![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/top-smaller.png)
Rejestracja
Logowanie
W Moim TAURONIE najLEPIEJ
Wszystkie nowości w zasięgu ręki!
Załóż konto w serwisie Mój TAURON
Łatwo opłacaj rachunki
Załatwiaj sprawy przez Internet
Otrzymuj ekstra bonusy
Numer płatnika/adresata możesz znaleźć na swojej fakturze za prąd. Przygotuj numer płatnika/adresata
Zarejestruj sięDowiedz się więcej
o Moim
TAURONIE
Jak założyć konto w Moim TAURONIE?
Co zyskujesz z serwisem obsługowym Mój TAURON
Dostęp do wszystkich danych i dokumentów w jednym miejscu
Możesz edytować swoje dane kontaktowe, zmieniać sposób rozliczania oraz masz szybki dostęp do formularzy i wniosków.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/p_icon_1.png)
Opłacasz rachunki za prąd łatwo, bezpiecznie i tak jak Ci wygodnie – osobno lub zbiorczo.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/p_icon_2.png)
kiedy chcesz
Odczyt licznika możesz podać w dowolnym, wygodnym dla Ciebie momencie.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/p_icon_3.png)
Masz stały i aktualny podgląd swoich faktur, dokumentów oraz dokonanych płatności.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/p_icon_4.png)
Gdziekolwiek jesteś - korzystasz łatwo i bezpiecznie, również na urządzeniach mobilnych.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/p_icon_5.png)
Szybko sprawdzisz stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur.
Powiadomienia SMS
Masz możliwość uruchomienia powiadomień SMS, które przypomną Ci o zbliżającym się terminie płatności.
Dlaczego jeszcze warto korzystać z Mojego TAURONA
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/worth_1.png)
Specjalna oferta
Otrzymujesz personalizowaną ofertę naszych produktów i usług. Znajdź produkt dopasowany do Twoich potrzeb!
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/worth_2.png)
Przepisanie licznika online
Złożysz protokół zdawczo-odbiorczy i przepiszesz licznik prądu wygodnie, bez wychodzenia z domu.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/worth_3.png)
Szybki kontakt
Kontaktujesz się z nami szybko i wygodnie za pomocą formularza! Masz dostęp do historii korespondencji.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/left_semicircle.png)
Możesz też skorzystać
z aplikacji mobilnej Mój TAURON
Najczęściej zadawane pytania - serwis obsługowy
Jak mogę opłacić rachunek?
Na stronie Formy płatności znajdziesz informację o dostępnych sposobach płatności. Pamiętaj, że najwygodniejszy sposób to płacenie rachunków w serwisie Mój TAURON. Jak to zrobić?
Po zalogowaniu do serwisu Mój TAURON znajdziesz swoje faktury do zapłaty. Znajdziesz je także w zakładce Faktury i płatności/Faktury bieżące.
![Po prawej widnieje przykładowe saldo na koncie Mój TAURON, po lewej dane klienta, poniżej widnieje faktura i nota odsetkowa, na samym dole widnieje suma tych składowych](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_1_image_1.png)
Zaznacz te faktury, które chcesz zapłacić
![Po prawej stronie widnieje przycisk zapłać, po lewej widać pole do zaznaczenia](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_1_image_2.png)
Kliknij przycisk Zapłać
![Na zdjęciu widnieje suma do zapłaty, wraz z zaznaczonych przyciskiem zapłać](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_1_image_3.png)
Przekierujemy Cię do bramki płatniczej Blue Media. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.
Jak zacząć korzystać z e-faktury?
Najszybciej aktywujesz e-fakturę w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się na swoje konto Mój TAURON i wybierz opcję Przejdź na e-fakturę, widoczną przy Twoich podstawowych danych na głównym ekranie konta.
![Widoczna jest przykładowa umowa klienta, wraz z danymi klienta, wybranym cennikiem, usługą, taryfą, typem faktury, zaznaczony przycisk 'przejdź na e-fakturę'](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_2_image_1.png)
Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę. Formularz jest także dostępny w menu głównym w zakładce Załatw online.
Jak podać odczyt licznika?
Najszybciej i najwygodniej zrobisz to w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się do serwisu Mój TAURON.
Link do podawania odczytu licznika znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
![Zaznaczony kafel 'Podaj odczyt'](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_3_image_1.png)
Przejdziesz do formularza Odczyt licznika - wypełnij go i wyślij.
Nie chcesz się logować? Skorzystaj z dedykowanego formularza online.
Jeśli wolisz, podaj odczyt w aplikacji mobilnej Mój TAURON. Dowiedz się więcej o naszej aplikacji i pobierz ją ze sklepów.
Możesz także zadzwonić do nas:
32 606 0 606 (pn.-pt., 7:00 - 20:00, koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora)
Jaki jest numer rachunku bankowego i co należy wpisać w tytule przelewu?
Numer znajdziesz na każdej fakturze za prąd. Możesz go również sprawdzić na swoim koncie Mój TAURON.
Wejdź w zakładkę Faktury i płatności - faktury bieżące. Rozwiń informacje przy wybranej umowie a następnie kliknij opcję Numery kont do wpłat.
Tam znajdziesz wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu.
![Widoczne są dane do wykonania przelewu, z podziałem na płatności za fakturę oraz poniżej - płatności za odsetki](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_4_image_1.png)
W tytule przelewu podaj swój numer płatnika/adresata. Znajdziesz go na rachunku za prąd. Pamiętaj, że każde mieszkanie lub dom ma przypisane konto bankowe. Wpłacasz na nie należności za prąd oraz usługi dystrybucyjne.
Mój TAURON | Gdzie mogę zmienić swoje dane?
Wszystkie swoje dane znajdziesz w zakładce Umowa i dane, tam też możesz przejść do zmiany danych.
![Widoczna jest zakładka 'Umowa i dane', wraz z wypisanymi danymi klienta, wybraną usługą oraz przyciskami do edycji danych](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/faq/faq_5_image_1.png)
Inne zmiany w umowie (jak np. zmiana danych, zmiana sposobu rozliczania, zwrot nadpłaty) możesz zlecić poprzez nasze formularze dostępne w menu głównym w zakładce Załatw online.
![](/-/media/Additional/smart/img/my_tauron/scroll_to_top.png)