Chat
online

Gaz z Serwisantem gazowym 24H

Kominek gazowy albo kuchenka przestały działać?
Zamów wsparcie Serwisanta gazowego 24H,
który szybko zajmie się uszkodzonym sprzętem.

Zmień sprzedawcę gazu i zadbaj o swój komfort z Serwisantem gazowym 24H

Zamów

Gaz z Serwisantem gazowym 24H

Twoje urządzenie grzewcze przestało... ogrzewać?

Jest na to sposób! Skorzystaj z usługi Gaz z Serwisantem gazowym 24H - profesjonalnego wsparcia w przypadku:

Szybko rozwiążemy Twój problem!

Problem z kuchenką gazową, a może urządzeniem grzewczym? Wybierz odpowiedni numer telefonu, a my wybierzemy dla Ciebie odpowiedniego fachowca.

Nie obawiaj się zmiany sprzedawcy gazu na TAURON!

Obawiasz się zmiany sprzedawcy gazu? U nas to żaden problem! Przechodząc do TAURONA niczym nie musisz się martwić, bo każdą sprawą załatwimy za Ciebie – bez zbędnych formalności i bez żadnej przerwy w dostawie gazu.

Sprawdź, co zyskujesz

Dlaczego wsparcie serwisanta gazowego warto wybrać w TAURONIE?

Co jeszcze zyskujesz z Serwisantem gazowym 24H?

Jak to działa?

  • 1

    Zgłaszasz awarię

    Zadzwoń na (22) 890 29 29

  • 2

    Umawiamy fachowca

    Na wizytę zostaje umówiony specjalista gazowy (przyjazd do 4h) lub serwisant urządzeń (do 24h)

  • 3

    Diagnozujemy i naprawiamy

    Fachowiec zajmuje się zepsutym sprzętem u Ciebie w domu albo zabiera go do serwisu

Wybierz wariant oferty

2 lata

Wybierz ofertę trwającą dwa lata:

3 lata

Sięgnij po ofertę na trzy lata i zyskaj jeszcze więcej:

Wybierz swój wariant oferty w Moim TAURONIE

Zamów

Cenniki i dokumenty

Najczęściej zadawane pytania

  • Zawsze kiedy w Twoim domu zdarzy się awaria, możesz liczyć na wsparcie naszych fachowców:

    • specjalisty gazownika – jeśli problem dotyczy wewnętrznej instalacji gazowej
    • serwisanta gazowego – jeśli w domu zepsuje się urządzenie gazowe (m.in. kuchenka gazowa, podgrzewacz gazowy wody, kocioł gazowy)

    Możesz też wybrać wariant z szerszym zakresem: Serwisant gazowy 24H PLUS.
  • W ramach oferty naprawimy Twój sprzęt domowy:

    • kuchenki (kuchenka gazowa, kuchenka gazowo-elektryczna)
    • urządzenia grzewcze (piec centralnego ogrzewania, gazowy ogrzewacz pomieszczeń, kominek gazowy)
    • urządzenia podgrzewające wodę (piec centralnej wody użytkowej, przepływowy podgrzewacz wody)
    • urządzenia wielofunkcyjne (urządzenia wielofunkcyjne, które łączą powyższe funkcje)

    W przypadku podejrzenia awarii sieci gazowej dystrybutora, awarii wewnętrznej instalacji gazowej lub posiadanego urządzenia gazowego, która może nieść ze sobą zagrożenie dla zdrowia, życia, środowiska lub wyrządzić szkody w mieniu, należy niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji służby alarmowe, jakimi są Pogotowie Gazowe (tel. 992) lub Państwowa Straż Pożarna (tel. 998).
  • W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

    • dojazdu fachowca na miejsce awarii
    • ekspertyzy
    • użytych materiałów
    • części zamiennych
    • naprawy
    • transportu urządzenia do i z serwisu

    W domowym budżecie możesz zaoszczędzić łącznie nawet 3000zł! zgłaszając 6 domowych awarii do 500zł każda.
  • Jeśli kwota naprawy będzie wyższa niż limit 500zł masz dwie możliwości:

    • wystarczy, że pokryjesz różnice między kwotą naprawy a limitem 500zł.
    przykład: łączny koszt naprawy lodówki wyniósł 550zł - wystarczy, że dopłacisz tylko 50zł.

    • jeśli nie zdecydujesz się na dopłatę, zostanie Ci wypłacona kwota w wysokości limitu pomniejszona o koszty dojazdu, przeprowadzonej ekspertyzy oraz transportu. 
  • Usługa świadczona jest od daty zawarcia umowy z Cennikiem Serwisant gazowy 24H.
  • Wystarczy, że przygotujesz aktualną fakturę za gaz, wybierzesz najkorzystniejszą dla Siebie ofertę i wypełnisz formularz w Moim TAURONIE.

    Do 7 dni dostarczymy Ci dwa komplety dokumentów (m.in. kompleksową umowę dostarczania paliwa gazowego oraz pełnomocnictwo). Na podstawie pełnomocnictwa, przeprowadzimy zmianę sprzedawcy gazu w Twoim imieniu. O zmianie poinformujemy Cię listownie.

    Od tej chwili będziesz korzystać z gazu od TAURONA i oszczędzać! Zmiana sprzedawcy gazu na TAURON nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie, zmiany licznika oraz instalacji!
  • Jeśli w Twoim domu lub mieszkaniu jest instalacja gazowa, ale nie ma licznika gazu, skontaktuj się z PGNIG. Po zabudowie licznika, wejdź na stronę "Pierwsza umowa gazowa", a my pokażemy Ci krok po kroku jak przejść przez cały proces.
  • Wystarczy, że:

    Zamówisz ofertę na 36 miesięcy
    Kliknij "Zamów", zaloguj lub zarejestruj się do Mojego TAURONA i wypełnij formularz zamówienia.

    Zarejestrujesz zakup w Moim TAURONIE
    Na stronie głównej w Moim TAURONIE przejdź do zakładki Zwrot za prąd i zarejestruj zakup oferty.
    Pamiętaj aby w formularzu podać swoje dane kontaktowe, zaakceptować regulamin i udzielić wymaganych zgód marketingowych.

    Twój bonus zostanie wypłacony na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE maksymalnie w ciągu 120 dni.

Informujemy:

Informujemy, że Klientów, którym usługę dystrybucji paliwa gazowego świadczy PSG sp. z o.o. od dnia 3 kwietnia 2020 roku obowiązuje Taryfa nr 8 dla usług dystrybucji paliwa gazowego PSG oraz, że od dnia 1 czerwca 2020 roku w Taryfie tej zmianie uległa definicja doby umownej, miesiąca umownego i roku umownego, a to na podstawie stosownych decyzji Prezesa URE. Dokument dostępny tutaj
Na podstawie decyzji Prezesa URE, od dnia 12 lutego 2020 roku nastąpiła zmiana taryfy TAURON Sprzedaż sp. z o.o. dla gazu ziemnego wysokometanowego dla odbiorców w gospodarstwach domowych.