym. Po zadzwonieniu pod numer infolinii 32 606 0 606 możesz uzyskać wszystkie interesujące Cię informacje. 

Sprawdź również możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z możliwości czatu z doradcą, skonsultuj się z wirtualnym asystentem klienta lub załóż konto w serwisie Mój TAURON, gdzie zdalnie załatwisz wiele spraw. 

Sprawdź

Internet

Nasze strony oraz  internetowe są przygotowane do tego, żeby były przyjazne seniorom. Zobacz, jak staramy się ułatwić Ci korzystanie z naszych treści online: pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika, w przypadku części procesów prądowych wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy skany dokumentów, nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz napisać do nas e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota, planujemy uruchomić proces zawarcia umowy w kanale mobilnym za pomocą czatu. Konsultant wypełni umowę podczas rozmowy z Tobą, a następnie prześle plik do akceptacji, stosujemy zasady prostego języka w pismach, na stronach www, w mailingach, alertach oraz formularze. Chcemy, żeby nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe, pracujemy nad przygotowaniem poradników dedykowanym osobom starszym, nasze strony internetowe zawierają takie udogodnienia jak: zmiana kontrastu, powiększanie fontu czy możliwość odczytania tekstu za pomocą urządzeń. 

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź nasze zdalne procesy.

Sprawdź

 Odwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki