Masz problemy ze wzrokiem?
Sprawdź, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych
punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni
internetowej.
Punkty obsługi klienta
Dbamy o to, żeby korzystanie z punktów obsługi było dla wszystkich klientów komfortowe.
Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować w naszych wybranych punktach obsługi:
- możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia,
- podjazdy zamiast schodów,
- swobodny dostęp i poruszanie się po budynku,
- pomoc pracowników przy czytaniu dokumentów,
- możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika,
- udostępnienie lupy do powiększania tekstu,
- ramka ułatwiająca złożenie podpisu we właściwym miejscu.
Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta, jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 65+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.
SprawdźInfolinia
Większość spraw możesz załatwić przez naszą infolinię. Konsultanci udzielą Ci niezbędnych informacji dotyczących spraw obsługowych i sprzedażowych. Jeśli będziesz chciał, to wypełnią za Ciebie wniosek o zawarcie umowy lub przepisanie licznika. Zgłosisz tu także awarię prądu.
Temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę. O dowolnej porze podasz odczyt licznika i dowiesz się, jakie jest Twoje saldo.
Sprawdź inne możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z możliwości czatu z doradcą, skonsultuj się z wirtualnym asystentem klienta lub załóż konto w serwisie Mój TAURON, gdzie zdalnie załatwisz wiele spraw.
Strony i serwisy internetowe
Dostosowujemy nasze serwisy tak, żeby dysfunkcja wzroku nie stanowiła dla Ciebie bariery w odbiorze naszych treści.
Podejmujemy działania, które mają zmniejszyć wykluczenie cyfrowe.
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- Nasze strony są zgodne ze standardami WCAG 2.1: posiadają odpowiedni kontrast, który możesz zmieniać, powiększanie czcionki, odpowiednią hierarchizację nagłówków. Treści są możliwe do odczytania za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych,
- wysyłamy mailingi, których treść jest zaprojektowana za pomocą tekstu, a nie grafiki. Dzięki temu możesz bez problemu je odsłuchać,
- pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika,
- w przypadku większości spraw dotyczących prądu wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy podpisane skany dokumentów,
- nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota,
- materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA przygotowujemy z audiodeskrypcją,
- opracowaliśmy ebooka “Pierwsza umowa z TAURONEM”,
- prowadzimy serwis pełen rozwiązań - lepiej.tauron.pl
Przejdź do sekcji Obsługa klienta i sprawdź jakie sprawy załatwisz zdalnie.
Sprawdź