Zobacz, jak wznowić dostarczanie energii elektrycznej
-
1
Opłać faktury
Zarówno te zaległe, jak i bieżące rachunki za prąd.
-
2
Daj nam znać
Jeżeli chcesz przyspieszyć sprawę, daj nam znać, że faktury masz już opłacone.
-
3
Poczekaj na podłączenie
Zrobimy to niezwłocznie, zgodnie z obowiązującą nas umową oraz przepisami prawa.
Wznowienie dostarczania energii krok po kroku
Wznowienie dostarczania energii krok po kroku
-
Ureguluj wszystkie zaległe i bieżące należności za prąd.
Pamiętaj, że im szybciej opłacisz należności, tym szybciej będziemy mogli zająć się Twoją sprawą.Podpowiedź dla Ciebie
Najwygodniej i najszybciej opłacisz swoje rachunki w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się na swoje konto lub zarejestruj się, aby mieć płatności pod kontrolą.
-
Jeżeli masz już uregulowane płatności, prosimy poinformuj nas o tym. Będziemy mogli szybciej zareagować.
telefonicznie32 606 0 606
Zanim zadzwonisz, przygotuj numer płatnika oraz numer PESEL.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00 (koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora).elektronicznieZaloguj się na swoje konto w serwisie Mój TAURON i wyślij nam potwierdzenie przelewu.
Serwis obsługowy Mój TAURON dostępny jest 24h/7.osobiściePrzyjdź do nas osobiście. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód wpłaty.
Adresy i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta znajdziesz tutaj.
-
Zgodnie z art. 6b ust. 5 prawa energetycznego dostawca powinien wznowić dostarczanie prądu, gazu lub ciepła wstrzymanego z powodów wymienionych w art. 6b ust. 1, 2 i 4 prawa energetycznego, jak tylko ustaną przyczyny wstrzymania ich dostarczania.
Koszt ponownego podłączenia
Za wznowienie dostarczania prądu, po wstrzymaniu jego dostaw z przyczyn, o których mowa w art. 6b ust. 1, 2 i 4 ustawy prawo energetyczne, z zastrzeżeniem postanowień art. 6c tej ustawy, Operator Systemu Dystrybucyjnego pobiera opłatę zgodnie z Taryfą Dystrybucyjną.
Podpowiedź dla Ciebie
Prosimy, przygotuj wcześniej obiekt lub lokal i wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne, które mogą spowodować zagrożenie dla osób lub mienia.
Warto wiedzieć
Należności w ratach
Jeżeli masz kłopoty z terminowym opłaceniem rachunku, możesz poprosić o rozłożenie należności na raty. Raz na pół roku możesz wystąpić z prośbą o przyznanie rat.
Wpłata po terminie
Jeżeli wpłacasz należność po upływie terminu płatności, prosimy Cię, poinformuj nas o tym. Jeżeli nie będzie za późno, pozwoli to ustrzec Cię przed odłączeniem Ci prądu.
Inny sprzedawca prądu
Jeżeli Twoim sprzedawcą prądu jest inna firma niż TAURON, a odłączenie prądu nastąpiło ze względu na zaległości w płaceniu rachunków za sprzedaż energii, musisz skontaktować się ze swoim sprzedawcą prądu.