Masz problemy z poruszaniem się?

Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.

Punkty obsługi klienta

Punkty obsługi klienta

Większość punktów obsługi klienta jest przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchową. Staramy się pomóc w tym, żeby wizyta przebiegła komfortowo. Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować: 
miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, podjazdy zamiast schodów, możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia, swobodny dostęp i poruszanie się po budynku.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich masz pierwszeństwo obsługi, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością ruchową, seniorem 75 lat+ albo jesteś w ciąży. 

Sprawdź, jakie udogodnienia oferuje punkt obsługi klienta w Twojej okolicy.
Sprawdź

Internet

Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom osób, które mają problemy z poruszaniem się. Wiele z naszych procesów można załatwić bez wychodzenia z domu. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
zdalne zawieranie umowy - kurier przyjedzie do Ciebie z umową, pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika, w przypadku części procesów prądowych wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy skany dokumentów, nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź nasze zdalne procesy.

Sprawdź