Nie mam licznika

Sprawdź, jak zostać klientem TAURONA, jeśli w mieszkaniu lub domu, do którego się wprowadzasz, nie ma licznika.

W ciągu 10 min.

Możesz wypełnić i wysłać wniosek z domu.

Do pobrania:

Wniosek o zawarcie lub zmianę umowy.

Przejdź do wniosku
  • Na co zwrócić uwagę we wniosku

    • Wybierz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.
      Nie wiesz co wybrać? Poznaj ofertę.
    • Dla własnej wygody we wniosku wybierz opcję e-faktura, żeby otrzymywać faktury elektronicznie w eBOK.
    • Pamiętaj, żebyś we wniosku podał telefon kontaktowy. Posłuży on do umówienia wizyty montera, który zamontuje licznik. 
    • We wniosku podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. 
    Nie umiesz oszacować przewidywanej wielkości rocznego zużycia prądu? Skorzystaj z kalkulatora energii elektrycznej, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.

    Wypełnij online, pobierz i podpisz wniosek. 

    Możesz również pobrać wniosek i wypełnić ręcznie. Pamiętaj, aby zrobić to drukowanymi literami. Po wypełnieniu - sprawdź go i podpisz..

    Sprawdź, czy wszystko już masz

    Wypełniony Wniosek o zawarcie umowy kompleksowej, 

    Wybrana oferta i grupa taryfowa,

    Wyliczone szacunkowe roczne zużycie prądu (kalkulator zużycia energii),

    Twój podpis.

  • Wyślij do nas w jeden ze sposobów:

    Prześlij elektronicznie w kilka sekund

     

    Przez poniższy formularz

    (załącz skany wypełnionych dokumentów)

    Zachęcamy do skorzystania z formularza. Dzięki temu zaoszczędzisz czas.
       

    lub dostarcz w inny sposób

    Przez e-mail
    dom@tauron.pl
    (załącz skany wypełnionych dokumentów)
    Poczta tradycyjna
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice 
    Przynieś do Punktu Obsługi Klienta
  • Licznik zainstaluje nasz monter. 

    Zadzwonimy do Ciebie pod numer telefonu wskazany we wniosku i uzgodnimy termin wizyty montera.
    Jeśli w mieszkaniu był już wcześniej zainstalowany licznik, a od jego demontażu minęło już 30 dni, potrzebujesz wypełnić dodatkowe oświadczenie. 
    Wypełniony dokument dołącz do wniosku. 

    Oświadczenie o stanie technicznym instalacji odbiorczej.
    Nie wiesz, czy minęło już 30 dni od demontażu licznika? Skontaktuj się z nami: 32 606 0 606

    Nasze infolinie czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00
    (koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora) 

    Co w przypadku, gdy w mieszkaniu nigdy nie było zamontowanego licznika? 

    W tej sytuacji, przyłącz się do sieci. Sprawdź jak to zrobić.
  • Wyślemy do Ciebie umowę test

    Na adres korespondencyjny, który wskazałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów. Są dla Ciebie – zachowaj je. 
    Nie musisz odsyłać do nas żadnych dokumentów. 

    Swoją umowę możesz też znaleźć w eBOK

    Chcesz załatwiać szybko i wygodnie? Zarejestruj się w eBOK i korzystaj z:
    • Podglądu wystawionych rachunków
    • Szybkich płatności elektroniczne
    • Możliwości podania odczytu licznika przez internet
    • Edycji danych adresowych i podglądu najważniejszych dokumentów
    • Szybkiego kontaktu z nami
    W terminie do 14 dni od momentu otrzymania od Ciebie wniosku, prześlemy drogą pocztową umowę na korzystanie z prądu. Z kolei nasz monter skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby uzgodnić termin instalacji licznika.


    Zarejestruj się
    lub
    Zaloguj się do eBOK
  • To koniec całego procesu.

    Czy informacje były pomocne?
    Jeśli masz uwagi dotyczące procesu, możesz podzielić się nimi przez poniższy formularz.
    Masz pytania? Przejdź do kontaktu

Podoba Ci się nasza strona? A może chcesz coś zmienić?

Wyraź swoją opinię w ankiecie.

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

Potrzebujesz bardziej szczegółowych  informacji na ten temat?

eBok

eBOK jest serwisem internetowym, dzięki któremu zyskujesz łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.