Ostrzeżenie

Informacja o zużyciu prądu: swoje zużycie sprawdzisz w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Faktury i płatności", a następnie wybierz "Faktury archiwalne". Pobierz fakturę za wybrany okres, znajdziesz w niej informację o zużyciu prądu. Zużycie sprawdzisz też w aplikacji mobilnej Mój TAURON w zakładce "Faktury".

Dowiedz się więcej

Słuch

Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych Punktach Obsługi Klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej. 

Punkty obsługi klienta

Punkty Obsługi Klienta

Naszym celem jest to, żeby korzystanie z punktów obsługi klienta było dla wszystkich klientów komfortowe. Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować: 
miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia, swobodny dostęp i poruszanie się po budynku, dostarczenie dokumentów do Twojego domu, możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich masz pierwszeństwo obsługi, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością, seniorem 75 lat+ albo jesteś w ciąży. 

Sprawdź, jakie udogodnienia oferuje punkt obsługi klienta w Twojej okolicy.
Sprawdź

Kontakt

Sprawdź możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z możliwości czatu z doradcą, skonsultuj się z wirtualnym asystentem klienta lub załóż konto w serwisie Mój TAURON, gdzie zdalnie załatwisz wiele spraw. 

Sprawdź

Internet

Pracujemy nad tym, żeby osoby głuche mogły korzystać z naszych treści internetowych. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika, w przypadku części procesów prądowych wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy skany dokumentów, nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz napisać do nas e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota. planujemy uruchomić proces zawarcia umowy w kanale mobilnym za pomocą czatu. Konsultant wypełni umowę podczas rozmowy z Tobą, a następnie prześle plik do akceptacji, stosujemy zasady prostego języka w pismach, na stronach www, w mailingach, alertach oraz formularze. Chcemy, żeby nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe, przygotowaliśmy dla Ciebie filmy z tłumaczeniem na Polski Język Migowy oraz napisami. Dowiesz się z nich, jak korzystać z aplikacji Mój TAURON. Kliknij w poniższy przycisk i obejrzyj.Obejrzyj filmy
materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA są stworzone z napisami oraz tłumaczeniem na Polski Język Migowy.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź nasze zdalne procesy.

Sprawdź