Bo w zarządzaniu firmą
liczy się wygoda!

Zyskaj ją z serwisem Mój TAURON

  • • wszystkie faktury od TAURONA w jednym miejscu
  • • szybkie i bezpieczne płatności
  • • wygodna e-faktura

Zobacz, co zyskujesz z kontem
w serwisie Mój TAURON!

  • Wszystko pod kontrolą

    Faktury za prąd i gaz oraz umowy z
    TAURONEM masz w jednym miejscu,
    zawsze w idealnym porządku.

  • Na wyciągnięcie ręki

    Dostęp do dokumentów z każdego
    miejsca, o każdej porze

  • Szybkie płatności

    Możesz opłacać rachunki za pomocą
    bezpiecznych płatności online.

  • Wygodny odczyt licznika

    Podawanie stanu licznika nigdy nie
    było tak proste.

  • Zawsze w kontakcie

    Formularze i wnioski do załatwienia
    ważnych spraw zawsze pod ręką.

  • Elastyczność

    Masz łatwy dostęp do edycji swoich
    danych czy zmiany sposobu rozliczania.

  • Zarządzaj firmą z Moim TAURONEM

    Sprawy dotyczące energii i gazu
    załatwiaj prosto, wygodnie
    i bezpiecznie

Korzystaj z serwisu obsługowego Mój TAURON, a codzienne zarządzanie firmowymi dokumentami dotyczącymi prądu i gazu będzie proste, wygodne i bezpieczne.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak płacić?

    Na stronie głównej oraz w zakładce Faktury i płatności > Faktury zobaczysz pełną listę swoich faktur do zapłaty


    Zaznacz wszystkie faktury, które chcesz opłacić


    I skorzystaj w przycisku Zapłać


    Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej Blue Media. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.

  • Jak zacząć korzystać z e-faktury?

    Skorzystaj z opcji Przejdź na e-fakturę, widocznej przy Twoich podstawowych danych na głównym ekranie konta.


    Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę - wypełnij do kliknij Wyślij. Formularz możesz możesz znaleźć także poprzez menu, klikając Umowa i dane > Załatw online. Znajdziesz tam Dodanie opcji e-faktura.


    Usługa jest aktywowana natychmiastowo, a w przypadku umowy na gaz lub dla prosumenta - następnego dnia. Możesz dodatkowo aktywować powiadomienia o wystawionej fakturze.

  • Jak podać odczyt licznika?

    Link do podawania odczytu licznika znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Dodatkowo, podczas trwania okresu podawania odczytów w każdym miesiącu animuje się, aby przypomnieć Ci o konieczności podania swojego odczytu.


    Przejdziesz do formularza Odczyt licznika – wypełnij go i wyślij.

  • Jak sprawdzić numer kont do wpłat?

    Wejdź w zakładkę Faktury i Płatności > Numery kont do wpłat


    Tam znajdziesz wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu

  • Mam też gaz od TAURONA

    Każdą umowę zawartą z TAURON, oprócz umów dystrybucyjnych, znajdziesz w serwisie Mój TAURON.
    Poszczególne umowy rozróżniają etykiety z ikonkami:

  • Gdzie mogę dokonać zmiany w umowie lub ustawień konta?

    Wszystkie swoje dane znajdziesz w zakładce Umowa i dane, tam też możesz przejść do zmiany danych. Część zmian wykonasz bezpośrednio na koncie Mój TAURON, a część po przekierowaniu w poprzedniej wersji systemu Mój TAURON (w fazie przejściowej niektóre funkcje dostępne są tylko w jednym serwisów).


    Innych zmian w umowie (jak np. zmiana danych, zmiana sposobu rozliczania, zwrot nadpłaty) dokonasz za pomocą naszych formularzy, które znajdziesz w zakładce Umowa i dane > Załatw online