Nadpłaty i niedopłaty

Sprawdź, co zrobić, gdy na Twoim rachunku jest nadpłata lub niedopłata.
Nadpłatę automatycznie zaliczymy na poczet kolejnych płatności.

Jeżeli chcesz dostać nadpłatę na swoje konto, wypełnij Wniosek o zwrot nadpłaty.
Wybierz jedną z opcji:
  • Przelew na konto bankowe – podaj numer oraz nazwisko właściciela

  • Zaliczenie na poczet rachunku za prąd dla wybranego mieszkania lub domu.

Wniosek o zwrot nadpłaty
Niedopłatę doliczymy do kolejnego rachunku za prąd.

Zgłoś nam swoją nadpłatę telefonicznie lub dostarcz podpisany wniosek w wygodny dla Ciebie sposób:

Przez telefon

32 606 0 606
koszt połączenia zgodnie z taryfą Twojego operatora

e-mailem, jako skan

Obszar Górnego Śląska:
indywidualni@tauron.pl

Poza obszarem Górnego Śląska:
tok.indywidualni@tauron.pl

pocztą tradycyjną

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Lwowska 23
40-389 Katowice