Punkty obsługi klienta
Większość punktów obsługi klienta jest przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchową. Staramy się pomóc w tym, żeby wizyta przebiegła komfortowo. Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować:
miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami,
podjazdy zamiast schodów,
możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia,
swobodny dostęp i poruszanie się po budynku.
Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich masz pierwszeństwo obsługi, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością ruchową, seniorem 75 lat+ albo jesteś w ciąży.
Sprawdź, jakie udogodnienia oferuje punkt obsługi klienta w Twojej okolicy.
Sprawdź
Internet
Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom osób, które mają problemy z poruszaniem się. Wiele z naszych procesów można załatwić bez wychodzenia z domu. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
zdalne zawieranie umowy - kurier przyjedzie do Ciebie z umową,
pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika,
w przypadku części procesów prądowych wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy skany dokumentów,
nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota.
Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź nasze zdalne procesy.