Do 2 lat bez podwyżek cen prądu
Nawet do 3000 zł oszczędności
Szybka pomoc elektryka
Elektryk 24H
Jak to działa?
22 890 29 29
do 4 h od zgłoszenia
Ceny sprzedażowe
Szczegóły
10,50 zł/m-c
10,50 zł/m-c
Oferta ważna od 1.09.2018 r. do 30.09.2018 r. Stałe ceny sprzedaży energii oraz stawka stała lub opłata handlowa obowiązują do 31.08.2020 r.
Jak zamówić przez internet?
Masz umowę z TAURON?
Przygotuj informacje:
- Adres miejsca, do którego ma być dostarczona energia
- PESEL
- Nr płatnika z faktury za prąd
Umowę otrzymasz drogą pocztową
Korzystasz z Prądu z Elektrykiem 24H
Chcesz skorzystać z tej oferty, ale nie korzystasz jeszcze z usług TAURONA? Nic straconego - wypełnij samodzielnie umowę, lub zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku.
Wypełnij formularz
Porównaj ceny sprzedażowe, wybierz produkty do porównania
Wpisz nazwę miejscowości lub kod pocztowy, aby zobaczyć dokumenty dla tej oferty
Jak otrzymać zwrot za prąd?
Po sfinalizowaniu zakupu wejdź na stronę
www.tauron.pl/zwrotzaprad
Kliknij w "Zarejestruj zakup"
i wypełnij formularz, na podstawie którego będziemy mogli wypłacić Ci zwrot za prąd
Zwrot zostanie wypłacony na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE
Najczęściej zadawane pytania
-
Z oferty mogą skorzystać zarówno obecni klienci TAURONA jak i osoby, które są klientami innych sprzedawców energii elektrycznej.
Oferta dostępna jest również dla Prosumentów. W przypadku chęci skorzystania z oferty zapraszamy do kontaktu poprzez infolinię sprzedażową 555 444 555 lub w Punktach Obsługi Klienta. -
Telefonicznie na numer Centrum Alarmowego (22) 890 29 29. Centrum Alarmowe czynne jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (również w dni ustawowo wolne od pracy). Koszt połączenia z ww. nr telefonu jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z taryfą operatora.
-
Koszt usługi w przypadku skorzystania z cennika 2-letniego wynosi 10,50 zł brutto miesięcznie. W przypadku awarii gwarantujemy pokrycie kosztów dojazdu, naprawy oraz części zamiennych, jeśli koszt pojedynczej naprawy nie przekroczy 500 zł brutto. Klient może zgłosić maksymalnie 6 awarii w okresie trwania Cennika, za łączną kwotę 3000 zł brutto tytułem napraw.
-
Awarie wyłączone z zakresu usług znajdziesz w Regulaminie Usługi, który dostarczyliśmy do Ciebie wraz z Umową.