Dostępne serwisy TAURON

Dostęp do serwisów internetowych (po zalogowaniu) i korzystanie z nich podlega odpowiednim przepisom oraz opisanym poniżej warunkom.

Właścicielem Platformy wspólnej rejestracji i logowania do serwisów Grupy TAURON jest:

TAURON Dystrybucja S.A.
ul. Jasnogórska 11,
31-358 Kraków
NIP: 611-020-28-60


Obsługę Platformy świadczy:

TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o.
ul. Sudecka 95-97,
53-128 Wrocław
NIP: 899-260-47-50

  • eBOK- elektroniczne Biuro Obsługi dla Klientów TAURON. Oferuje dostęp do dokumentów, informacje o rachunkach i płatnościach, wygodne załatwianie formalności.

    Korzyści

    • Wygodna obsługa,

    • Dostępność informacji 24/7,

    • Bieżąca kontrola rachunków,

    • Swoboda kontaktu

     

    Jak skorzystać?

    • Wejdź na stronę ebok.tauron.pl

    • Przed pierwszym skorzystaniem z serwisu zarejestruj się do niego, korzystając z linku pod oknem logowania

    • Gdy raz już się zarejestrujesz, ilekroć zechcesz odwiedzić TAURON e-Licznik wystarczy, że zalogujesz się w oknie logowania wykorzystując ustawione dane

  • Celem serwisu jest zapewnienie dostępu do wizualizacji zużycia energii elektrycznej. System dostępny dla mieszkańców miejscowości: Boguszyce, Ciochowice, Dąbrówka, Dzierżno, Ligota Toszecka, Kotulin, Niekarmia, Paczyna, Paczynka, Pawłowice, Pisarzowice, Płużniczka, Płużniczka, Pniów, Pyskowice, Sarnów i Toszek, u których zainstalowano licznik do zdalnego odczytu.

    Korzyści

    • Kontrolujesz swoje zużycie energii w trybie dziennym, miesięcznym i rocznym (od momentu zamontowania inteligentnego licznika)

    • Sprawdzasz stan licznika energii

    • Porównujesz zużycie w różnych okresach

    • Porównujesz swoje zużycie do średniej statystycznej

    • Ustawiasz cele i alerty e-mailowe

    Jak skorzystać?

    • Wejdź na stronę elicznik.tauron-dystrybucja.pl

    • Przed pierwszym skorzystaniem z serwisu zarejestruj się do niego, korzystając z linku pod oknem logowania

    • Gdy raz już się zarejestrujesz, ilekroć zechcesz odwiedzić TAURON e-Licznik wystarczy, że zalogujesz się w oknie logowania, wykorzystując ustawione dane

  • System do zgłaszanie usterek. System dostępny jest dla urzędów i organizacji, które mają podpisaną aktualną umowę na eksploatację oświetlenia ulicznego z TAURON Dystrybucja.

    Korzyści

    • Otrzymujesz możliwość dokonania szybkiego zgłoszenia usterek oraz awarii oświetlenia ulicznego

    • Wykonanie zgłoszenia przez serwis pozwala na wyeliminowanie kosztów rozmów telefonicznych z konsultantami telefonicznej obsługi klienta

    • Masz możliwość monitorowania statusu realizacji zgłoszonej usterki

    • Możesz generować raporty dotyczące czasów realizacji zgłoszeń, ilości zgłoszeń itp.

    • Na bieżąco monitorujesz usterki będące w trakcie realizacji

    Jak skorzystać?

    1. Wejdź na stronę oswietlenie.tauron-dystrybucja.pl

    2. Przed pierwszym skorzystaniem z serwisu zarejestruj się do niego, korzystając z linku pod oknem logowania

    3. Poczekaj na maila z informacją o aktywacji konta

    4. Po rejestracji i aktywacji konta możesz rozpocząć korzystanie z systemu

  • ePrzyłącza – serwis przeznaczony dla Klientów, którzy uczestniczą w procesie budowy przyłącza lub wystąpili z wnioskiem o: budowę nowego przyłącza, wzrost mocy przyłączeniowej , rozdział instalacji, zmianę układu zasilania, budowę zasilania tymczasowego. Umożliwia monitoring poszczególnych etapów budowy przyłącza oraz pozyskanie niezbędnych informacji dotyczących wykonywanych czynności.

    Korzyści

    • Proste zarządzanie procesem przyłączeniowym.

    • Możliwość śledzenia poszczególnych etapów budowy przyłącza.

    • Uzyskanie bezpośredniego kontaktu do projektanta i wykonawcy przyłącza.

    • Uzyskanie niezbędnych informacji o wykonywanych czynnościach w procesie przyłączenia.

    Jak skorzystać?

    1. Wejdź na stronę eprzylacza.tauron-dystrybucja.pl

    2. Przed pierwszym skorzystaniem z serwisu zarejestruj się do niego, korzystając z linku pod oknem logowania

    3. Do prawidłowej rejestracji będzie Ci potrzebny numer sprawy, który znajduje się w przesłanych do Ciebie dokumentach (warunki przyłączenia, umowa o przyłączenie, pismo przewodnie) oraz numer PESEL - dla Klientów indywidualnych , numer NIP – dla firm.

    4. Poczekaj na maila z informacją o aktywacji konta

    5. Po rejestracji i aktywacji konta możesz rozpocząć korzystanie z systemu