Bez barier Masz problem ze wzrokiem

Masz problemy ze wzrokiem?

Sprawdź, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych
punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni
internetowej.

Punkty obsługi klienta

Dbamy o to, żeby korzystanie z punktów obsługi było dla wszystkich klientów komfortowe.
Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować w naszych wybranych punktach obsługi:

  • możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia,
  • podjazdy zamiast schodów,
  • swobodny dostęp i poruszanie się po budynku,
  • pomoc pracowników przy czytaniu dokumentów,
  • możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika,
  • udostępnienie lupy do powiększania tekstu,
  • ramka ułatwiająca złożenie podpisu we właściwym miejscu.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta, jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 75+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.

Sprawdź

Infolinia

Większość spraw możesz załatwić przez naszą infolinię. Konsultanci udzielą Ci niezbędnych informacji dotyczących spraw obsługowych i sprzedażowych. Jeśli będziesz chciał, to wypełnią za Ciebie wniosek o zawarcie umowy lub przepisanie licznika. Zgłosisz tu także awarię prądu.
Temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę. O dowolnej porze podasz odczyt licznika i dowiesz się, jakie jest Twoje saldo.
Sprawdź inne możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z możliwości czatu z doradcą, skonsultuj się z wirtualnym asystentem klienta lub załóż konto w serwisie Mój TAURON, gdzie zdalnie załatwisz wiele spraw.

Sprawdź

Strony i serwisy internetowe

Dostosowujemy nasze serwisy tak, żeby dysfunkcja wzroku nie stanowiła dla Ciebie bariery w odbiorze naszych treści.
Podejmujemy działania, które mają zmniejszyć wykluczenie cyfrowe.

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • poprawiamy nasze strony, aby były zgodne ze standardami WCAG 2.1: posiadają odpowiedni kontrast, który możesz zmieniać, powiększanie czcionki, odpowiednią hierarchizację nagłówków. Treści są możliwe do odczytania za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych,
  • wysyłamy mailingi, których treść jest zaprojektowana za pomocą tekstu, a nie grafiki. Dzięki temu możesz bez problemu je odsłuchać,
  • pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika,
  • w przypadku większości spraw dotyczących prądu wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy podpisane skany dokumentów,
  • nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota,
  • materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA przygotowujemy z audiodeskrypcją,
  • opracowaliśmy ebooka “Pierwsza umowa z TAURONEM”,
  • prowadzimy serwis pełen rozwiązań - lepiej.tauron.pl

Przejdź do sekcji Obsługa klienta i sprawdź jakie sprawy załatwisz zdalnie.

Sprawdź