Zlokalizowaliśmy Cię tutaj:

Nadpłaty i niedopłaty

Sprawdź, co zrobić, gdy na Twoim rachunku jest nadpłata lub niedopłata.

Gdy mam nadpłatę

Nadpłatę automatycznie zaliczymy na poczet kolejnych płatności.

Jeżeli chcesz dostać nadpłatę na swoje konto, wypełnij Wniosek o zwrot nadpłaty.
Wybierz jedną z opcji:

  • Przelew na konto bankowe – podaj numer oraz nazwisko właściciela

  • Zaliczenie na poczet rachunku za prąd dla wybranego mieszkania lub domu.

Wniosek o zwrot nadpłaty
Gdy mam niedopłatę

Niedopłatę doliczymy do kolejnego rachunku za prąd.

Zgłoś nam swoją nadpłatę telefonicznie i dostarcz podpisany wniosek w wygodny dla Ciebie sposób:

Przez telefon

32 606 0 606
koszt połączenia zgodnie z taryfą Twojego operatora

e-mailem, jako skan

Obszar Górnego Śląska:
indywidualni@tauron.pl

Poza obszarem Górnego Śląska:
tok.indywidualni@tauron.pl

pocztą tradycyjną

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice