Sprawdź, jak łatwo zawrzeć umowę na prąd
Chcesz zostać naszym klientem, ale w mieszkaniu lub domu, do którego się wprowadzasz, nie ma licznika? Nie masz kontaktu z poprzednim właścicielem mieszkania? Złóż wniosek o zawarcie umowy.
Po wprowadzeniu do nowego mieszkania jedną z kluczowych kwestii jest podłączenie prądu. Co zrobić, kiedy nie ma założonego licznika prądu? A co jeśli w mieszkaniu jest licznik, ale Ty nie masz kontaktu z poprzednim właścicielem, aby rozliczyć dotychczasowe zużycie prądu?
Wystarczy, że wypełnisz wniosek o zawarcie umowy. My zajmiemy się resztą, a Ty rozgość się w nowym domu.
Zostań naszym klientem
bez wychodzenia z domu!
Chcesz mieć od nas prąd, ale nie masz jeszcze licznika? Masz licznik, ale nie masz kontaktu z poprzednim właścicielem?
Wypełnij wniosek o zawarcie umowy online.
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania
-
Wniosek możesz złożyć, jeśli:
nie ma licznika w mieszkaniu, do którego się wprowadzasz, nie dłużej niż 30 dni,chcesz przepisać umowę po osobie zmarłej (wypełnij wniosek on-line i dołącz skan aktu zgonu lub oświadczenie że osoba zmarła, załącz go na końcu formularza), nie masz kontaktu ze stroną umowy (upewnij się, że w mieszkaniu nie ma licznika, wtedy do wniosku dołącz oświadczenie, że nie masz kontaktu z tą osobą, załącz je również na końcu formularza), masz protokół zdawczo-odbiorczy na własnym wzorze (nie na naszym druku), taki protokół dołącz do wniosku o zawarcie umowy, załącz go również na końcu formularza.
-
Z wniosku nie możesz skorzystać, gdy:
chcesz, aby nowy obiekt był przyłączony do sieci, w tej sytuacji wypełnij ten formularz,odbierasz swoje mieszkanie od dewelopera, wypełnij ten wniosek o zawarcie umowy. Dołącz do tego wniosku Kartę Danych Technicznych (KDT) od dewelopera oraz druk zgłoszenia instalacji (ZI). Wniosek możesz wysłać również na dole tej strony. -
Wniosek zawiera niezbędne dane do zawarcia z nami nowej umowy na prąd.
Są to:
Twój adres,Twoje dane osobowe (w tym: imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail),informacja o rodzaju lokalu, do którego będziemy dostarczać prąd (czy jest to lokal mieszkalny czy np. garaż),informacja czy posiadasz tytuł prawny do lokalu,wybrana przez Ciebie oferta.
Do wniosku, prosimy, dołącz odpowiednie załączniki:
Oświadczenie o stanie technicznym instalacji (jest to tzw. druk OST do pobrania tutaj). Załącznik ten dodajesz tylko wtedy, jeśli licznika w lokalu nie ma dłużej niż 30 dni. -
Proces możemy podzielić na kilka kroków:
Krok 1. Wypełnij formularz. Musisz w nim podać swoje dane (adres, kiedy został zdemontowany licznik, imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, e-mail, rodzaj lokalu, do którego będziemy dostarczać prąd, tytuł prawny do lokalu oraz ofertę którą wybierasz).
Krok 2. Wypełnij oświadczenie o stanie technicznym instalacji. Ten dokument musisz wypełnić tylko, jeśli w twoim mieszkaniu nie było licznika powyżej 30 dni.
Krok 3. Zawrzyj umowę. Umowę zawrzemy z tobą w ciągu 14 dni.
Krok 4. Montaż licznika. Od momentu zawarcia umowy licznik zamontujemy w ciągu 7 dni. -
Za sam montaż licznika nie ponosisz żadnych opłat.
-
Montaż licznika zrealizujemy do 7 dni od daty zawarcia umowy.
-
Zadłużenie poprzedniego właściciela umowy nie ma nic wspólnego z tobą. Nie "przejmujesz" jego długów. Są jednakże wyjątki związane z sytuacją prawną, które mogą wpłynąć na przejęcie przez ciebie długu drugiej osoby, np. dziedziczenie długów od spadkodawcy.
-
Pobierz wniosek w wersji PDF i postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie.
Pobierz wniosek o zawarcie umowy