Bez barier Jestem osobą starszą

Jesteś osobą starszą?

Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych Punktach Obsługi Klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.

Punkty obsługi klienta

Stale udoskonalamy obsługę skierowaną do osób starszych. Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować w naszych wybranych punktach obsługi.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia,
  • podjazdy zamiast schodów,
  • swobodny dostęp i poruszanie się po budynku,
  • pomoc pracowników przy czytaniu dokumentów,
  • możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika,
  • udostępnienie lupy do powiększania tekstu,
  • ramka ułatwiająca złożenie podpisu we właściwym miejscu.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 75+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.

Sprawdź

Infolinia

Nasi konsultanci są przygotowani do tego, żeby jak najlepiej pomóc rozwiązać problem osobom starszym. Po zadzwonieniu pod numer infolinii 32 606 0 606 możesz uzyskać wszystkie interesujące Cię informacje. Zapewniamy wsparcie i obsługę Seniorom na dedykowanej kolejce. Temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę.

Sprawdź również możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu:

Sprawdź

Strony i serwisy internetowe

Nasze strony internetowe są przygotowane tak, żeby były przyjazne seniorom.

Zobacz, jak staramy się ułatwić Ci korzystanie z naszych treści online:

  • nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz napisać do nas wiadomość przez formularz kontaktowy lub czat,
  • stosujemy zasady prostego języka, żeby nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe,
  • pracujemy nad przygotowaniem poradników dedykowanych osobom starszym,
  • nasze strony internetowe zawierają takie udogodnienia jak: zmiana kontrastu, powiększanie fontu czy możliwość odczytania tekstu za pomocą urządzeń,
  • akceptujemy skany dokumentów oraz wysyłamy zaszyfrowane pliki na Twój adres e-mail.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź jakie sprawy możesz załatwić przez Internet, bez wychodzenia z domu.

Sprawdź

Odwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki

Sprawdź poradniki