Chat
online

Załatw sprawę bez wychodzenia z domu

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi – sprawdź, jakie to proste!

Wybierz temat:

Logując się do serwisu Mój TAURON trafisz bezpośrednio do sprawy, która Cię interesuje.

Skorzystaj z pomocy automatycznego asystenta TAURONA i zobacz, jak załatwić sprawę bez wychodzenia z domu.

Zobacz co i gdzie załatwisz online:

Rozwiń Zwiń
 
Poprzednie pytanie
Od nowa
 

Zamów wizytę w Punkcie Obsługi Klienta

Aby nie dopuścić do gromadzenia się w jednym miejscu zbyt wielu osób, w placówkach stacjonarnych obsługujemy tylko tych klientów, którzy zamówią wizytę.

Jeśli chcesz zamówić wizytę w jednym z punktów obsługi, zadzwoń na infolinię 32 606 0 606.

Prosimy, by przychodzić do punktu obsługi zgodnie z terminem zamówionej wizyty. Ze względu na bezpieczeństwo pracowników i klientów, przed wejściem do punktu obsługi zasłoń nos i usta maseczką lub przyłbicą. Jeśli tego nie zrobisz, niestety nie będziemy mogli Cię obsłużyć.
 

Czytaj więcej

Najczęściej zadawane pytania

  • Jeśli jesteś osobą „oddającą licznik” to znaczy np. sprzedałeś mieszkanie lub wynajmujesz mieszkanie i przekazujesz umowę komuś innemu to:
    formalności związane z przepisaniem licznika załatwisz w serwisie Mój TAURON lub przez formularz.

    Jeśli masz być nową stroną umowy to jesteś osobą „przejmującą licznik”
    Jeśli masz kontakt z osobą, która będzie zdawała licznik, formalności związane z przepisaniem licznika załatwisz na stronie internetowej Protokół zdawczo-odbiorczy. Wybierz opcję :”chcę przejąć licznik”

    Jeśli nie masz kontaktu z osobą, która będzie zdawała licznik, wszystkie formalności załatwisz na stronie Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
  • Możesz zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
  • Możesz zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Skorzystaj z formularza na naszej stronie internetowej Wniosek o zawarcie umowy na prąd.
  • Zachęcamy do podawania odczytu licznika on-line. Jeśli dotychczas Twój licznik był odczytywany przez inkasenta skorzystaj z formularza na stronie tauron.pl. Korzystaj także z serwisu Mój TAURON. Znajdziesz w nim m.in. informacje na temat aktualnego salda, terminów płatności, rozliczeń, swojej umowy. Wygodnie i bez wychodzenia z domu. Jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je tutaj.
  • Powodami mogą być np. błędny numer w umowie czy ponowna rejestracja tego samego produktu do Programu Klienckiego. Zadzwoń do nas na 32 606 0 606, a my sprawdzimy szczegóły Twojej rejestracji w Programie Klienckim.
  • W tej sprawie wyślij e-mail na adres info@tauron-dystrybucja.pl. W wiadomości podaj dane adresowe punktu, którego dotyczy przyłączenie oraz twoje dane kontaktowe. Zweryfikujemy możliwość przyłączenia do sieci i udzielimy odpowiedzi. Jeżeli kontaktowałeś się już z nami w tej sprawie i chcesz dowiedzieć się jaki jest jej status dołącz te informacje do wysyłanej wiadomości.
  • Ze względu na stan epidemii w naszym kraju, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, każdą sprawę wymagającą kontaktu osobistego rozpatrujemy indywidualnie. Skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego w serwisie Mój TAURON. W wiadomości podaj dane adresowe punktu, którego dotyczy zabudowa oraz numer telefonu kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić możliwość zabudowy w bezpieczny sposób.
  • Wniosek przyłączeniowy, możesz wypełnić online korzystając z formularza. Możesz nam także wysłać elektronicznie zeskanowany do pdf lub wypełniony na stronie internetowej dokument. Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego w serwisie Mój TAURON lub na stronie TAURON Dystrybucja S.A.. Do przygotowania dokumentu w formie pdf możesz użyć jednej z dostępnych aplikacji na telefon, które umożliwiają skanowanie dokumentów. Aplikacje są do pobrania w sklepie Google Play lub AppStore. Wybierz taką, która najbardziej Ci odpowiada.
  • Wzór umowy przyłączeniowej możesz pobrać ze strony internetowej. Wniosek przyłączeniowy, możesz również wypełnić online korzystając z formularza.
  • Dokumenty możesz do nas przesłać w wersji elektronicznej. Zeskanuj je do pliku pdf i prześlij korzystając z formularza kontaktowego w serwisie Mój TAURON.

    Do przygotowania dokumentu w formie pdf możesz użyć jednej z dostępnych aplikacji na telefon, które umożliwiają skanowanie dokumentów. Aplikacje są do pobrania w sklepie Google Play lub AppStore. Wybierz taką, która najbardziej Ci odpowiada. Jeżeli nie możesz nam przesłać dokumentów w formacie pdf, wyślij nam zdjęcia. Zadbaj o to, aby były czytelne. Tylko wtedy będziemy mogli skutecznie przyjąć dokumenty.
    • Prądu nie ma w Twoim mieszkaniu – sprawdź bezpieczniki (korki). Sprawdź, czy jest prąd na klatce lub ulicy.
    • Prądu nie ma na klatce schodowej – skontaktuj się z administratorem lub właścicielem budynku.
    • Prądu nie ma w sąsiednich domach lub na ulicy - skontaktuj się z nami i zadzwoń na 991.
  • Jeśli zauważyłeś brak dostawy ciepłą sieciowego u siebie w domu skontaktuj się z nami. Wejdź na stronę TAURON Ciepło Sp. z o.o. i wybierz sposób najwygodniejszy dla siebie. W przypadku zagrożenia lub poważnej awarii zadzwoń na 993.

Twoja sprawa dotyczy gazu?

Chcesz mieć tani gaz od TAURONA? Niska cena gazu od początku trwania umowy plus dodatkowe usługi. Wybierz ofertę dla siebie. 

Zobacz 

Aplikacja mobilna Mój TAURON

Mój TAURON jest teraz dostępny także jako aplikacja mobilna. Dzięki temu swoje płatności, rachunki i dokumenty za prąd i gaz masz pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zobacz więcej