Dla domu Oferta Prąd Wróć do TAURONA

Wróć do TAURONA

Zapoznaj się z ofertami i zostań ponownie naszym klientem.

Wróć do nas

Zmień sprzedawcę prądu bez wychodzenia z domu

Masz innego sprzedawcę prądu?

Masz mieszkanie lub dom od osoby, która wcześniej zmieniła sprzedawcę prądu
i chcesz skorzystać z oferty TAURONA?

Wybierz ofertę, która Cię interesuje

W przypadku ofert zawierających usługę dodatkową za tę usługę pobierana jest opłata handlowa określona w Cenniku.
Z cennikiem możesz zapoznać się w szczegółach każdej oferty.

1 lokalizacja

Wpisz nazwę miejscowości lub kod pocztowy, aby zobaczyć oferty dla Twojej lokalizacji

2 personalizacja

Wybierz EKO ofertę od TAURONA i wspieraj rozwój OZE:

Wybieram prąd EKO
Wybieram prąd tradycyjny

Jeśli wybierzesz ofertę z prądem EKO, zyskujesz:

100 zł w prezencie na Twoje konto rozliczeniowe 1
20 zł za aktywację e-faktury w Moim TAURONIE 2

Przy wyborze oferty z prądem standardowym zyskujesz

100 zł w prezencie na Twoje konto rozliczeniowe 1
20 zł za aktywację e-faktury w Moim TAURONIE 2

Zapoznaj się z ofertami i wybierz tę, dopasowaną do Twoich potrzeb.

Za usługę dodatkową pobieramy opłatę handlową, którą podajemy w Cenniku.​ Z Cennikiem możesz zapoznać się w zakładce – Zobacz ceny

Zobacz ceny
Zobacz cenniki

Jesteś zainteresowany wyborem Taryfy sprzedawcy?

Taryfa sprzedawcy

Zadzwoń na infolinię pod numer 555 444 555 lub przyjdź do naszego punktu obsługi klienta.

Jak zmienić sprzedawcę prądu

01 Wybierz ofertę od TAURONA
SPRAWDŹ OFERTY
02 Złóż wniosek
Podaj nam dane do umowy.
03 Przekażemy Ci plik z pełnomocnictwem
Wydrukuj go, podpisz i zeskanuj lub zrób zdjęcie.
04 Do wniosku dołącz podpisany plik
Dzięki temu pełnomocnictwu przeprowadzimy zmienę sprzedawcy prądu za Ciebie.
Gotowe!
Wypełniasz wniosek w kilka minut!

Nie chcesz wypełnić wniosku online? Możesz również umówić się do najbliższego punktu obsługi klienta lub pobrać, wypełnić i wysłać wniosek pocztą. Prostą instrukcję znajdziesz tutaj.

01 Pobierz, wypełnij i podpisz protokół
Zajmie Ci to mnie niż 5 minut. Pamiętaj! Podpisz się we wszystkich wymaganych miejscach.
POBIERZ PROTOKÓŁ
02 Wypełniony i podpisany protokół prześlij do nas
Wyślij na adres:
Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice
03 Co dalej?
Przygotujemy i wyślemy do Ciebie umowę. Zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu. Wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie.
Pamiętaj, że zdający lokal musi samodzielnie uregulować sprawy związane z rozwiązaniem swojej umowy u dotychczasowego sprzedawcy.

Nie chcesz wypełnić wniosku korespondencyjnie? Możesz również udać się do najbliższego
Punku Obsługi Klienta. Sprawdź inne możliwości tutaj.

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania

W jakiej sytuacji mogę złożyć wniosek o zmianę sprzedawcy energii elektrycznej?
Rozwiń
Zwiń
Wniosek o zmianę energii możesz złożyć jeżeli:
- zmieniłeś sprzedawcę energii elektrycznej i chcesz wrócić do Taurona
- przejąłeś lokal po poprzednim właścicielu, który zmienił sprzedawcę, a Ty chcesz wrócić do TAURONA
Co muszę przygotować do wypełnienia wniosku?
Rozwiń
Zwiń
Jeśli:
- zmieniłeś sprzedawcę energii elektrycznej i chcesz wrócić do TAURONA: przygotuj informacje na temat swojego obecnego sprzedawcy prądu oraz taryfy
- przejąłeś lokal po poprzednim właścicielu, który zmienił sprzedawcę, a Ty chcesz wrócić do TAURONA: przygotuj wypełniony i podpisany protokół. Dokumenty możesz pobrać tutaj.
Co jeśli poprzedni właściciel umowy miał na niej zadłużenie?
Rozwiń
Zwiń
Zadłużenie poprzedniego właściciela umowy nie ma nic wspólnego z Tobą. Nie "przejmujesz" jego długów. Są wyjątki związane z sytuacją prawną, które mogą wpłynąć na przejęcie przez Ciebie długu drugiej osoby, np. dziedziczenie długów od spadkodawcy.

1 Kwota bonusu zwracana jest na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE. Aby otrzymać zwrot za Prąd - należy wybrać cennik 3 letni, zawrzeć umowę i zarejestrować zakup w Programie Klienckim. Szczegóły promocji dostępne w regulaminie.

2 Bonus mogą otrzymać tylko klienci, którzy w czasie obowiązywania Regulaminu Programu Klienckiego – Bonus za e-Fakturę uruchomili i mają aktywną usługę e-faktury za prąd. Bonus na określony Punkt poboru można otrzymać tylko raz w czasie trwania Programu. Więcej szczegółów w regulaminie Programu Klienckiego.

3 W okresie, kiedy obowiązuje Cię cennik, dajemy Ci rabat:
- nie mniejszy niż 10% - jeśli udzielisz nam zgód marketingowych, podasz swoje dane kontaktowe i wybierzesz e-fakturę,
- nie mniejszy niż 0,2% - jeśli nie udzielisz nam zgód marketingowych, nie podasz swoich danych kontaktowych, wycofasz je allbo zrezygnujesz z e-faktury.

Ważna informacja

Rabat gwarantuje:
- niższą cenę energii elektrycznej w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż,
- niższą stawkę zmienną ceny energii elektrycznej w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE - gdy jesteś Klientem TAURON Sprzedaż GZE.

Szczegóły znajdziesz w dziale dokumenty.

4 W okresie, kiedy obowiązuje Cię cennik dajemy Ci rabat:
- nie mniejszy niż 5% - jeśli udzielisz nam zgód marketingowych, podasz swoje dane kontaktowe i wybierzesz e-fakturę,
- nie mniejszy niż 0,2% - jeśli nie udzielisz nam zgód marketingowych, nie podasz swoich danych kontaktowych, wycofasz je albo zrezygnujesz z e-faktury.

Ważna informacja

Rabat gwarantuje:
- niższą cenę energii elektrycznej w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż,
- niższą stawkę zmienną ceny energii elektrycznej w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE - gdy jesteś Klientem TAURON Sprzedaż GZE.

Szczegóły znajdziesz w dziale dokumenty.

5 W ramach oferty „Prąd EKO” otrzymasz certyfikat, który potwierdzi, że TAURON zakupił Gwarancje Pochodzenia w ilości, która odpowiada Twojemu zużyciu energii. Jest to dokument, który poświadcza, że zakupiona energia została wytworzona w odnawialnych źródłach energii (OZE), a Ty przyczyniasz się do rozwoju OZE.

Dokumenty