Postaw na wygodę. Skorzystaj z serwisu Mój TAURON!
Opłać rachunki / Zmień dane w umowie / Przepisz licznik na inną osobę / Przedłuż umowę / Otrzymaj ekstra bonusy
Odłączenie energii elektrycznej przysparza sporo zmartwień. Sprawdź, co zrobić, gdy ta sytuacja przydarzy się Tobie, tak by jak najszybciej wznowić dostarczenie energii.
Wznowienie dostarczania energii krok po kroku
Chcąc ustrzec się przed odłączeniem energii elektrycznej, wpłacając po terminie poinformuj nas o tym w dogodny dla Ciebie sposób
W przypadku kłopotów z terminowym opłaceniem rachunku możesz niezwłocznie po otrzymaniu faktury skontaktować się z przedsiębiorstwem energetycznym w celu rozłożenia należności na raty. Standardowo Klient raz w roku po wpłaceniu 50% należności otrzymuje zgodę na spłatę pozostałej kwoty w dwóch ratach.
Za wznowienie dostarczania prądu, po wstrzymaniu jego dostaw z przyczyn, o których mowa w art. 6b ust. 1, 2 i 4 ustawy, z zastrzeżeniem art. 6c ustawy, Operator Systemu Dystrybucyjnego pobiera opłatę zgodnie z Taryfą Dystrybucyjną.
Dokonaj płatności.
Ureguluj zaległe i bieżące należności
im szybciej dokonasz płatności, tym szybciej będziemy mogli zająć się Twoją sprawą
Krok 2
Poinformuj nas o tym. Drogą mailową bądź osobiście
Zabierz ze sobą dowód wpłaty. Adresy i godziny otwarcia POKów znajdziesz tutaj
32 606 0 606
Chcąc upewnić się w kwestii podłączenia, zapraszamy na naszą infolinię pamiętając, że potrzebny będzie nr płatnika i nr PESEL/NIP.
Ureguluj wszystkie zaległe i bieżące należności za prąd.
Pamiętaj, że im szybciej opłacisz należności, tym szybciej będziemy mogli zająć się Twoją sprawą.
Najwygodniej i najszybciej opłacisz swoje rachunki w serwisie Mój TAURON. Zaloguj się na swoje konto lub zarejestruj się, aby mieć płatności pod kontrolą.
Jeżeli masz już uregulowane płatności, prosimy poinformuj nas o tym. Będziemy mogli szybciej zareagować.
Dzięki podaniu lokalizacji zobaczysz treści właściwe dla Twojego regionu.
Tu możesz zmienić swój region