

Co zyskujesz z serwisem obsługowym Mój TAURON?
-
Pełna kontrola
Masz stały i aktualny podgląd swoich faktur,
dokumentów, płatności dla prądu i gazu. -
Łatwy dostęp
Gdziekolwiek jesteś- korzystasz łatwo
i bezpiecznie, również na urządzeniach
mobilnych. -
Wygodne płatności
Opłacasz rachunki za prąd i gaz łatwo,
bezpiecznie i tak jak Ci wygodnie
– osobno lub zbiorczo. -
Podajesz stan licznika,
kiedy chceszOdczyt licznika możesz podać w dowolnym,
wygodnym dla Ciebie momencie. -
Wszystkie dokumenty
w jednym miejscuMasz wgląd do umów z nami, możesz edytować
swoje dane, zmieniać sposób rozliczania oraz
masz szybki dostęp do formularzy i wniosków
Najczęściej zadawane pytania
Serwis obsługowy
-
Na stronie głównej oraz w zakładce Faktury i płatności > Faktury zobaczysz pełną listę swoich faktur do zapłaty
Zaznacz wszystkie faktury, które chcesz opłacić
I skorzystaj w przycisku Zapłać
Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej Blue Media. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora. -
Skorzystaj z opcji Przejdź na e-fakturę, widocznej przy Twoich podstawowych danych na głównym ekranie konta.
Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę - wypełnij go, kliknij Wyślij. Formularz możesz możesz znaleźć także poprzez menu, klikając Umowa i dane > Załatw online. Znajdziesz tam Dodanie opcji e-faktura.
Usługa jest aktywowana natychmiastowo, a w przypadku umowy na gaz lub dla prosumenta - następnego dnia. Możesz dodatkowo aktywować powiadomienia o wystawionej fakturze. -
Link do podawania odczytu licznika znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Dodatkowo, podczas trwania okresu podawania odczytów w każdym miesiącu animuje się, aby przypomnieć Ci o konieczności podania swojego odczytu.
Przejdziesz do formularza Odczyt licznika – wypełnij go i wyślij. -
Wejdź w zakładkę Faktury i Płatności > Numery kont do wpłat
Tam znajdziesz wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu
-
Każdą umowę zawartą z TAURON, oprócz umów dystrybucyjnych, znajdziesz w serwisie Mój TAURON.
Poszczególne umowy rozróżniają etykiety z ikonkami:
-
Wszystkie swoje dane znajdziesz w zakładce Umowa i dane, tam też możesz przejść do zmiany danych. Część zmian wykonasz bezpośrednio na koncie Mój TAURON, a część po przekierowaniu w poprzedniej wersji systemu Mój TAURON (w fazie przejściowej niektóre funkcje dostępne są tylko w jednym serwisów).
Innych zmian w umowie (jak np. zmiana danych, zmiana sposobu rozliczania, zwrot nadpłaty) dokonasz za pomocą naszych formularzy, które znajdziesz w zakładce Umowa i dane > Załatw online