Wybierz temat:
Logując się do serwisu Mój TAURON trafisz bezpośrednio do sprawy, która Cię interesuje.
Skorzystaj z pomocy automatycznego asystenta TAURONA i zobacz, jak załatwić sprawę bez wychodzenia z domu.
Zobacz co i gdzie załatwisz online:




Jestem Klientem
Sprzedaję/wynajmuję nieruchomość:
Moje rozliczenia:
Chcę zostać Klientem
Kupuję/dziedziczę nieruchomość:
Buduję dom:
Twoja sprawa dotyczy gazu?
Zamów wizytę w Punkcie Obsługi Klienta
Jeśli chcesz zamówić wizytę w jednym z punktów obsługi, zadzwoń na infolinię 32 606 0 606.
Prosimy, by przychodzić do punktu obsługi zgodnie z terminem zamówionej wizyty. Ze względu na bezpieczeństwo pracowników i klientów, przed wejściem do punktu obsługi zasłoń nos i usta maseczką. Jeśli tego nie zrobisz, niestety nie będziemy mogli Cię obsłużyć.
Czytaj więcej
Najczęściej zadawane pytania
-
Jeśli jesteś osobą „oddającą licznik” to znaczy np. sprzedałeś mieszkanie lub wynajmujesz mieszkanie i przekazujesz umowę komuś innemu to:
formalności związane z przepisaniem licznika załatwisz w serwisie Mój TAURON lub przez formularz.
Jeśli masz być nową stroną umowy to jesteś osobą „przejmującą licznik”
Jeśli masz kontakt z osobą, która będzie zdawała licznik, formalności związane z przepisaniem licznika załatwisz na stronie internetowej Protokół zdawczo-odbiorczy. Wybierz opcję :”chcę przejąć licznik”
Jeśli nie masz kontaktu z osobą, która będzie zdawała licznik, wszystkie formalności załatwisz na stronie Wniosek o zawarcie umowy na prąd. -
Możesz zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
-
Możesz zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
-
Zachęcamy do podawania odczytu licznika on-line. Jeśli dotychczas Twój licznik był odczytywany przez inkasenta skorzystaj z formularza na stronie tauron.pl. Korzystaj także z serwisu Mój TAURON. Znajdziesz w nim m.in. informacje na temat aktualnego salda, terminów płatności, rozliczeń, swojej umowy. Wygodnie i bez wychodzenia z domu. Jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je tutaj.
-
Powodami mogą być np. błędny numer w umowie czy ponowna rejestracja tego samego produktu do Programu Klienckiego. Zadzwoń do nas na 32 606 0 606, a my sprawdzimy szczegóły Twojej rejestracji w Programie Klienckim.
-
W tej sprawie wyślij e-mail na adres info@tauron-dystrybucja.pl. W wiadomości podaj dane adresowe punktu, którego dotyczy przyłączenie oraz twoje dane kontaktowe. Zweryfikujemy możliwość przyłączenia do sieci i udzielimy odpowiedzi. Jeżeli kontaktowałeś się już z nami w tej sprawie i chcesz dowiedzieć się jaki jest jej status dołącz te informacje do wysyłanej wiadomości.
-
Ze względu na stan epidemii w naszym kraju, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, każdą sprawę wymagającą kontaktu osobistego rozpatrujemy indywidualnie. Skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego w serwisie Mój TAURON. W wiadomości podaj dane adresowe punktu, którego dotyczy zabudowa oraz numer telefonu kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić możliwość zabudowy w bezpieczny sposób.
-
Wniosek przyłączeniowy, możesz wypełnić online korzystając z formularza. Możesz nam także wysłać elektronicznie zeskanowany do pdf lub wypełniony na stronie internetowej dokument. Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego w serwisie Mój TAURON lub na stronie TAURON Dystrybucja S.A.. Do przygotowania dokumentu w formie pdf możesz użyć jednej z dostępnych aplikacji na telefon, które umożliwiają skanowanie dokumentów. Aplikacje są do pobrania w sklepie Google Play lub AppStore. Wybierz taką, która najbardziej Ci odpowiada.
-
Wzór umowy przyłączeniowej możesz pobrać ze strony internetowej. Wniosek przyłączeniowy, możesz również wypełnić online korzystając z formularza.
-
Dokumenty możesz do nas przesłać w wersji elektronicznej. Zeskanuj je do pliku pdf i prześlij korzystając z formularza kontaktowego w serwisie Mój TAURON.
Do przygotowania dokumentu w formie pdf możesz użyć jednej z dostępnych aplikacji na telefon, które umożliwiają skanowanie dokumentów. Aplikacje są do pobrania w sklepie Google Play lub AppStore. Wybierz taką, która najbardziej Ci odpowiada. Jeżeli nie możesz nam przesłać dokumentów w formacie pdf, wyślij nam zdjęcia. Zadbaj o to, aby były czytelne. Tylko wtedy będziemy mogli skutecznie przyjąć dokumenty. -
- Prądu nie ma w Twoim mieszkaniu – sprawdź bezpieczniki (korki). Sprawdź, czy jest prąd na klatce lub ulicy.
- Prądu nie ma na klatce schodowej – skontaktuj się z administratorem lub właścicielem budynku.
- Prądu nie ma w sąsiednich domach lub na ulicy - skontaktuj się z nami i zadzwoń na 991.
-
Jeśli zauważyłeś brak dostawy ciepłą sieciowego u siebie w domu skontaktuj się z nami. Wejdź na stronę TAURON Ciepło Sp. z o.o. i wybierz sposób najwygodniejszy dla siebie. W przypadku zagrożenia lub poważnej awarii zadzwoń na 993.