-
Cenisz sobie swój czas? Zawrzyj z nami umowę bez wychodzenia z domu.
Zajmie Ci to kilka minut.
Jak to zrobić?
- Dopasuj ofertę do siebie.
- Podaj swoje dane do umowy.
- Przekażemy Ci plik z pełnomocnictwem – wydrukuj je, podpisz i zeskanuj (lub zrób zdjęcie).
- Przekaż nam podpisany dokument.
Przejdź do oferty
Dzięki temu pełnomocnictwu przeprowadzimy zmianę sprzedawcy prądu za Ciebie.
-
1. Pobierz wniosek
-
Jeśli chcesz mieć prąd i gaz w TAURONIE:
-
Zadzwoń na naszą infolinię:
555 444 555
(Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora) lub - Odwiedź nasz POK
-
Zadzwoń na naszą infolinię:
2. Wypełnij i podpisz
Zanim wypełnisz wniosek zapoznaj się z naszą ofertą.
To proste! Wniosek wypełnisz w przeciągu 5 minut.
Aby wypełnić wniosek przygotuj swoją aktualną fakturę za usługi dystrybucji i/lub sprzedaży energii.
Pamiętaj! Podpisz się we wszystkich wymaganych miejscach.
3. Wyślij
Wypełniony i podpisany wniosek wyślij na adres:
Tauron Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice
Co dalej?
Przygotujemy i wyślemy do Ciebie umowę. Zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu. Wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie. -
Jeśli chcesz mieć prąd i gaz w TAURONIE:
-
1. Zadzwoń do nas
• Przygotuj potrzebne dane:
- informację o dacie obowiązywania umowy u obecnego sprzedawcy. Tę datę znajdziesz na swojej umowie i/lub cenniku. Możesz również zapytać o tę datę na infolinii obecnego sprzedawcy;
- aktualną fakturę za usługę dystrybucji i/lub sprzedaż prądu. Nasz konsultant zapyta Cię o kilka danych z faktury.• Zadzwoń do nas na numer 555 444 555.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora
2. Zamów kontakt
Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy do Ciebie.
Zamów kontakt
Umowę wyślemy do Ciebie kurierem. -
1. Znajdź najbliższy POK
Jeśli wolisz zawrzeć umowę na miejscu – przyjdź do naszego punktu obsługi klienta. Nasz pracownik pomoże Ci zmienić sprzedawcę prądu.
2. Przyjdź do POK i podpisz umowę
Zabierz ze sobą:
• informację o dacie obowiązywania umowy u obecnego sprzedawcy. Tę datę znajdziesz na swojej umowie i/lub cenniku. Możesz również zapytać o tę datę na infolinii obecnego sprzedawcy;
• aktualną fakturę za usługę dystrybucji i/lub sprzedaż prądu. Nasz pracownik zapyta Cię o kilka danych z faktury.