Chat
online

Załatw sprawę bez wychodzenia z domu

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi – sprawdź, jakie to proste!

Wybierz temat:

Logując się do serwisu Mój TAURON trafisz bezpośrednio do sprawy, która Cię interesuje.

Skorzystaj z pomocy automatycznego asystenta TAURONA i zobacz, jak załatwić sprawę bez wychodzenia z domu.

Zobacz co i gdzie załatwisz online:

Rozwiń Zwiń
 
Poprzednie pytanie
Od nowa
 

Twoja sprawa dotyczy gazu?

Postaw na wygodę. Skorzystaj z serwisu Mój TAURON!

Opłać rachunki / Zmień dane w umowie / Przepisz licznik na inną osobę / Przedłuż umowę / Otrzymaj ekstra bonusy


Zamów wizytę w Punkcie Obsługi Klienta

Aby nie dopuścić do gromadzenia się w jednym miejscu zbyt wielu osób, w placówkach stacjonarnych obsługujemy tylko tych klientów, którzy zamówią wizytę.

Jeśli chcesz zamówić wizytę w jednym z punktów obsługi, zadzwoń na infolinię 32 606 0 606.

Prosimy, by przychodzić do punktu obsługi zgodnie z terminem zamówionej wizyty. Ze względu na bezpieczeństwo pracowników i klientów, przed wejściem do punktu obsługi zasłoń nos i usta maseczką lub przyłbicą. Jeśli tego nie zrobisz, niestety nie będziemy mogli Cię obsłużyć.
 

Czytaj więcej

Najczęściej zadawane pytania

  • Jeśli jesteś osobą „oddającą licznik” to znaczy np. sprzedałeś mieszkanie lub wynajmujesz mieszkanie i przekazujesz umowę komuś innemu to:
    formalności związane z przepisaniem licznika załatwisz w serwisie Mój TAURON lub przez formularz.

    Jeśli masz być nową stroną umowy to jesteś osobą „przejmującą licznik”
    Jeśli masz kontakt z osobą, która będzie zdawała licznik, formalności związane z przepisaniem licznika załatwisz na stronie internetowej Protokół zdawczo-odbiorczy. Wybierz opcję :”chcę przejąć licznik”

    Jeśli nie masz kontaktu z osobą, która będzie zdawała licznik, wszystkie formalności załatwisz na stronie Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
  • Możesz zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
  • Możesz zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
  • Zachęcamy do podawania odczytu licznika on-line. Jeśli dotychczas Twój licznik był odczytywany przez inkasenta skorzystaj z formularza na stronie tauron.pl. Korzystaj także z serwisu Mój TAURON. Znajdziesz w nim m.in. informacje na temat aktualnego salda, terminów płatności, rozliczeń, swojej umowy. Wygodnie i bez wychodzenia z domu. Jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je tutaj.
  • Powodami mogą być np. błędny numer w umowie czy ponowna rejestracja tego samego produktu do Programu Klienckiego. Zadzwoń do nas na 32 606 0 606, a my sprawdzimy szczegóły Twojej rejestracji w Programie Klienckim.
  • W tej sprawie wyślij e-mail na adres info@tauron-dystrybucja.pl. W wiadomości podaj dane adresowe punktu, którego dotyczy przyłączenie oraz twoje dane kontaktowe. Zweryfikujemy możliwość przyłączenia do sieci i udzielimy odpowiedzi. Jeżeli kontaktowałeś się już z nami w tej sprawie i chcesz dowiedzieć się jaki jest jej status dołącz te informacje do wysyłanej wiadomości.
  • Ze względu na stan epidemii w naszym kraju, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, każdą sprawę wymagającą kontaktu osobistego rozpatrujemy indywidualnie. Skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego w serwisie Mój TAURON. W wiadomości podaj dane adresowe punktu, którego dotyczy zabudowa oraz numer telefonu kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić możliwość zabudowy w bezpieczny sposób.
  • Wniosek przyłączeniowy, możesz wypełnić online korzystając z formularza. Możesz nam także wysłać elektronicznie zeskanowany do pdf lub wypełniony na stronie internetowej dokument. Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego w serwisie Mój TAURON lub na stronie TAURON Dystrybucja S.A.. Do przygotowania dokumentu w formie pdf możesz użyć jednej z dostępnych aplikacji na telefon, które umożliwiają skanowanie dokumentów. Aplikacje są do pobrania w sklepie Google Play lub AppStore. Wybierz taką, która najbardziej Ci odpowiada.
  • Wzór umowy przyłączeniowej możesz pobrać ze strony internetowej. Wniosek przyłączeniowy, możesz również wypełnić online korzystając z formularza.
  • Dokumenty możesz do nas przesłać w wersji elektronicznej. Zeskanuj je do pliku pdf i prześlij korzystając z formularza kontaktowego w serwisie Mój TAURON.

    Do przygotowania dokumentu w formie pdf możesz użyć jednej z dostępnych aplikacji na telefon, które umożliwiają skanowanie dokumentów. Aplikacje są do pobrania w sklepie Google Play lub AppStore. Wybierz taką, która najbardziej Ci odpowiada. Jeżeli nie możesz nam przesłać dokumentów w formacie pdf, wyślij nam zdjęcia. Zadbaj o to, aby były czytelne. Tylko wtedy będziemy mogli skutecznie przyjąć dokumenty.
    • Prądu nie ma w Twoim mieszkaniu – sprawdź bezpieczniki (korki). Sprawdź, czy jest prąd na klatce lub ulicy.
    • Prądu nie ma na klatce schodowej – skontaktuj się z administratorem lub właścicielem budynku.
    • Prądu nie ma w sąsiednich domach lub na ulicy - skontaktuj się z nami i zadzwoń na 991.
  • Jeśli zauważyłeś brak dostawy ciepłą sieciowego u siebie w domu skontaktuj się z nami. Wejdź na stronę TAURON Ciepło Sp. z o.o. i wybierz sposób najwygodniejszy dla siebie. W przypadku zagrożenia lub poważnej awarii zadzwoń na 993.

Aplikacja mobilna Mój TAURON

Mój TAURON jest teraz dostępny także jako aplikacja mobilna. Dzięki temu swoje płatności, rachunki i dokumenty za prąd i gaz masz pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zobacz więcej