Pracujemy nad tym, żeby osoby głuche mogły korzystać z naszych treści internetowych. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy: nasze strony internetowe są zgodne ze standardami WCAG 2.1: posiadamy odpowiedni kontrast, który możesz zmieniać, powiększanie fontu, odpowiednią hierarchizację nagłówków. Treści są możliwe do odczytania za pomocą urządzeń,
w mediach społecznościowych stosujemy opisy alternatywne, wysyłamy mailingi, których treść jest zaprojektowana za pomocą tekstu, a nie grafiki. Dzięki temu możesz bez problemu ich odsłuchać, w przypadku części procesów prądowych wysyłamy umowę na Twój adres e-mail i akceptujemy skany dokumentów, nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz napisać do nas e-mail czy skorzystać z funkcji czat bota. planujemy uruchomić proces zawarcia umowy w kanale mobilnym za pomocą czatu. Konsultant wypełni umowę podczas rozmowy z Tobą, a następnie prześle plik do akceptacji, stosujemy zasady prostego języka w pismach, na stronach www, w mailingach, alertach oraz formularze. Chcemy, żeby nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe, przygotowaliśmy dla Ciebie filmy z tłumaczeniem na Polski Język Migowy oraz napisami. Dowiesz się z nich, jak korzystać z aplikacji Mój TAURON. Kliknij w poniższy przycisk i obejrzyj.Obejrzyj filmy
materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA są stworzone z napisami oraz tłumaczeniem na Polski Język Migowy.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź nasze zdalne procesy.

Sprawdź