Zamów
rozmowę

Chcę zostać klientem, ale nie mam licznika

Sprawdź, jak zostać naszym klientem, jeśli w mieszkaniu lub domu, do którego się wprowadzasz, nie ma licznika prądu.
  • Na co zwrócić uwagę we wniosku

    • Wybierz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.
      Nie wiesz co wybrać? Poznaj ofertę.
    • Dla własnej wygody wybierz opcję e-faktura, żeby otrzymywać faktury elektroniczne w Moim TAURONIE.
    • Podaj swój telefon kontaktowy. Będzie nam potrzebny, aby umówić się z tobą na wizytę naszego montera. 
    • Wpisz przewidywaną wielkość rocznego zużycia prądu. 
    Chcesz otrzymać gwarancję całodobowej pomocy w przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz urządzeń w twoim domu? Wybierz Prąd z Serwisantem 24 H.

    Pobierz wniosek wraz z załącznikami

    Sprawdź, czy wszystko już masz

    Wypełniony wniosek o zawarcie umowy kompleksowej wraz z załącznikami 

    Wybrana oferta i grupa taryfowa

    Wyliczone szacunkowe roczne zużycie prądu

    Twój podpis

  • Najszybciej zrobisz to przez poniższy formularz

     

    Dodaj skany podpisanych dokumentów

       

    lub dostarcz w inny sposób

    Poczta tradycyjna
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice 
    Przynieś do Punktu Obsługi Klienta
  • Licznik zainstaluje nasz monter

    Zadzwonimy do ciebie pod numer telefonu wskazany we wniosku i uzgodnimy termin wizyty montera.

    Jeżeli licznika nie ma dłużej niż 30 dni

    Jeśli w mieszkaniu był już wcześniej zainstalowany licznik, a od jego demontażu minęło już 30 dni, potrzebujesz wypełnić dodatkowe oświadczenie. 
    Wypełniony dokument dołącz do wniosku. 

    Oświadczenie o stanie technicznym instalacji odbiorczej
    Nie wiesz, czy minęło już 30 dni od demontażu licznika? Skontaktuj się z nami: 32 606 0 606

    Nasze infolinie czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00
    (koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora) 

    Jeśli w mieszkaniu nigdy nie było zamontowanego licznika

    W tej sytuacji, przyłącz się do sieci. Sprawdź, jak to zrobić.
  • Wyślemy do ciebie umowę test

    Na adres korespondencyjny, który wskazałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów.
    Są dla ciebie – zachowaj je. Nie musisz odsyłać do nas żadnych dokumentów.

    Jak podpiszesz umowę, to znajdziesz ją także w serwisie Mój TAURON

    Chcesz załatwiać szybko i wygodnie?
    Zarejestruj się w Moim TAURONIE i korzystaj z:
    • Podglądu wystawionych rachunków
    • Szybkich płatności elektronicznych
    • Możliwości podania odczytu licznika przez internet
    • Edycji danych adresowych i podglądu najważniejszych dokumentów
    • Szybkiego kontaktu z nami
    W terminie do 14 dni od momentu otrzymania od ciebie wniosku, prześlemy pocztą umowę na korzystanie z prądu. Nasz monter skontaktuje się z tobą telefonicznie, aby uzgodnić termin instalacji licznika.


    Zarejestruj się
    lub
    Zaloguj się
  • To koniec całego procesu.

    Czy informacje były pomocne?
    Podziel się z nami swoją opinią.

Z nami będziesz smart

Bądź smart! Zamieszkaj w domu przyszłości.

Systemy smart home na każdą kieszeń.
Łatwo i bezpiecznie zarządzaj:

Oświetleniem Ogrzewaniem Systemami bezpieczeństwa

Szukasz innych informacji?

Wyraź swoją opinię

Podoba Ci się nasza strona?
Weź udział w naszej ankiecie i napisz nam co sądzisz o naszej stronie.

Nie znalazłeś informacji?

Potrzebujesz bardziej szczegółowych  informacji na ten temat?

Prąd z usługą

Wybierz usługi wybranego fachowca, według swoich potrzeb!


ElektrykSerwisantHydraulik
Ślusarz Szklarz
Dowiedz się więcej