Podpisz nową umowę na prąd

Teraz podpiszesz umowę na prąd bezpiecznie, bez wychodzenia z domu. W dodatku ekologicznie, bez drukowania i wysyłania dokumentów.

Sprawdź, jak łatwo zawrzeć umowę na prąd

Po wprowadzeniu do nowego mieszkania jedną z kluczowych kwestii jest podłączenie prądu.
Co zrobić, kiedy nie ma założonego licznika prądu, a Ty chcesz zostać naszym klientem? 

Wystarczy, że wypełnisz wniosek o zawarcie umowy. My zajmiemy się resztą, a Ty rozgość się w nowym domu.

 

Złóż wniosek o zawarcie nowej umowy na prąd

Zostań naszym klientem
bez wychodzenia z domu!

Chcesz mieć od nas prąd, ale nie masz jeszcze licznika?                                      Wypełnij wniosek o zawarcie umowy online.


Złóż wniosek

 
 

Warto wiedzieć

Jak przepisać licznik prądu na inną osobę


Sprzedajesz mieszkanie? Wprowadzasz się do nowego mieszkania i przejmujesz licznik od poprzednika?

Zadbaj o to, żeby przepisać licznik na osobę, która będzie płaciła rachunki za prąd. 

Przepisz licznik prądu

Skąd wziąć prąd do budowy domu

Masz działkę i zaczynasz budowę domu? Nie wiesz skąd wziąć prąd na budowę? Musisz najpierw przyłączyć się do naszej sieci.

Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez cały proces.

Przyłącz się do sieci

Dlaczego warto online

Wypełniasz kiedy chcesz – wniosek wypełniasz, kiedy masz czas – wygodnie z domu
Nie drukujesz – niczego nie musisz drukować, ręcznie podpisywać ani skanować
Nie stoisz w kolejkach – nie musisz niczego do nas zanosić ani nam odsyłać

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania

  • Wniosek możesz złożyć, jeśli:

    nie ma licznika w mieszkaniu, do którego się wprowadzasz, nie dłużej niż 30 dni,nie ma licznika, a Ty chcesz przepisać umowę po osobie zmarłej (wypełnij wniosek on-line i dołącz skan aktu zgonu lub oświadczenie że osoba zmarła, załącz go na końcu formularza),  masz protokół zdawczo-odbiorczy na własnym wzorze (nie na naszym druku), taki protokół dołącz do wniosku o zawarcie umowy, załącz go również na końcu formularza.
  • Z wniosku online nie możesz skorzystać, jeśli:


    chcesz, aby nowy obiekt był przyłączony do sieci, w tej sytuacji wypełnij ten formularz,odbierasz swoje mieszkanie od dewelopera, wypełnij ten wniosek o zawarcie umowy. Dołącz do tego wniosku Kartę Danych Technicznych (KDT) od dewelopera oraz druk zgłoszenia instalacji (ZI). Wniosek możesz wysłać również na dole tej strony.
    w mieszkaniu jest założony licznik prądu, ale Ty nie masz kontaktu z osobą, która do tej pory miała z nami podpisaną umowę na prąd w tym lokalu. W tej sytuacji pobierz wniosek z tej strony, do wniosku dołącz swoje oświadczenie o braku kontaktu z poprzednikiem. W oświadczeniu napisz adres, gdzie chcesz mieć prąd, swoje dane oraz napisz dlaczego nie masz kontaktu z poprzednim właścicielem lokalu. W oświadczeniu musisz także zawrzeć następująca klauzulę: Informuję, że jestem świadomy, że złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą może powodować odpowiedzialność przewidzianą w przepisach prawa, w szczególności odpowiedzialność cywilną, finansową bądź karną. Podpisany wniosek oraz oświadczenie możesz wysłać na dole tej strony.

     
  • Wniosek zawiera niezbędne dane do zawarcia z nami nowej umowy na prąd.
    Są to:

    Twój adres,Twoje dane osobowe (w tym: imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail),informacja o rodzaju lokalu, do którego będziemy dostarczać prąd (czy jest to lokal mieszkalny czy np. garaż),informacja czy posiadasz tytuł prawny do lokalu,wybrana przez Ciebie oferta.

    Do wniosku, prosimy, dołącz odpowiednie załączniki:

    Oświadczenie o stanie technicznym instalacji (jest to tzw. druk OST do pobrania tutaj). Załącznik ten dodajesz tylko wtedy, jeśli licznika w lokalu nie ma dłużej niż 30 dni. 
  • Proces możemy podzielić na kilka kroków:

    Krok 1. Wypełnij formularz. Musisz w nim podać swoje dane (adres, kiedy został zdemontowany licznik, imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, e-mail, rodzaj lokalu, do którego będziemy dostarczać prąd, tytuł prawny do lokalu oraz ofertę którą wybierasz).

    Krok 2. Wypełnij oświadczenie o stanie technicznym instalacji. Ten dokument musisz wypełnić tylko, jeśli w twoim mieszkaniu nie było licznika powyżej 30 dni.

    Krok 3. Zawrzyj umowę. Umowę zawrzemy z Tobą w ciągu 14 dni. 

    Krok 4. Montaż licznika. Od momentu zawarcia umowy licznik zamontujemy w ciągu 7 dni. 
  • Montaż licznika jest bezpłatny.
  • Montaż licznika zrealizujemy do 7 dni od daty zawarcia umowy.
  • Zadłużenie poprzedniego właściciela umowy nie ma nic wspólnego z Tobą. Nie "przejmujesz" jego długów. Są wyjątki związane z sytuacją prawną, które mogą wpłynąć na przejęcie przez Ciebie długu drugiej osoby, np. dziedziczenie długów od spadkodawcy. 
  • Pobierz wniosek w wersji PDF i postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie z wnioskiem.

    Pobierz wniosek o zawarcie lub zmianę warunków umowy