Ostrzeżenie

Informacja o zużyciu prądu: swoje zużycie sprawdzisz w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się i wejdź w zakładkę "Faktury i płatności", a następnie wybierz "Faktury archiwalne". Pobierz fakturę za wybrany okres, znajdziesz w niej informację o zużyciu prądu. Zużycie sprawdzisz też w aplikacji mobilnej Mój TAURON w zakładce "Faktury".

Dowiedz się więcej

Masz problemy ze wzrokiem?

Sprawdź, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej. 

Punkty obsługi klienta

Punkty obsługi klienta

Chcemy, żeby korzystanie z punktów obsługi klienta było dla wszystkich klientów komfortowe. Dowiedz się, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować: 
miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, możliwość zaparkowania samochodu blisko wejścia, swobodny dostęp i poruszanie się po budynku, pomoc przy czytaniu dokumentów, dostarczenie dokumentów do Twojego domu, możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika.

Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich masz pierwszeństwo obsługi, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością, seniorem 75 lat+ albo jesteś w ciąży. 

Sprawdź, jakie udogodnienia oferuje Punkt Obsługi Klienta w Twojej okolicy.
Sprawdź

Infolinia

Wiele spraw możesz załatwić, dzwoniąc na naszą infolinię. Konsultanci udzielą Ci wszelkich niezbędnych informacji. Uzyskasz informację dotyczącą spraw obsługowych, sprzedażowych czy zgłosisz awarię prądu.

Sprawdź alternatywne możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z możliwości czatu z doradcą, skonsultuj się z wirtualnym asystentem klienta lub załóż konto w serwisie Mój TAURON, gdzie zdalnie załatwisz wiele spraw. 

Sprawdź

Internet

Chcemy, żeby dysfunkcja wzroku nie stanowiła dla Ciebie bariery w odbiorze naszych treści. Podejmujemy wiele inicjatyw, które mają zmniejszyć wykluczenie cyfrowe. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
nasze strony internetowe są zgodne ze standardami WCAG 2.1: posiadamy odpowiedni kontrast, który możesz zmieniać, powiększanie czcionki, odpowiednią hierarchizację nagłówków. Treści są możliwe do odczytania za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych w mediach społecznościowych stosujemy opisy alternatywne, wysyłamy mailingi, których treść jest zaprojektowana za pomocą tekstu, a nie grafiki. Dzięki temu możesz bez problemu ich odsłuchać, pomagamy załatwić formalności, jeśli chcesz mieć swojego pełnomocnika, w przypadku części procesów prądowych wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy skany dokumentów, nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota. planujemy uruchomić proces zawarcia umowy w kanale mobilnym za pomocą czatu. Konsultant wypełni umowę podczas rozmowy z Tobą, a następnie prześle plik do akceptacji, materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA są stworzone z audiodeskrypcją.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź nasze zdalne procesy.

Sprawdź