-
Każdy ma prawo zmienić sprzedawcę prądu lub gazu.
Jeśli to rozważasz, pamiętaj, aby: -
wybrać rzetelną firmę,
-
zapoznać się ze wszystkimi cenami oraz warunkami umowy.
-
Niestety wiele osób podpisuje umowy nie do końca je rozumiejąc. Wielu naszych Klientów wraca do nas po zmianie sprzedawcy, ponieważ u wybranego sprzedawcy:
-
rachunki wcale nie były niskie, jak się tego spodziewali,
-
ich nowy sprzedawca nie rozliczał ich tak często, jak sobie tego życzyli,
-
faktury i dokumenty nie były czytelne.
-
Zachęcamy- zastanów się przed podjęciem decyzji.
-
Zanim zdecydujesz się na zmianę sprzedawcy:
-
sprawdź ceny na swojej umowie i jej czas obowiązywania,
-
skontaktuj się z nami - zobaczymy, co można w Twojej sprawie zrobić.
-
Upewnij się, czy:
-
wybrałeś pewnego, rzetelnego sprzedawcę,
-
dokładnie sprawdziłeś ceny, długość trwania umowy, dodatkowe opłaty.
-
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości – skontaktuj się ze swoim sprzedawcą.
-
Jeśli cokolwiek w nowej umowie budzi Twój niepokój – sprawdź, czy i jak możesz zrezygnować z tej umowy:
-
na naszej stronie
-
skontaktuj się z nami – zobaczymy, co można w Twojej sprawie zrobić.
-
Jeśli wszystko jest w porządku, i nie wiesz co masz zrobić dalej – nie martw się. Na ogół sprzedawca prowadzi proces zmiany sprzedawcy prądu lub gazu w imieniu Klienta.
On kontaktuje się z dotychczasowym sprzedawcą (czyli nami) oraz z OSD i zgłasza wypowiedzenie Twojej umowy.
Powinien powiadomić Cię o wszystkim na bieżąco – np. o ustalonym terminie, w jakim zmienisz sprzedawcę energii.
My również Cię powiadomimy – gdy wpłynie do nas wypowiedzenie Twojej umowy, wyślemy do Ciebie pismo.
-
Każdy ma prawo się rozmyślić.
-
Teraz wszystko zależy od tego, kiedy i w jaki sposób zawarłeś umowę.
-
Sprawdź, czy masz prawo do odstąpienia umowy.
-
Jeśli nie masz prawa – skontaktuj się ze swoim sprzedawcą. Pamietaj, że:
-
niektórzy sprzedawcy w ogóle nie stosują kar za zerwanie umowy
-
niektórzy sprzedawcy nie stosują kar jeśli Klient zrezygnuje z umowy odpowiednio szybko (np. zanim ona wejdzie w życie).
-
Warto spróbować i zapytać swojego sprzedawcę.