Bez barier Mam problemy z poruszaniem się

Masz problemy z poruszaniem się?

Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.

Punkty obsługi klienta

Dbamy o to, żeby korzystanie z punktów obsługi klienta było dla wszystkich klientów komfortowe. Zobacz, jakie udogodnienia przygotowaliśmy w naszych wybranych punktach obsługi.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • wydzielone miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami,
  • podjazdy zamiast schodów,
  • możliwość zaparkowania samochodu blisko wejścia,
  • swobodny dostęp i poruszanie się po budynku.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 75+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.

Sprawdź

Infolinia

Większość spraw możesz załatwić przez naszą infolinię. Konsultanci udzielą Ci niezbędnych informacji dotyczących spraw obsługowych i sprzedażowych. Jeśli będziesz chciał, to wypełnią za Ciebie wniosek o zawarcie umowy lub przepisanie licznika. Zgłosisz tu także awarię prądu.

Temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę. O dowolnej porze podasz odczyt licznika i dowiesz się, jakie jest Twoje saldo.

Sprawdź

Strony i serwisy internetowe

Jeśli masz problemy z poruszaniem się, wiele spraw załatwisz bez wychodzenia z domu.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • możesz zawrzeć z nami umowę lub przepisać licznik poprzez formularz online,
  • akceptujemy skany dokumentów oraz wysyłamy zaszyfrowane pliki na Twój adres e-mail,
  • możesz szukać informacji o produktach czy ofertach na naszych stronach i serwisach internetowych, które cały czas udoskonalamy po to, aby poruszanie się po nich było intuicyjne i przyjazne.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i zobacz jakie jeszcze sprawy możesz załatwić przez Internet.

Sprawdź również możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu:

Sprawdź

Odwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki

Sprawdź poradniki