Certyfikat
new_circle_1 new_circle_2

Prąd EKO z Serwisantem 24H PLUS

Cennik, z którego korzystasz, dobiega końca.
Skorzystaj z oferty, którą dla Ciebie przygotowaliśmy.
Zyskaj 3000 zł na naprawach domowych.

Sprawdź, co daje Ci Prąd EKO z Serwisantem 24H PLUS

Za usługę dodatkową pobierana jest opłata handlowa (stawka stała) określona w Cenniku.
Z Cennikiem można zapoznać się w szczegółach oferty.

Szybka pomoc

Pomoc serwisantów

Zyskujesz pomoc serwisanta
urządzeń AGD, RTV, PC
oraz elektryka i hydraulika, szklarza i ślusarza.

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Usługa gratis

Dodatkowe bonusy
 

Otrzymujesz bonus 213 zł*
za zakup w serwisie Mój TAURON.

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Zielona energia

Zielona energia
 

Prąd z odnawialnych źródeł
oraz Certyfikat TÜV SÜD Polska potwierdzający, że jesteś EKO.***

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
zapłącisz mniej

Tańszy prąd

Zamów Prąd EKO
z Serwisantem 24H PLUS i obniż swoje koszty za prąd o nie mniej niż 10%
od taryfy sprzedawcy.**

Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej
Zamów

Płać mniej za prąd

Zamów przez Mój TAURON i zyskaj dodatkowo 213 zł* na swoim koncie rozliczeniowym.

**W okresie, kiedy obowiązuje Cię cennik, dajemy Ci rabat:
nie mniejszy niż 10% - jeśli udzielisz nam zgód marketingowych, zaktualizujesz swoje dane kontaktowe i wybierzesz e-fakturę,
nie mniejszy niż 0,2% - jeśli nie udzielisz nam zgód marketingowych, wycofasz je albo zrezygnujesz z e-faktury.

Ważna informacja
Rabat gwarantuje:
niższą cenę energii elektrycznej w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż,
niższą stawkę zmienną ceny energii elektrycznej w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż GZE.
Rabat obowiązuje przez cały okres trwania cennika, z wyjątkiem okresu od 01.01.2024 do 30.06.2024 roku, kiedy obowiązują rozwiązania osłonowe, dzięki którym ceny są jeszcze niższe. Więcej na tauron.pl/zamrozenie-pradu i na tauron.pl/ceny.
Szczegóły znajdziesz w dziale dokumenty. 

Prąd EKO z Serwisantem 24H PLUS

Zyskujesz Ty...

Gdy zepsuje Ci się pralka lub lodówka, nie musisz szukać serwisu i zastanawiać się, jak dostarczyć do niego uszkodzony sprzęt. Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum Alarmowego i zgłosisz awarię. Serwisant przyjedzie i postara się naprawić sprzęt na miejscu. Jeśli mu się to nie uda, sam zorganizuje transport urządzenia do serwisu, a po naprawie - do Twojego domu.

naprawa agd

Jakie urządzenia naprawiamy?

naprawa agd
AGD

np. pralki, lodówki,kuchenki
elektryczne i mikrofalowe

naprawa rtv
RTV

np. telewizory
odtwarzacze DVD, sprzęt Hi-Fi

naprawa pc
PC

np. komputery, laptopy,
monitory, tablety

Sprzęt naprawiamy bez względu na rodzaj i wiek. Pełny wykaz naprawianych urządzeń znajdziesz w Regulaminie usługi.

W ramach usługi Prąd EKO z Serwisantem PLUS dla Firmy otrzymujesz również pomoc:

Elektryka

naprawa wewnętrznej
instalacji elektrycznej

Szklarza

wstawianie szyb
w oknach

Ślusarza

naprawa zamka w drzwiach zewnętrznych

Hydraulika

w razie awarii wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej

... i środowisko

Zadbasz o środowisko

skorzystaj z e-faktur i przyczyń się do
zmniejszenia produkcji papieru

Masz energię ze źródeł odnawialnych***

potwierdzamy to specjalnym Certyfikatem
wystawianym przez niezależną organizację TÜV SÜD Polska

Nie generujesz elektrośmieci

z Serwisantem 24H naprawiasz,
a nie wyrzucasz zepsuty sprzęt.

Jak to działa?

ścieżka

1. Zauważasz awarię instalacji elektrycznej lub urządzenia elektrycznego

2. Zgłaszasz awarię w Centrum alarmowym: (22) 890 29 29

3. Fachowiec przyjeżdża i naprawia

Zamów usługę
w Moim TAURONIE!

Zamów

Dokumenty

Chcesz dowiedzieć się więcej o ofercie Prąd EKO z Serwisantem 24H PLUS

Ceny do 31.10.2023r.
Ceny do 30.11.2023r.
Cenniki i dokumenty

Cenniki ( r.)

Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty

Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert

Cenniki ( r.)

Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty

Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert

Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.

Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.

