Nagłe zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek może zdarzyć się każdemu.
Zdrowie 24H przygotuje Cię na taką sytuację.
Wrócisz do zdrowia dzięki profesjonalnej i bezpłatnej opiece medycznej.
Szybki i łatwy dostęp do lekarzy specjalistów
Na wizytę poczekasz maksymalnie 5 dni roboczych.
Porada lekarska bez wychodzenia z domu
Do 2 godzin od zgłoszenia możesz skonsultować się z internistą - wystarczy telefon lub komputer z dostępem do Internetu.
Masz dostęp do tego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Bez limitu wiekowego i ankiety medycznej
Brak górnego limitu wiekowego.
Natychmiast poznasz decyzję.
2000 placówek w całym kraju
Do 11400 zł na leczenie, badania i opiekę medyczną - dotyczy umowy 3-letniej
Usługa Zdrowie 24H za darmo do końca roku i niższa cena za prąd*
Zamów już dziś i zyskaj usługę Zdrowie 24H do końca roku za 0 zł!
Jeśli zamówisz poprzez serwis obsługowy Mój TAURON, otrzymasz dodatkowo 100 zł na swoim koncie rozliczeniowym.
Udziel nam zgód marketingowych i zaktualizuj dane osobowe, a Twoja cena energii elektrycznej netto będzie niższa o nie mniej niż 5% w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż lub Twoja stawka zmienna ceny elektrycznej netto będzie niższa o nie mniej niż 5% w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE. Rabat będzie obowiązywać w okresie obowiązywania cennika - bez względu na zmianę cen w taryfie.
Jeśli nie udzielisz zgód albo gdy je cofniesz - otrzymasz rabat nie mniejszy niż 0,2% od ww. cen energii elektrycznej netto wynikającej z taryfy TAURON Sprzedaż lub od ww. stawki zmiennej ceny energii elektrycznej netto wynikającej z taryfy TAURON Sprzedaż GZE. Szczegółowe informacje znajdziesz w dziale dokumenty.
*w przypadku Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. W przypadku Tauron Sprzedaż GZE sp. z o.o. bonus o równowartości trzech stawek stałych.
Zamów już dziś i zyskaj usługę Zdrowie 24H do końca roku za 0 zł!
Jeśli zamówisz poprzez serwis obsługowy Mój TAURON, otrzymasz dodatkowo 100 zł na swoim koncie rozliczeniowym.
Udziel nam zgód marketingowych i zaktualizuj dane osobowe, a Twoja cena energii elektrycznej netto będzie niższa o nie mniej niż 5% w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż lub Twoja stawka zmienna ceny elektrycznej netto będzie niższa o nie mniej niż 5% w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE. Rabat będzie obowiązywać w okresie obowiązywania cennika - bez względu na zmianę cen w taryfie.
Jeśli nie udzielisz zgód albo gdy je cofniesz - otrzymasz rabat nie mniejszy niż 0,2% od ww. cen energii elektrycznej netto wynikającej z taryfy TAURON Sprzedaż lub od ww. stawki zmiennej ceny energii elektrycznej netto wynikającej z taryfy TAURON Sprzedaż GZE. Szczegółowe informacje znajdziesz w dziale dokumenty.
*w przypadku Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. W przypadku Tauron Sprzedaż GZE sp. z o.o. bonus o równowartości trzech stawek stałych.
Jak otrzymać zwrot za prąd?
Kliknij "Przejdź do zamówienia" i wypełnij formularz
Zarejestruj zakup w Moim TAURONIE
Zaktualizuj swoje dane kontaktowe i udziel wymaganych zgód marketingowych
Zwrot za prąd zostanie wypłacony na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE
Najczęściej zadawane pytania
-
Z usługi skorzystasz, dzwoniąc do Centrum Pomocy pod numer 22 890 29 29. Centrum jest czynne 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (również w dni ustawowo wolne od pracy). Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.
-
Jeżeli zachorujesz lub zdarzy Ci się nieszczęśliwy wypadek, zadbamy o zorganizowanie oraz pokrycie kosztów m. in.:
• dojazdu lekarza lub pielęgniarki,
• organizacji wizyty u lekarza specjalisty w wybranej placówce medycznej,
• zabiegów rehabilitacyjnych,
• opieki pielęgniarskiej,
• diagnostyki obrazowej,
• badań laboratoryjnych. -
Limit wynosi:
• do 11400 zł - na usługi medyczne w czasie trwania umowy 3-letniej - nie więcej jednak niż 3800 zł w każdym roku trwania umowy,
• do 3000 zł - na usługi elektryka na cały okres trwania umowy. -
Na wizytę czekasz maksymalnie 5 dni roboczych.
-
Nie musisz wykonywać badań wstępnych. Nie obowiązuje górny limit wiekowy.
-
Elektryk naprawi wewnętrzną instalację elektryczną w Twoim domu (np. gniazdek czy przewodów). Dokładny zakres napraw znajdziesz w regulaminie.
-
Awarie zgłaszasz telefonicznie 22 890 29 29. Centrum Pomocy jest dla Ciebie dostępne przez 7 dni w tygodniu - również w dni ustawowo wolne od pracy. Połączenie jest płatne wg stawek operatora.
-
Elektryk przyjedzie do Ciebie w ciągu 4 godzin od zgłoszenia.