Załatw sprawy bez wychodzenia z domu

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi, czyli serwisu obsługowego Mój TAURON, infolinii oraz wysyłania wiadomości e-mail.

Informujemy, że do odwołania nasze stacjonarne punkty obsługi będą zamknięte.

Załatw przez Mój TAURON

Opłać rachunkiSprawdź rozliczeniaPodaj odczytPrzepisz licznikPrzedłuż umowęZmień dane na umowie
Odbierz extra bonusy

Napisz do nas

Zrób to wygodnie w Moim TAURONIE

UmowaPromocjeRachunki i płatnościSprawy techniczne (dystrybucyjne)

Sprawdź ofertę

Sprawdź dedykowaną ofertę jaką dla Ciebie przygotowaliśmy

PrądGazEkogroszekFotowoltaika

Lub znajdź na naszej stronie internetowej:

Sprawa do załatwienia? Skorzystaj z serwisu Mój TAURON!

Opłać rachunki / Zmień dane w umowie / Przepisz licznik na inną osobę / Przedłuż umowę / Otrzymaj ekstra bonusy

Twoja sprawa dotyczy gazu?

Chcesz mieć tani gaz od TAURONA? Niska cena gazu od początku trwania umowy plus dodatkowe usługi. Wybierz ofertę dla siebie. 

Zobacz 

Aplikacja mobilna Mój TAURON

Mój TAURON jest teraz dostępny także jako aplikacja mobilna. Dzięki temu swoje płatności, rachunki i dokumenty za prąd i gaz masz pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zobacz więcej 

Zadzwoń

32 606 0 606 - dla klientów indywidualnych
pon.-pt. 7.00 - 20.00

555 444 333 - dla małych i średnich przedsiębiorstw
pon.-pt. 7.00 - 20.00

Połączenie płatne wg stawek operatora

Nasz adres korespodencyjny

Adres do korespondencji:

TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice

Wyślij maila

dom@tauron.pl– dla klientów indywidualnych

firma@tauron.pl – dla małych i średnich firm