Zamów
wizytę

Przepisanie umowy po osobie zmarłej

Zobacz co zrobić, jeżeli poprzedni właściciel nie żyje lub nie masz z nim żadnego kontaktu, a chcesz umowę przepisać na siebie.
  • Na co zwrócić uwagę we wniosku

    • Wybierz ofertę dostosowaną do twoich potrzeb
    Poznaj ofertę
    • Dla własnej wygody wybierz opcję e-faktura, a faktury otrzymasz elektronicznie w Moim TAURONIE

    Pobierz i wypełnij wniosek

    Jeżeli wypełniasz wniosek ręcznie, zrób to drukowanymi literami.

    Wypełnij wniosek
    Zobacz jak wypełnić wniosek

    Przygotuj oświadczenie o braku kontaktu z poprzednikiem

    W oświadczeniu opisz dokładnie sytuację w jakiej jesteś, dlaczego nie możesz skontaktować się z poprzednim właścicielem. Dodaj swoje dane (imię, nazwisko, numer PESEL, adres). 

    Pamiętaj, aby w treści oświadczenia zapisać klauzulę o treści:

    "Przyjmuję do wiadomości, że złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą może spowodować odpowiedzialność przewidzianą w przepisach prawa w szczególności odpowiedzialność finansową, również w przypadku osób trzecich wobec Sprzedawcy, związanych z faktem zawarcia umowy kompleksowej". 
    Jeżeli masz możliwość, zamiast oświadczenia możesz dodać kopię aktu zgonu (w przypadku śmierci poprzednika).

    Sprawdź, czy wszystko masz:

    • Wypełniony wniosek o zawarcie umowy kompleksowej   
    • Wybraną ofertę i grupę taryfową
    • Podane szacunkowe roczne zużycie prądu
    • Twój podpis na wniosku
    • Oświadczenie o braku kontaktu z poprzednim właścicielem (lub akt zgonu)
  • Wyślij dokumenty:

    Prześlij elektronicznie w kilka sekund
       
    lub dostarcz w inny, wygodny dla Ciebie sposób

    lub wybierz inny, dogodny dla ciebie sposób

    Zadzwoń na infolinię
    Przygotuj swój nr PESEL i nr płatnika (znajdziesz go na rachunku za prąd)
    32 606 0 606

    przynieś do Punktu Obsługi Klienta
  • Wyślemy do ciebie nową umowę

    Na adres korespondencyjny, który podałeś we wniosku, wyślemy podpisany przez nas jeden egzemplarz umowy wraz z kompletem dokumentów.
    Te dokumenty są dla ciebie – zachowaj je. 
    Nie musisz odsyłać do nas żadnych dokumentów. 
     

    Swoją umowę i informacje na temat posiadanej taryfy znajdziesz w serwisie Mój TAURON

    Chcesz załatwiać wszystko szybko i wygodnie? Zarejestruj się w Moim TAURONIE.
    Znajdziesz w nim między innymi:
    Nie masz jeszcze konta w Moim TAURONIE?
    Sprawdź, dlaczego warto!
    • Podgląd wystawionych rachunków
    • Szybkie płatności elektroniczne
    • Możliwość podania odczytu licznika przez internet
    • Edycję danych adresowych i podgląd najważniejszych dokumentów
    • Szybki kontakt z TAURONEM
  • To koniec całego procesu

    Czy informacje były pomocne?
    Podziel się z nami swoją opinią.

Szukasz innych informacji?

Nie znalazłeś informacji?

Potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na ten temat?

Informacje prawne

Przeczytaj więcej na temat warunków zawarcia umowy, sposobie i terminie zapłaty, warunkach odstąpienia od umowy, przedłużenia umowy czy reklamacji.