Ostrzeżenie

UWAGA, otrzymaliśmy informację, że ktoś podszywając się pod naszą firmę rozsyła fałszywe SMS-y!

więcej

Chcę wrócić do TAURONA

Przejąłeś lokal po poprzednim właścicielu, który zmienił sprzedawcę, a Ty chcesz wrócić do TAURONA? Zobacz jak możesz wrócić do TAURONA. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób.
  • 1. Pobierz protokół

    Niezależnie od tego, czy masz kontakt z osobą, która zdała Ci lokal - pobierz dokument.

    Pobierz
     
    Zanim wypełnisz protokół zapoznaj się z naszą ofertą dla klientów powracających do TAURONA.

    2. Wypełnij i podpisz

    Zajmie Ci to mniej niż 5 minut.

    Pamiętaj! Podpisz się we wszystkich wymaganych miejscach.


    • Jeśli chcesz mieć prąd i gaz w TAURONIE:
      • Zadzwoń na naszą infolinię:
        555 444 555
        (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora) lub
      • Odwiedź nasz POK

    3. Wyślij

    Wypełniamy i podpisany protokół prześlij na nasz adres:

    Tauron Obsługa Klienta sp. z.o.o
    Ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice

    Co dalej?
    Przygotujemy i wyślemy do Ciebie umowę. Zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu. Wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie.

    Pamiętaj, że zdający lokal musi samodzielnie uregulować sprawy związane z rozwiązaniem swojej aktualnej umowy u dotychczasowego sprzedawcy.
  • 1. Sprawdź numer licznika

    Numer licznika to jedyny „techniczny” element jaki będzie Ci potrzebny do zawarcia umowy.
           
      
                                                       Gdzie znajdziesz numer licznika?

    Poproś zdającego lokal o aktualną fakturę za prąd. Znajdziesz na niej numer licznika. Możesz również spisać numer punktu poboru energii (PPE).
    Jeśli spisałeś umowę np. kupna-sprzedaży lokalu, możesz na niej znaleźć numer licznika prądu.

    2. Zadzwoń do nas

    Zadzwoń na numer: 
    555 444 555
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora

    3. Zamów kontakt

    Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy do Ciebie.

    Podczas rozmowy konsultant przedstawi Ci ofertę i sporządzi umowę. Wyślemy ją do Ciebie kurierem. 

    Zamów rozmowę
  • 1. Znajdź najbliższy POK

    Jeśli wolisz zawrzeć umowę na miejscu – przyjdź do naszego punktu obsługi klienta. Nasz pracownik pomoże Ci zmienić sprzedawcę prądu.

    Znajdź najbliższy POK

    Możesz przyjść do POK-u razem ze zdającym:
    - przyjdźcie razem do naszej placówki; 

    - pamiętaj, żeby zdający zabrał ze sobą aktualną fakturę.
    Nie możesz przyjść do POK-u ze zdającym:
    - pobierz dokument i spiszcie go wspólnie (instrukcja wypełnienia powyżej). Jeśli nie możecie pobrać dokumentu, możecie spisać go własnoręcznie;

    - przynieś dokument do naszego POK-u.


    - Jeśli nie masz kontaktu ze zdającym lokal – przyjdź do naszego POK-u. Przekażemy Ci wszystkie potrzebne dokumenty; 

    - Jeśli przejąłeś lokal po osobie zmarłej – zabierz ze sobą jej akt zgonu.

    2. Przedstawimy Ci ofertę i podpiszemy umowę.

  • Czy te informacje były pomocne?