Nie mam licznika

Sprawdź, jak krok po kroku zostać klientem TAURONA, jeśli w mieszkaniu lub domu, do którego się wprowadzasz, nie ma licznika.

W ciągu 10 min.

Możesz wypełnić i wysłać wniosek z domu.

Do pobrania:

Wniosek o zawarcie lub zmianę umowy.

Przejdź do wniosku
  • Na co zwrócić uwagę wypełniając wniosek?

    • Wypełniając go, wybierz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.
      Nie wiesz co wybrać? Poznaj ofertę.
    • Dla własnej wygody we wniosku wybierz opcję e-faktura i otrzymuj faktury elektronicznie w eBOK.
    • Pamiętaj, aby we wniosku podać telefon kontaktowy. Posłuży on do umówienia wizyty montera, który zamontuje licznik. 
    • We wniosku podaj przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. 
    Nie umiesz oszacować przewidywanej wielkości rocznego zużycia prądu? Skorzystaj z kalkulatora energii elektrycznej, który pomoże Ci obliczyć Twoje potrzeby energetyczne.

    Wypełnij online, pobierz i podpisz wniosek. 

    Możesz również pobrać wniosek i wypełnić ręcznie. Pamiętaj, aby zrobić to drukowanymi literami. Po wypełnieniu - sprawdź go i podpisz..

    Sprawdź czy wszystko masz

    Wypełniony Wniosek o zawarcie umowy kompleksowej, 

    Wybrana oferta i grupa taryfowa,

    Wyliczone szacunkowe roczne zużycie prądu (kalkulator zużycia energii),

    Twój podpis.

  • Wyślij do nas w jeden ze sposobów:

    Prześlij elektronicznie w kilka sekund

     

    Przez poniższy formularz

    (załącz skany wypełnionych dokumentów)

    Zachęcamy do wyboru opcji e-mail. Dzięki temu zaoszczędzisz czas.
       

    lub dostarcz w inny sposób

    Przez e-mail
    indywidualni@tauron.pl
    (załącz skany wypełnionych dokumentów)
    Poczta tradycyjna
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice 
    Przynieś do Punktu Obsługi Klienta
  • Licznik zainstaluje nasz monter. 

    Zadzwonimy do Ciebie pod numer telefonu nr wskazany we wniosku, aby uzgodnić termin wizyty montera.
    Jeśli w mieszkaniu był już wcześniej zainstalowany licznik, a od jego demontażu minęło już 30 dni, potrzebujesz wypełnić dodatkowe oświadczenie. 
    Wypełniony dokument dołącz do wniosku. 

    Oświadczenie o stanie technicznym instalacji odbiorczej.
    Nie wiesz, czy minęło już 30 dni od demontażu licznika? Skontaktuj się z nami: 32 606 0 606  

    Co w przypadku, gdy w mieszkaniu nigdy nie było zamontowanego licznika? 

    W tej sytuacji, przyłącz się do sieci. Sprawdź jak to zrobić.
  • Wyślemy do Ciebie umowę test

    Na adres korespondencyjny, który wskazałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów. Są dla Ciebie – zachowaj je. 
    Nie musisz odsyłać do nas żadnych dokumentów. 

    Swoją umowę możesz też znaleźć w eBOK

    Chcesz załatwiać wszystko i wygodnie? Zarejestruj się w eBOK.

    • Podgląd wystawionych rachunków,
    • Szybkie płatności elektroniczne,
    • Możliwość podania odczytu licznika przez internet
    • Edycja danych adresowych i podgląd najważniejszych dokumentów,
    • Szybki kontakt z TAURON.

    W terminie do 14 dni od momentu  otrzymania od Ciebie wniosku, prześlemy drogą pocztową umowę na korzystanie z prądu. Z kolei nasz monter skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu umówienia wizyty na instalację licznika. 

    Zarejestruj się

    Masz już konto na eBOK?
     
    Zaloguj się do eBOK
  • To koniec całego procesu.

    Czy informacje były pomocne?
    Jeśli masz uwagi dotyczące procesu, możesz podzielić się nimi przez poniższy formularz.
    Masz pytania? Przejdź do kontaktu

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

Potrzebujesz bardziej szczegółowych  informacji na ten temat?

eBok

eBOK jest serwisem internetowym, dzięki któremu zyskujesz łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.