-
Zostań naszym klientem bez wychodzenia z domu
We wniosku:
Wybierz e-fakturę.
Podaj swój telefon kontaktowy.
Wpisz przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu.Jeżeli licznika nie ma dłużej niż 30 dni
Jeśli w mieszkaniu był już wcześniej zainstalowany licznik, a od jego demontażu minęło już 30 dni, potrzebujesz dodatkowe oświadczenie, które załączysz we wniosku.
Nie wiesz, czy minęło już 30 dni od demontażu licznika? Skontaktuj się z nami: 32 606 0 606
Nasze infolinie czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00
(koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora) -
Licznik zainstaluje nasz monter
Zadzwonimy do ciebie pod numer telefonu wskazany we wniosku i uzgodnimy termin wizyty montera.Jeśli w mieszkaniu nigdy nie było zamontowanego licznika
-
Wyślemy do ciebie umowę
Na adres korespondencyjny, który wskazałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów.
Są dla ciebie – zachowaj je. Nie musisz odsyłać do nas żadnych dokumentów.Kiedy podpiszesz umowę, to znajdziesz ją także w serwisie Mój TAURON
Chcesz załatwiać szybko i wygodnie?
Zarejestruj się w Moim TAURONIE i korzystaj z:- Podglądu wystawionych rachunków
- Szybkich płatności elektronicznych
- Możliwości podania odczytu licznika przez internet
- Edycji danych adresowych i podglądu najważniejszych dokumentów
- Szybkiego kontaktu z nami
lub -
Pobierz wniosek w wersji PDF
Pobrany plik wyślij do nas przez poniższy formularz
Dodaj skany podpisanych dokumentów
lub dostarcz w inny sposób
Poczta tradycyjna
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 KatowicePrzynieś do Punktu Obsługi Klienta