Ostrzeżenie

UWAGA, informujemy, że cyberprzestępcy podszywając się pod Grupę TAURON, wykorzystują naszą markę w celach wyłudzania pieniędzy.

Dowiedz się więcej

Bez barier

Usuwamy bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe w naszej Grupie.

Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom wszystkich naszych klientów. Chcemy, żeby korzystanie z naszych usług było łatwe i przyjazne osobom z niepełnosprawnościami. W związku z tym tworzymy w naszej Grupie inicjatywę "TAURON bez barier", która ma na celu zwiększenie dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami. 

Wprowadzamy zmiany w kilku obszarach obszarach:
w naszych Punktach Obsługi Klienta i Punktach Partnerskich, w infoliniach, na stronach oraz serwisach internetowych.
Piszemy treści prostym, zrozumiałym językiem. Masz możliwość zmiany kontrastu oraz powiększenia fontu na stronach. W social mediach stosujemy opisy alternatywne, a większość z naszych procesów możesz załatwić przez Internet.

Prowadzimy wynajem charytatywny samochodów fundacjom i ośrodkom pomocy społecznej, gdzie podopiecznymi są osoby starsze i ze szczególnymi potrzebami.

Punkty Obsługi Klienta

Polski Język Migowy