Chcę wrócić do TAURONA

Masz umowę z innym sprzedawcą i chcesz wrócić do TAURONA?
  • Cenisz sobie swój czas? Zawrzyj z nami umowę bez wychodzenia z domu.

    Zajmie Ci to kilka minut.

    Jak to zrobić?

    1. Dopasuj ofertę do siebie. 
    2. Podaj swoje dane do umowy.
    3. Przekażemy Ci plik z pełnomocnictwem – wydrukuj je, podpisz i zeskanuj (lub zrób zdjęcie).
    4. Przekaż nam podpisany dokument.

      Przejdź do oferty

    Dzięki temu pełnomocnictwu przeprowadzimy zmianę sprzedawcy prądu za Ciebie.

  • 1. Pobierz wniosek

     
    • Jeśli chcesz mieć prąd i gaz w TAURONIE:
      • Zadzwoń na naszą infolinię:
        555 444 555
        (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora) lub
      • Odwiedź nasz POK

    2. Wypełnij i podpisz

    Zanim wypełnisz wniosek zapoznaj się z naszą ofertą.

    To proste! Wniosek wypełnisz w przeciągu 5 minut.

    Aby wypełnić wniosek przygotuj swoją aktualną fakturę za usługi dystrybucji i/lub sprzedaży energii

    Pamiętaj! Podpisz się we wszystkich wymaganych miejscach.

    3. Wyślij 

    Wypełniony i podpisany wniosek wyślij na adres:

    Tauron Obsługa Klienta sp. z o.o.
    ul. Lwowska 23
    40-389 Katowice

    Co dalej?
    Przygotujemy i wyślemy do Ciebie umowę. Zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu. Wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie.

  • 1. Zadzwoń do nas

    • Przygotuj potrzebne dane:

    - informację o dacie obowiązywania umowy u obecnego sprzedawcy. Tę datę znajdziesz na swojej umowie i/lub cenniku. Możesz również zapytać o tę datę na infolinii obecnego sprzedawcy;

    - aktualną fakturę za usługę dystrybucji i/lub sprzedaż prądu. Nasz konsultant zapyta Cię o kilka danych z faktury.

    • Zadzwoń do nas na numer 555 444 555.

    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora

    2. Zamów kontakt

    Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy do Ciebie.

    Umowę wyślemy do Ciebie kurierem.

    Zamów kontakt
  • 1. Znajdź najbliższy POK

    Jeśli wolisz zawrzeć umowę na miejscu – przyjdź do naszego punktu obsługi klienta. Nasz pracownik pomoże Ci zmienić sprzedawcę prądu.

    Znajdź najbliższy POK

    2. Przyjdź do POK i podpisz umowę

    Zabierz ze sobą:

    • informację o dacie obowiązywania umowy u obecnego sprzedawcy. Tę datę znajdziesz na swojej umowie i/lub cenniku. Możesz również zapytać o tę datę na infolinii obecnego sprzedawcy;

    aktualną fakturę za usługę dystrybucji i/lub sprzedaż prądu. Nasz pracownik zapyta Cię o kilka danych z faktury.

  • Czy te informacje były pomocne?