FAQ

Kiedy mogę skorzystać z pomocy specjalistów?

Zawsze kiedy w Twoim domu zdarzy się awaria, możesz liczyć na wsparcie naszych fachowców:

- elektryka – jeśli zepsuje się np. instalacja elektryczna.
- serwisanta – jeśli w domu zepsuje się sprzęt RTV, AGD, PC np. telewizor, lodówka czy laptop.

Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

PC:
- komputer stacjonarny wraz z monitorem
- tablet
- laptop
- notebook
- system operacyjny

RTV:
- urządzenia audio-video zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej
- telewizor
- odtwarzacz i nagrywarka DVD
- zestaw HiFi

AGD:
- pralka i pralka z suszarką
- zmywarka
- lodówka i zamrażarka
- kuchenka gazowo-elektryczna
- kuchenka mikrofalowa
- płyta indukcyjna
- wyciąg i okap
- piekarniki
- robot kuchenny
- ciśnieniowy ekspres do kawy

Dodatkowo:
Elektryk – zajmie się naprawą wewnętrznej instalacji elektrycznej
Szklarz – wstawi szyby w oknach
Ślusarz – wymieni zamki w drzwiach zewnętrznych
Hydraulik – zajmie się wewnętrzną instalacją wodną i kanalizacyjną.

W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

- dojazdu fachowca na miejsce awarii
- ekspertyzy
- użytych materiałów
- części zamiennych
- naprawy
- transportu urządzenia do i z serwisu

W domowym budżecie możesz zaoszczędzić łącznie do 3000zł, zgłaszając 6 domowych awarii do 500zł każda

Co jeśli koszt naprawy będzie wyższy niż 500zł?

Jeśli kwota naprawy będzie wyższa niż limit 500zł, masz dwie możliwości:

- wystarczy, że pokryjesz różnice między kwotą naprawy a limitem 500zł.
Przykład: łączny koszt naprawy wyniósł 550zł - wystarczy, że dopłacisz tylko 50zł.

- jeśli nie zdecydujesz się na dopłatę, zostanie Ci wypłacona kwota w wysokości limitu, pomniejszona o koszty dojazdu, przeprowadzonej ekspertyzy oraz transportu.

Od kiedy usługa wchodzi w życie?

Usługa świadczona jest od daty zawarcia umowy z Cennikiem Serwisant 24H.

Czym są odnawialne źródła energii (OZE)?

„Zielona energia” pochodzi z tzw. odnawialnych źródeł energii, tzn. źródeł, które nie obciążają środowiska naturalnego. Jest to energia elektryczna wytwarzana przez wiatraki, elektrownie wodne czy elektrownie fotowoltaiczne.

Jak otrzymam certyfikat?

Po zawarciu umowy sprzedaży prądu, w ciągu maksymalnie 90 dni, na podany adres mailowy otrzymasz Certyfikat potwierdzający nabycie energii ze źródeł odnawialnych. Będziesz mógł również pobrać Certyfikat bezpośrednio ze strony TÜV SÜD do podglądu na stronie internetowej: certyfikaty-tuv-sud.pl/certyfikaty/index.php

Czy jeśli kupię prąd EKO to energia, którą dostarczy mi TAURON będzie z Odnawialnych Źródeł Energii (OZE)?

TAURON, aby zrealizować swoje zobowiązanie względem Ciebie, na bieżąco kupuje na rynku tzw. Gwarancje Pochodzenia Energii, które stanowią potwierdzenie, że ilość zużytej przez Ciebie energii naprawdę została wyprodukowana z OZE i sprzedana. Nie ma jednak technicznej możliwości rozdzielenia w systemie dystrybucji energii, która pochodzi z OZE i energii pozyskiwanej z innych źródeł. Następnie, niezależna organizacja certyfikująca - TUV SUD Polska weryfikuje, czy ilość Gwarancji Pochodzenia Energii z OZE, które kupił TAURON, odpowiada ilości sprzedanej energii do wszystkich klientów, którzy korzystają z Prądu EKO.
Dzięki takiemu mechanizmowi rozliczeń, jako sprzedawcy energii, zapewniamy zbyt na energię z odnawialnych źródeł, a Ty zyskujesz gwarancję, że przyczyniasz się do rozwoju zielonej energii ze słońca, wiatru czy wody.

Jak otrzymam bonus na moje konto rozliczeniowe?

Wystarczy, że:

- Zamówisz ofertę na 36 miesięcy
Kliknij "Zamów", zaloguj lub zarejestruj się do Mojego TAURONA i wypełnij formularz zamówienia.

- Zarejestrujesz zakup w Moim TAURONIE
Na stronie głównej w Moim TAURONIE przejdź do zakładki Zwrot za prąd i zarejestruj zakup oferty. Pamiętaj aby w formularzu podać swoje dane kontaktowe, zaakceptować regulamin i udzielić wymaganych zgód marketingowych.

Twój bonus zostanie wypłacony na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE maksymalnie w ciągu 120 dni.